הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 25-07-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
מתח רב מורגש באוויר. אדם בעל אנרגיות שליליות מוציא לכם את הרוח מן המפרשים. בעצם, אלה אתם שמאפשרים לו לנהוג כך. אתם מגיבים בתקיפות ובתוקפנות כלפי אדם שאינכם מחבבים. תגובה מהצד השני לא מאחרת לבוא. בקיצור- מלחמה של ממש מתרחשת ואתם מתקשים להתרכז בעבודה או בכל דבר אחר. כדאי לנסות להרגיע את האווירה בטרם ננקטים צעדים נוספים. הרקיע מודיע כי החשיכה נעלמה ומובטחים לכם "אור", הישגים ושגשוג.

שור
אתם מתקשים להציב גבולות ויש תמיד מי שמנצל את הפירצה. הדברים האלה מתסכלים אתכם קשות מכיוון שהכוונות שלכם טובות. מן הראוי לסיים קשרים ישנים שמבוססים על חוסר איזון. קשה לשנות 'חוזה' קיים. בעתיד נסו לנהוג אחרת. במקום לקוות שמישהו יבין אתכם, אמרו ואפילו שימו על הכתב את כל הדרישות והציפיות, במיוחד כשמדובר בעבודה. הרקיע מודיע כי אנוכיות עלולה להרוס את כל סוגי השותפויות.

תאומים
חוש הצדק המפותח שלכם גורם לכם לעלות על בריקאדות ולהילחם על עקרונות שאתם מאמינים בהם. צפויה מחלוקת בנושא עקרוני עם מישהו שממונה עליכם בעבודה. אתם הופכים להיות חסרי סבלנות לחלוטין כאשר נידמה לכם שמישהו מנסה לכפות עליכם את רצונו. הרקיע מעודד פסק-זמן לצורך שיקול דעת זהיר ומחושב. בהמשך צפוי משא ומתן עם אדם שרק כסף מדבר לליבו. הצלחתכם מותנית ביכולתכם לשכנעו כי הוא מרוויח מהעסקה.

סרטן
הירח השולט בכם סופג היום אנרגיות תוססות המושפעות מיסוד האש. התופעה ברוכה, אך עלולה להוביל לאימפולסיביות. אתם מקבלים הצעה עסקית שקוסמת לכם מאוד ומתלבטים איך להבטיח את עצמכם ולמזער סיכונים. הפיתוי לקחת את האתגר המוצע לכם, גדול במיוחד ואתם מבינים במדובר בעסקה של פעם בחיים. קחו כמה שעות כדי להתייעץ עם מבינים דבר. במידה ותחליטו בחיוב- לכו באמונה שלמה שהדבר אכן יצליח.

אריה
אתם מרגישים עומס מהסיבה הפשוטה שלקחתם על עצמכם יותר מידי. שוב ושוב אתם נופלים לאותה מלכודת ואחר כך מתלוננים. הזוגיות בימים אלה סובלת מאי יציבות, אולי בגלל שביליתם יותר מידי זמן ביחד. תנו לעצמכם צ'אנס להתגעגע. זה יעשה טוב לשני הצדדים. כן, גם לכם. במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית החמישי ומושפעים מן השמש. השילוב בין השניים מוליד זוהר, ברק, מלכותיות, הוד והדר.

בתולה
אל תבנו מגדלים באוויר בכיוון של יציאות ובילויים מוטרפים. הדברים לא ממש מסתדרים לפי התוכניות. מישהו מעניין יגיע אליכם הביתה ואתם תגלו מספר דברים שכבר מזמן רציתם לדעת. זהו יום מתאים לשיחות נפש ומחשבות עמוקות. אתם זקוקים לקצת עזרה מחברים. זאת לא בושה. הרקיע מבשר טובות לאלה מכם העוסקים באפיקים שונים בעולם הנסתר. דעו כי ה – 5, 14 וה- 23 בחודש הם ימים מוצלחים עבור ילידי מזל בתולה וכך גם מספרי בתים, דירות, מכוניות וכיוצא בזה. מבחינה נומרולוגית זה הזמן לעיסוקים ולימודים הקשורים ברפואה חלופית ובסיוע לזולת.

