הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 18-02-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
המשיכה שלכם לאתגרים וכמו כן לאנשים יוצאי דופן, עלולה לעלות לכם ביוקר. פגישה עם אדם שונה ומרתק טומנת בחובה פוטנציאל מהמם. היזהרו מפני אנשים שמבקשים מכם הלוואות כספיות וכמו כן היזהרו מחתימה על מסמכים. כדאי לחשוב ולהתלבט לפני שעושים מעשה שתוצאותיו עלולות להפיל אתכם בפח. הרקיע מעצים את האנרגיה הפיסית שלכם.

שור
קחו לידיים שלכם את היוזמה לפעולה. הפאסיביות שאתם מגלים אינה תורמת לכם מאומה, להיפך. קבלו השראה לפעולה מאנשים קרובים לכם, גם אם אינכם מקבלים בצורה שלמה ומוחלטת את דרך החשיבה והפעולה שלהם. אל תתנו לאדם כפייתי למשוך אתכם להרפתקאות בהבטחות שווא. אל תחכו יותר מידי. הגבילו את עצמכם בזמן מוגדר. זכרו כי כל מכשול הוא בעצם, הזדמנות בתחפושת.

תאומים
אתם מסתגלים במהירות וביעילות למצבים משתנים. הביטחון העצמי עולה והיכולת שלכם לתקשר עם אחרים עולה ומשתפרת. נסו לנהוג בפתיחות ושמרו על 'ראש פתוח' גם כלפי בני משפחה וגם כלפי חברים. הקדישו מספר שעות לבילוי שקט כגון קריאת ספר טוב או צפייה בטלוויזיה. לא חייבים להתרוצץ בחוץ כל הזמן כדי להרגיש שאתם עושים משהו.

סרטן
הציפיות שלכם לא תואמות את המציאות. את זה כבר הבנתם ועכשיו באמת הגיע השלב המעשי. פנטזיות שטיפחתם זמן רב לגבי מטרה חברתית שהייתם רוצים להגיע אליה, מערפלות את המציאות וגורמות לתסכול מיותר. תרדו לקרקע המציאות ואז תגלו מחדש את כל אותם אנשים ודברים נפלאים שיש לכם בדיוק במקום בו אתם נמצאים.

אריה
אין לכם סבלנות כלל ויש הרגשה שאתם על סף התפרצות. אתם סובלים מחוסר שקט פנימי שאין לו סיבה נראית לעין. יש לכם הרגשה שאף אחד לא מבין על מה אתם מתרעמים. זכרו שנקודת המבט שלכם, היא אחת מיני רבות אפשריות. דחו את המאבקים למועד אחר. נסו להיות רגועים ולהקשיב לאחרים. תקופה של מנוחה עשויה לעזור לכם להשליט סדר במחשבותיכם: קחו לעצמכם פסק זמן.

בתולה
אתם חשים במלכוד. קשה לכם להודות שאתם מצליחים בקושי ליישם את העצות שאדם קרוב מנסה לתת לכם. אתם מסרבים ונלחמים למרות שבתוך תוככם, ברור לכם שיש מן הצדק בדברים. הדרישות משתנות ומבלבלות אתכם. כדי לפתוח דף חדש, לא צריך לקרות משהו דרסטי. ותחשבו על זה! כדי לזכות באדם שאתם רוצים בו יהיה עליכם לנקוט בגישה חריגה ומקורית. הציעו לו הצעה שלא יוכל לסרב לה.

מאזניים
שיחת טלפון ממישהו שלא שמעתם ממנו מזמן, מעוררת אתכם ליום בו אתם נשטפים בזיכרונות ונוסטלגיה. קשר מהעבר, שהשפיע עליכם בצורה עמוקה- עדיין מנהל אתכם. הגיע הזמן לאכסן את 'תמונות' הפיסיות והרגשיות באלבום יפה ולהתקדם הלאה. שמרו על אופטימיות והתרכזו באנשים שקרובים אליכם עכשיו. אתם חזקים הרבה יותר מכפי שנדמה לכם. נראה שאתם שופטים את עצמכם בחומרה רבה מדי.

עקרב
אתם יכולים להפיק הרבה מאוד בהשקעה קטנה מאוד, אם רק תעשו מאמץ. הגברת הקצב והתכוננות למטרה יעשו את העבודה למהנה יותר. אתם מצליחים למצוא חברים ובעלי ברית בעבודה. הקשר הזוגי בהחלט משביע רצון, למי שלא נמצא בקשר- היכרות חדשה בעל פוטנציאל עשויה להתרחש בקרוב. הרקיע רומז כי גם אם מטבעכם אתם מעדיפים להתבודד, הרי שעכשיו מומלץ לכם להגשים את עצמכם בשיתוף פעולה ובעבודת צוות.

קשת
חוסר הסבלנות שלכם בעוכריכם. חובות והתחייבויות צריך למלא גם אם לא ממש מתחשק לכם להתאמץ למען אחרים. האם לא למדתם כלום במהלך הזמן? ניסיון החיים שלכם הוכיח שכדי להצליח עליכם לגלות יתר התחשבות באנשים אחרים. נסו בקצב שלכם, אך מתוך אמונה מלאה שזאת הדרך הנכונה. בהמשך תיווכחו לדעת שהיקום תומך בכם. הרקיע רומז כי פעולה התנדבותית שאתם עושים למען הכלל ולמען הזולת, תחזור אליכם עם אנרגיות ממוזלות כפל-כפליים.

גדי
אל תסתמכו יותר מידי על המזל הטוב שיאיר לכם פנים. קחו בחשבון גם אפשרויות לא סבירות שעלולות לקרות. בהחלטות בעניינים עסקיים שיעלו היום על הפרק, אתם חייבים להתייעץ עם גורמים מוסמכים שיגלו לכם מידע חסוי אך חיוני. נכון שאתם מתלהבים. נראה לכם שהזדמנות של ממש התגלגלה אליכם אולם כדאי שתבדקו אפשרויות נוספות. הרקיע רומז כי אם רצונכם להכניע את מתחריכם ואת המקנאים בכם, עליכם לפעול במהירות ובנחישות. פעולה זריזה ומהירה תתברר כטובה יותר מזו השקולה והמחושבת.

דלי
אינטימיות עם מישהו שחשוב לכם מתפתחת. התפתחות אפשרית בהחלט. בעיה משפחתית – רגשית מביאה אתכם למקום של התמודדות עם רגשי אשמה אך אתם מצליחים להתגבר על העניין במהירות יחסית. ספקות שהיו לכם לגבי חבר משפחה נעלמים ובמקומם עולה תחושת הערכה והתפעלות. הרקיע רומז כי אתם מביאים אושר לאחרים, אך הגיע הזמן להביא אותו גם לכם. תצטרכו ללמוד כיצד לקבל ולא רק כיצד להעניק.

דגים
עניינים כספיים מעסיקים אתכם לאורך כל היום. בן/ת הזוג לא משתפים פעולה ויתכן שתאלצו להפעיל מאמץ שכנוע רציני כדי לסחוף איתכם את כל מי שהינו בעל עניין. מתח פנימי עלול לגרום לעימות לפרוץ, אולם לטובת העניין עדיף ליישר את ההדורים כבר בהתחלה ולפעול ביחד למען האינטרסים המשותפים. הרקיע רומז כי נדיבות-לב היא תכונה נעלה, אך הכוכבים מציעים לכם לפנות אל תוכנית כלשהי לחיסכון. שימו משהו בצד, אתם יודעים, ליום המחר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button