הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 08-06-2020

הורוסקופ יומי מעודכן להיום ומחר לכל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

אירוע קוסמי פותח בפניכם אפשרויות רגשיות חדשות: התחום החברתי מאיר לכם פנים וגם רומן של ממש עשוי להתפתח, אם תגלו נכונות להיפתח לאתגר ולהשקיע משהו מעצמכם. השילוב של אדישות ועדינות מעורר רגשי תרעומת אצל אנשים אחרים. יש מי שמטיל ספק אם אתם בכלל מעוניינים בקשר בגלל הקצב האיטי שלכם. תחליטו מה אתם מעדיפים: להירדם בשמירה או אולי אהבה.
בקריאת העתיד שבוצעה למענכם בעזרת משקע של עלי תה, עלתה בגורלכם צללית המזכירה בצורתה דמות של פיל מריע: המסר הוא – אין די בכך שאתם יודעים את ערככם האמיתי: אל תהססו לערוך לעצמכם מסע של יחסי ציבור.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

עומס רב בעבודה אולם למרות זאת, מצב הרוח שלכם מרומם. העשייה גורמת לכם להרגיש שווים בעיני עצמכם. המחמאות והפירגון להם אתם זוכים מאחרים, מעלים לכם את הביטחון העצמי. התייחסות ברורה וחד משמעית לאירועים שונים מביאה לתוצאות מפתיעות ומלמדת אתכם כישורי תקשורת הולמים יותר. זכרו כי השלווה האמיתית מתחילה בכם: אין סיכוי להתרחשותו של דבר-מה טוב, כל עוד בליבכם שוכן הר געש. היפטרו מן המהומה הפנימית שלכם.
בקריאת העתיד שבוצעה למענכם בעזרת משקע של עלי תה, עלתה בגורלכם צללית המזכירה בצורתה דמות של אריה שואג: המסר הוא – אל תצטנעו, נצלו את הכריזמה שניחנתם בה על-מנת להרשים את האנשים הנכונים.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

אתם שוב בהתלבטות לגבי הקשר הרומנטי בו אתם מעורבים. הנדנדה הרגשית לא ממש תורמת לכם. טוב היה לו יכולתם להגיע להחלטה סופית בתחום זה ולדבוק בה. בן/ת הזוג לא ממש מבינים מה עובר עליכם או לפחות כך הם מצהירים. נסו לבדוק את אמיתות רגשות הספקנות שלכם. אולי אתם טועים? גם אם אינכם מודעים לכך, נראה כי עסקיכם מושפעים מן המתרחש איתכם בתחום שבינו לבינה: השקיעו בתחום זה, והכול יבוא על מקומו בשלום.
בהפלת גורלות לייעוץ וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם בסמלי טוטם של חיות, עלתה בגורלכם החיה: תרנגול-הודו, המסר הוא: נדיבות לב שגיליתם בעבר, חוזרת אליכם עם מתנה משמעותית.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

יש לפתור מהשורש את הבעיות המתעוררות ולא להסתפק בטיוח על פני השטח. למרות שאין לכם יותר מידי סבלנות, עדיף להתאפק ולדחות את הטיפול בעניינים המטרידים אתכם במקום 'לסגור עניין' בקיצורי דרך לא מספקים. אתם מרגישים שהכול אפשרי, כול עוד המעורבים בדבר ישתפו פעולה. הדבר נכון. חכו לעיתוי המתאים. אל תבטחו בגורו הקורא לכם ללכת אחריו בעיניים עצומות: שימו את מבטחם במדריך הפוסע אחריכם ותומך בכם רק כאשר אתם מועדים.
בהפלת גורלות לייעוץ וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם בסמלי טוטם של חיות, עלתה בגורלכם החיה: יונה, המסר הוא: שליח או אורח מביא עימו בשורה שכבר נואשתם ממנה: גישה אופטימית מושכת אליכם אנרגיות ממוזלות.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

