טיפולים ברפואה משלימהרפואה משלימה

מה זה רייקי?

משמעות השם 'רייקי' היא- אנרגיית החיים האוניברסאלית, או אנרגיית החיים של היקום.

טיפול ברייקי תורם לאיזון רגשי ומנטאלי, לרגיעה, העלאת החיוניות והמרץ והעלאת חסינות הגוף למחלות.

הרייקי היא שיטת טיפול יפנית קלה, המאפשרת לנו לפתח את האינטואיציה האישית ולהגיע למודעות עצמית גבוהה. זו לא רק שיטת טיפול, זוהי דרך חיים. באמצעות הרייקי ניתן להבין את המקור הנפשי/רגשי של מחלות ומכאובים המשפיעים על גופנו הפיזי וחיינו. באמצעות הרייקי ניתן לשפר את אורח החיים הארצי-גשמי.

מהות הרייקי- אנרגיית הרייקי זורמת דרך השדה האנרגטי שלנו, מטעינה ומטהרת אותנו ומאפשרת לאנרגיית החיים של היקום לזרום באופן טבעי ובריא. הרייקי משפיע על כל רמות האדם- הפיזית, המנטאלית והרוחנית.

תרגול רייקי תורם לאיזון רגשי ומנטאלי, לרגיעה, העלאת החיוניות והמרץ והעלאת חסינות הגוף למחלות. הרייקי יעיל ביותר במתן עזרה ראשונה, מזרז תהליכי החלמה, מגביר את היצירתיות ותורם להרמוניה אישית וסביבתית.

מי יכול ללמוד רייקי?

כל אחד יכול ללמוד רייקי, מפני שזו יכולת מולדת שקיימת בכל אחד מאיתנו. אין צורך בידע קודם או כישרונות מיוחדים, כל מה שצריך זה תהליך 'היזכרות' הנעשה בכוונון/חניכה על ידי מאסטר.

הרייקי היא שיטת ריפוי פשוטה ועוצמתית המתבצעת על ידי הנחת ידיים על הגוף או בקרבתו. זהו אינסטינקט עתיק שעבר תהליך התנוונות. כשמקבלים מכה באופן אינסטינקטיבי מניחים יד על המקום הכואב, אם שמניחה את ידה באופן אינסטינקטיבי על מצחו של התינוק כשיש לו חום, אלו פעולות אינסטינקטיביות להזרמת רייקי. עצם המגע מזרים חמימות, שלווה וריפוי, משדר אהבה ואמפטיה.

פעולה פשוטה זו היא הבסיס לכל טכניקות הריפוי באמצעות מגע.

כל גוף חי מקרין חום ואנרגיה, זו אנרגיית החיים. יש תרבויות הקוראות לה פארנה, אורגון, רוח, צ'י, וקי זה שמה היפני.

משמעות אנרגיית הרייקי

משמעות המילה 'קי'- אנרגיה, אוויר, נשימה, רוח, מהות, האנרגיה המפעילה את היקום. זוהי סוג של אנרגיה חשמלית שיוצרת את הגוף וקובעת את המצב הבריאותי. כשהקי עוזב את הגוף הפיזי הגוף מפסיק לחיות. קי הוא הכוח החיוני של האדמה, הצמחים, החיות, היקום כולו. בכל דבר חי יש קי, כל דבר חי מקרין קי ומחובר למקור הקי האוניברסלי.

אומנם כל דבר חי מחובר למקור אנרגיית הקי וחודר באנרגיה זו, אך כוונון מחבר את האדם בעוצמה רבה יותר לאותו מקור אינסופי של קי. בחניכה החניך הופך לצינור לאנרגיית הריפוי. כך הוא נשאר עד סוף חייו.

כדי להפעיל את האנרגיה יש רק לחשוב עליה, או אינסטינקטיבית להניח את הידיים על עצמנו או על אחר. האנרגיה זורמת אוטומטית, עם כל הזרמת אנרגיה המטפל יחוש גדילה וצמיחה של עצמו ושל יכולת ההכלה שלו. טיפול באחרים לא מצמצם את רמת האנרגיה של המטפל, אלא מעצים אותה. הוא הופך לצינור אנרגיה שזורם וממשיך לזרום ללא גבולות.

Back to top button