הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 10-10-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
יום בו התוכניות משתבשות. סדר היום שלכם עובר שינויים רבים ואתם מתקשים לשמור על השלווה הפנימית בגלל מגבלות שמטילים עליכם אנשים קרובים לכם. עם זאת, עליכם לקבל את 'הדין', לפחות במידה מסוימת, במיוחד אם אתם רוצים ליהנות מההטבות שמעניקים לכם. הפנימו את הרעיון אשר לפיו אין כל ערך להתקשטות כאשר היא באה לכשעצמה, אלא אם היא חלק מתהליך מהותי יותר ועמוק.

שור
תחום שמעסיק אתכם בימים אלה, הוא הבית. שימו לב לפרטים הקטנים ונצלו את הטעם הטוב שיש לכם כדי ליצור אווירה אסתטית, נעימה ואופטימאלית מבחינה אנרגטית. למרות שאתם עמוסים עד מעל הראש, כדאי להקדיש זמן למה שבדרך כלל אינכם מתפנים אליו. קחו בקלילות המתאימה את כל מה שקורה. בסך הכול המצב שלכם היום- מעולה. הפנימו את הרעיון אשר לפיו אדם נאור פועל על פי הצו העליון ובכך הוא נמנע משגיאות, גם הקרובים לו ייהנו מן הברכה.

תאומים
למרות הפעילות והאנרגיה הרבה שאתם משקיעים בתחום הרומנטי, יש עדיין לא מעט עיכובים שמונעים מכם להגיע להגשמה. עם זאת אתם מצליחים לשמור על מורל גבוה ולא להתאכזב יותר מידי גם כאשר התנאים אינם מושלמים מבחינתכם. התחושות מעורבות. תנו לעצמכם עוד קצת זמן ובינתיים תיהנו מההווה. אם החלטתם לקחת שותפים לחייכם, זה עדיין לא אומר שאתם צריכים לוותר על חופש הפעולה שלכם ועל ייחודיותכם.

סרטן
ום אופטימי. יש לכם תחושה שהחיים מחייכים אליכם ובגדול. הבעיות הכלכליות שלכם נראות לכם כמכשול שניתן להתגבר עליו בקלות יחסית. עוד אין לכם דרך ברורה לבצע את החלומות שלכם אבל לפחות מתגבש לו כיוון הרבה יותר ברור מאשר בעבר. בתחום הרומנטי- אתם מודעים לטעויות אך חוזרים על עצמכם באותו דפוס. אין פלא שאתם נפגעים רגשית. האינטואיציה שלכם חדה ופולחת כתער, אך אל תסגירו לאחרים את שהיא גילתה לכם.

אריה
העומס בעבודה מתיש אתכם. למרות שאתם מצליחים לתפקד ולהשתלב בגדול, צפוי לכם לא מעט תסכול ברמה האישית. נראה לכם ובצדק, שלא מעריכים מספיק את ההשתדלות שלכם ולא מתייחסים לצרכים הלגיטימיים. מומלץ לתרגל אסרטיביות ולדרוש את המגיע לכם. שמרו על אופטימיות. הרעיונות שופעים במוחכם כים גועש, אך העצלות עלולה להכשיל את הוצאתם אל הפועל.

בתולה
אתם נראים טוב ומרוצים מעצמכם. יש לכם לא מעט מחזרים גם בתחום הרומנטי וגם העסקי. אנשים מחפשים את חברתכם מכיוון שאתם משדרים אנרגיות של הצלחה בימים אלה. אנשים אחרים מתייחסים אליכם בכבוד ויש סיכוי גבוה לסגור עסקה מוצלחת שאותה אתם 'מבשלים' כבר זמן רב. התעלמו ממי שמרכל עליכם כי הישגיכם נובעים מהתחכמות ומערמומיות, התעלמו מהם והמשיכו בשלכם.

מאזניים
כאשר אתם כועסים- צפוי ניגוד אינטרסים בתחום האישי. הניסיון שלכם לשפר את מה שקורה הוא רק על פני השטח. שנו את סגנון החשיבה ונסו להקשיב בצורה מדויקת לצד השני. רעיונות ותיאוריות לחוד ומעשים לחוד. תנו לצד השני להיווכח על פני השטח שאתם רציניים. אין די בכך שאתם יודעים את ערככם האמיתי. אל תהססו לערוך לעצמכם מסע של יחסי ציבור.

עקרב
בא לכם לעשות משהו בשביל הכיף והנשמה, ואתם מחפשים פעילות כלשהיא בחיק הטבע. אחת הטכניקות הפחות מוצלחות שלכם היא להביא את האחרים להחליט עבורכם ואחר כך להתלונן. דרך זאת עלולה להביא לעימות מיותר. גלו יצירתיות (יש לכם בשפע) ויוזמה ואז צפויה לכם חוויה משכרת. שווה. אל תצטנעו, נצלו את הכריזמה שניחנתם בה על-מנת להרשים את האנשים הנכונים.

קשת
יום נעים. קשר עם אדם חכם ומנוסה תורם לכם המון אך מצד שני, מגביל אתכם לפתח דרכים חדשות להתפתחות אישית. עליכם לשקול את היתרונות מול החסרונות. אל תתכננו יותר מידי רחוק. צפויים שינויים חיוביים בתוכניות. מגמה של שיפור בעבודה גורמת לעליית מצב הרוח. יש מקום לעבוד גם על היחסים בתוך המשפחה. הרקיע רומז כי בקרוב תיעזרו בידי חברים, אף יותר מאשר בידי בני משפחה.

גדי
תופעה קוסמית קובעת כי היום אתם מקבלים עוד איתות המסמל פריצה מקצועית. צפויות גם היכרויות מעניינות. אתם משדרים אנרגיה חיובית והרבה מאוד קסם אישי שעוזר לכם לפתוח דלתות, תמצו את המרב ממצב רוח מרומם ביותר שמאפשר לכם לחוות את עצמכם כמו שאתם אוהבים: ניידים, מאושרים ופעילים. מישהו שמעריץ אתכם עשוי לקדם את הקריירה שלכם. יש מצב שהדברים יגלשו למישור האישי.

דלי
אתם לא צריכים לסבול ולהתייסר. אל תפחדו להתעמת ואל תתביישו לבקש. אתם בכיוון הנכון. המלצות של קרוב משפחה, עובדות אחת לאחת. אתם מיישמים וקוטפים פירות במידי. ההרגשה משתפרת, למרות שלא כולם תמימי דעים איתכם, לפחות לא בענייני בעבודה. תחושת הערך העצמי והביטחון עולה. עיקרון מקודש גורם לכם להתעמת עם אדם שאתם רוצים בחברתו. כדאי לשקול מחדש את קדושת העיקרון.

דגים
צפויה תופעה קוסמית הנוטעת בכם אנרגיות בעלות אופי ביקורתי במקצת: אל תנסו לעצור תהליכם טבעיים שעוברים על אנשים קרובים לכם, גם אם אתם חושבים שהם טועים. אתם עסוקים בענייני של אחרים, בין היתר, כי קשה לכם לחשוב על הבעיות האישיות שלכם. געגוע ליחסים שהסתיימו, זה אולי טבעי אך לא מקדם אתכם. תנו לעצמכם שהות להתאושש.

Back to top button