הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 16-10-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
ניתוק קשרים חברתיים גורם לכם עוגמת נפש אך המצב הוא בלתי נמנע. אין לכם ברירה אלא לכוון את היוזמה והאנרגיה המתחדשת שלכם להרחבת המעגל החברתי. אותם אנשים שאתם אולי מצטערים לפספס, כבר לא מתאימים לכם במידה שהייתה בעבר. אין מקום לדאגה של ממש. לא תישארו בודדים. צפויה לכם הצלחה כבירה הודות לפעולה נועזת, אמיצה, הרפתקנית ולא ממש מחושבת.

שור
תחושות של התחזקות מעוררות אתכם להיענות לאתגרים חדשים. נראה שזהו שלב מוקדם מידי ואין טעם לבצע תוכניות גרנדיוזיות שאין לכם את היכולת להוציא מהכוח אל הפועל, לפחות לא בשלב זה. כדאי להאט את הקצב, להתבסס ולהתחזק מבחינה פנימית וכלכלית. אין זה זמן מתאים לשינויים ומהפכות בחיים האישיים. פרשייה שאתם מלבטים בה זורמת אל סיום מוצלח מאוד המכניס את הדברים אל תוך מסגרת רשמית.

תאומים
זה הזמן לשבת ותכנן תקציב בצורה מסודרת. מה שעד היום זרם לו כאילו מאליו, עלול לגרום לכם לצרות צרורות. הריחוף והחולמניות שלעיתים קרובות אתם מסתתרים מאחוריהם, חייבים להתחלף בגישה מעשית יותר. ברגע שתתחילו תגלו שהשד לא נורא כל כך. מישהו מופתע על שאתם מפרגנים לו לאחר שלא ממש תמך בכם. נראה כי עומד לשנות את דעתו בנוגע לכם.

סרטן
פרגון ואהבה יכולים לעשות טוב לכם וגם לכל מי שקרוב לכם. ביטחון עצמי הוא תכונה מצוינת אבל רק כשהיא באה במידה הנכונה. תנו גם לאחרים להתבטא ולהביע את רצונם. הדבר נכון גם בתחום העבודה וגם בתחום הביתי. במידה ותצליחו להתנהל יותר בנועם במישור הזוגי, תעברו יום נפלא עם פוטנציאל להמשכיות בסוף השבוע. רגשנות היא תכונה חביבה, אך היום היא עלולה לקחת אתכם אל מחוזות שלא ממש עושים לכם טוב.

אריה
היום אתם במצב רוח פילוסופי, תוהים מה מידת ההתאמה לעיסוק היומיומי שלכם, מה התכלית ומה משמעות הכול. בדקו אפשרויות לפעילות מחוץ לשעות העבודה. בחרו משהו באופן אינטואיטיבי ביותר ואל תתפתו להיכנע לתירוצים לא ללכת עם זה עד הסוף. ביטוי עצמי הוא הסיסמה ליום הזה. הדבר האחרון שאתם זקוקים לו היום הוא פגישה עם אדם שתעתע בכם. נראה כי הוא עצמו ישאף להיפגש.

בתולה
יום חיובי. שימו לב מה קורה בשטח ואל תתפתו לאשליות ומילים יפות. אתם מוצאים את עצמכם מהווים 'כותל מערבי' לחברים שבאים להתייעץ. אתם מגלים הרבה חוכמת חיים וכושר מנהיגות, מה שגורם לכם להרגשה טובה של ממש. הכישרון להקשיב, היכולת לתת עצה בלי לשפוט וכושר האלתור – הופכים אתכם לאנשי סוד מוצלחים במיוחד. הרקיע רומז על הצורך לפנות זמן גם לעניינים המיטיבים עם הנפש ולא רק עם הכיס.

מאזניים
יש לכם הרגשה שמישהו מצפה מכם ליותר מידי. יש צורך שתשקיעו קצת יותר מרץ ומאמץ באנשים אחרים, למרות שנדמה לכם שאתם עושים מעל ומעבר, הרי שאצל הסובבים אתכם מתעוררת הרגשת תרעומת וחוסר סיפוק. אז אל תחיו בבועה. מצד שני, לא צריך להסתובב כול היום בניסיון לרצות אחרים. מילת המפתח- איזון. הרקיע מבשר על פתרונה של בעיה משמעותית באמצעות אינטואיציה מפותחת.

עקרב
יום של החלטות. אתם מחליטים לשנות את דרך הפעולה שלכם לפחות בתחום אחד בחיים. שמרו על החלטיות והתמדה. מותר לכם לבוא בבקשות לגיטימיות לאחרים. אל תוותרו ואל תהססו לדרוש את מה שמגיע לכם. מומלץ לשמור על אנרגיות חיוביות. אם תמשיכו בדרך הזאת תחזירו לעצמכם את ההערכה העצמית שאבדה לכם. הרקיע מבשר על הישגים מופלאים הצפויים לאחר תקופה של התכתשויות.

קשת
יום מלהיב. אתם מרגישים מאוהבים ומוכנים לחצות את האוקיינוס בשביל לחיות בתחושה של רומנטיקה שכול כך משכרת אתכם. בשביל אהבה אתם מוכנים לעשות הכול. גם לעוות קצת את המציאות. נכון שאהבה מנהלת את העולם ולאחרונה אתכם במיוחד, אבל יש גבול לכול דבר. אל תגזימו. כדאי לשמור על קשר עם המציאות. הרקיע מציע לכם להדיר את רגליכם מעימותים לא לכם.

גדי
שום דבר לא יכול לעצור אתכם. הקסם האישי ויכולת ההקשבה, פותחים דלתות ואפשרויות. יום מתאים במיוחד לחשבון נפש עם מישהו שהקשר איתו קצת משעמם אתכם לאחרונה. אל תסתגרו בבית. התחום החברתי צריך להיות היום בראש סדר העדיפויות שלכם. אם תנקטו קצת יוזמה תיווכחו לדעת שיש תוצאות מהירות במיוחד. הרקיע מבשר על הצלחה גדולה בניגוד לכל סיכוי שהוא.

דלי
שלא כמנהגכם, נראה שהפעם, למרות אינטואיציה חזקה מאוד שאתם עושים את הצעד הנכון- טעיתם. מי שנתתם בו אימון מלא, מאכזב- ובגדול. אתם נתקפים ברגשות של אגרסיביות מול אנשים שיש לכם איתם קשורים עסקיים. שיגרת היום מופרת ואם אתם רוצים לסיים את העניין עד תומו, יהיה עליכם לגייס לעזרה צד שלישי. הגיע הזמן לברר מה עתידו של קשר ממושך. גם אם תנחלו אכזבה, לפחות תדעו היכן אתם עומדים.

דגים
אתם מקבלים הצעות רבות מחברים ומחליטים לשתף פעולה בלי לחשוב יותר מידי. קצב העשייה שלכם מואץ ואתם מנסים לבלוע את החיים. זה יום בו אתם מאבדים קצת שליטה. ההרגשה טובה עד להפתיע ויתכן שתמשיכו במצב רוח זה. נסו לאתר את המניעים הנסתרים שעומדים מאחורי הדברים. גם אם לא התכוונתם, נראה כי אתם דורכים למישהו על היבלות. קחו בחשבון שיש אנשים בעלי רגישות יתר.

Back to top button