מאזניים
אתם מתחילים את הבוקר עם התלבטות קטנה אבל מהר מאוד המצב מתחמם ואתם מוצאים את עצמכם מעורבים רגשית בקטע מסובך למדי שבעצם אינו שייך לכם. כדאי לעשות מאמץ לשמור על ריחוק מסוים כדי שתוכלו לצאת מהתסבוכת בזמן לפני שתסתבכו באמת. מצב רוח תוקפני עלול לסבך אתכם בוויכוחי סרק. בסך הכל – יום מפתיע. הרקיע צופן הצלחות לאלה מכם העוסקים במתן ייעוץ ובקבלת קהל.

עקרב
יום מלא וגדוש בו אתם מוצאים את עצמכם מתרוצצים ללא הרף ממקום אחד לשני. אתם מעורבים מאוד מבחינה חברתית ויש הרבה הצעות על הפרק. אירוע תרבותי שתבקרו בו, יגרום לכם למצוא עניין בתחום חדש לגביכם. מומלץ לנקוט ביוזמה ולהפוך להיות פעילים יותר בכיוון. יש לכם הספק גבוה במיוחד ואתם מרגישים ונראים ממש נהדר. האסטרולוגיה הקלאסית רואה בכם אנשים אמיצי לב, דבקים במטרותיכם, אינטואיטיביים המעדיפים לפעול ביחידות ומוכנים לשאת באחריות לכל מעשיכם.

קשת
אנרגיות יציבות זורמות אל הבית השני במפת הלידה שלכם, בית הרכוש והנכסים: תנאי המגורים שלכם עומדים להשתנות והיום נובט ניצן ראשון בדרך לתחילת התהליך. הגישה שלכם תקבע את התוצאות הסופיות. אל תתמקדו בחסרונות של שינוי צפוי אלא ביתרונות. עומס בעבודה גוזל את מרבית זמנכם ולא ממש משאיר לכם זמן לחשיבה. יש אנשים שיעזרו לכם להתארגן אם רק תבקשו.

גדי
מצבו של כוכב סטורן בבית הראשון שבמפת הלידה שלכם, עלול להוליד התגרויות שקשה לכם להימנע מלהגיב עליהן. משהו טורד את מנוחתכם אך אתם חוששים להתמודד עם שורש הבעיה. תצטרכו לאזור קצת אומץ. זה יום בו אתם מתרגלים ריסון אגו ויכולת שליטה עצמית. מצד שני, עליכם לגלות יותר עצמאות. תמיכה שאתם סומכים עליה לישועה, לא תגיע ככל הנראה. הגדירו מחדש את הרצונות שלכם וקבעו מועד להגשמתם. אחרת תמשיכו לתכנן בלי ליישם.

דלי
סוף השבוע מסמן התקררות של שבוע 'חם' מהרגיל. סערת הרגשות שליוותה אתכם נרגעת ואתם מתקשים לשים את האצבע על מה בדיוק מפריע לכם. אדם קרוב לא ממש רגוע בנוגע אליכם. אם הוא טוחן את עצמו שוב ושוב, יש מקום לשיחה מלב אל לב. אל תעשו צעדים יותר מידי גדולים עד שתהיו ממש מוכנים לכול התפתחות. יחד עם זאת, שמרו על העקרונות שלכם. בעדינות בבקשה. כך תשיגו יותר!

דגים
הימנעו מזעזועים בחברתי ובאישי. למרות שישנם רגעים בהם נדמה לכם שהגעתם עד קצה היכולת, אתם עדיין לא בשלים לשנות את מה שדרוש כדי ליצור שיפור משמעותי. יש מי שטוען כי אתם לא פתוחים לקשר רגשי של ממש, מה שיוצר אצל בני המין השני סימני שאלה. עדיף שיחה כנה על פני תירוצים. במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית השניים עשר ומושפעים מכוכב נפטון. השילוב בין השניים מוליד יצירתיות, רגישות, רומנטיות וביישנות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button