אם אתם עומדים לבצע רכישה גדולה, בדקו טוב טוב לפני שאתם חותמים. אתם נוטים להאמין יותר מידי לאנשים ולפעמים העובדה הזאת גורמת לכם לוויתור על יחס הוגן כלפיכם. טיפ להיום: הפעילו שיקול דעת ואסרטיביות. יש הבדל ברור בין להיות לא נעימים ובין לומר ולדרוש את המגיע לכם. צפויה אנרגיה קוסמית הרומזת על פופולאריות רבה.
בהפלת גורל רוחנית שהתקיימה לכבודכם באמצעות טוטם של בעלי חיים, הופיעה עבורכם דמות של דולפין: המסר הוא – ידע הוא כוח ועל כן יהיה עליכם להשתמש בו בתבונה. אל תגלו לאחרים את אשר אתם יודעים על אודותם.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

אתם מרגישים שאתם מהווים אטרקציה במקום העבודה. הכוח שניתן לכם עלול להפוך חיסרון. חשוב שתבהירו את עמדתכם בנוגע למה שקורה בשטח. פרויקט חדש בדרך. ההנחתות שלכם על הסובבים אתכם גורמות לתחושת תסכול. יום מתאים לשיחות נפש ובירור עמדת המעורבים. צפויה אנרגיה קוסמית הרומזת על ידיעה שמותירה אתכם עם רגשות מעורבים. למישהו היו כוונות טובות אך איכשהו הן לא הסתדרו לו.
בפתיחת ניבוי העתיד שהתקיימה עבורכם באמצעות חפיסת קלפי טארוט מיסטיים, עלה בגורלכם קלף אלת המזל: זהו קלף ממוזל ומבורך המציע לכם לזרום עם הקיים מבלי להתחשב ב"מה יגידו השכנים".
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

סוף סוף אתם מצליחים להיצמד לתחושת סיפוק ואפילו מעזים להצהיר שאתם מאושרים. הסוד הוא להיות ב"כאן ועכשיו" בלי לחשוב יותר מדי על העבר, אלא להיצמד לאירועים המתרחשים בהווה וגורמים להם נחת רוח. בזוגיות- פריחה. בעבודה- המצב סביר אם כי בקרוב יהיה עליכם לשקול ברצינות אפשרות של שינוי. צפויה אנרגיה קוסמית המזהירה מפני אויבים נסתרים.
בהפלת גורל רוחנית שהתקיימה לכבודכם באמצעות טוטם של בעלי חיים, הופיעה עבורכם דמות של שועל: המסר הוא – חוש הומור מציל אתכם ממצבים עגומים. איש לא יוכל לצחוק מכם אם אתם תתבדחו על חשבון עצמכם.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

פיוס היסטורי וחשוב עם אדם מהעבר הרחוק, מעלה את רמת האופטימיות. ההצלחות בשטח גם הן תורמות להרגשה הטובה. אתם שופעי רגש אבל מוטב שתלמדו להסתיר את מה שקורה לכם בפנים, לפחות במידה מסוימת- נתבו את עצמכם באיפוק הראוי והימנעו מסצנות פומביות. בעיני הזולת, זה מתפרש כחולשה. זה הזמן לפתות את יריביכם בשיטות מתוחכמות ואפילו ערמומיות, על מנת שיפסעו הישר אל המלכודת שאתם טומנים להם. אל תהיו כה גלויים ושקופים.
בהפלת גורל רוחנית שהתקיימה לכבודכם באמצעות טוטם של בעלי חיים, הופיעה עבורכם דמות של יונה: המסר הוא – יש מצבים שרק פייסנות וגמישות עשויים להקהות את עוקצם. זה לא הזמן למשחקי כבוד.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

הוצאה גדולה ולא מתוכננת 'תופסת אתכם' לא מוכנים. סידור זמני הופך למשהו קבוע ואתם לא בטוחים מה עמדתכם בנושא. כנראה שיש משהו שמפריע לכם. כוחות הפועלים מתחת לפני השטח הם לעיתים בעלי משמעות גדולה ממה שנוח לנו להודות. אז לא מתאים לכם הקצב? שיחה כנה בה תיקחו עליכם את מלוא אחריות, תעזור לכם לצאת מהפלונטר בעיתוי הנכון בלי לגרום נזק לאחרים. הגיע הזמן שתסלחו לעצמכם. נראה כי הרהורי חרטה רק מעכירים את איכות חייכם.
בפריסת ניבוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות משקע של גרגרי קפה, עלתה בגורלכם צורה של פרסת-סוס: הצורה מייצגת מצב ממוזל ומוצלח מכל היבט שהוא. מזל יותר משכל. אין צורך לתכנן אלא לזרום עם מה שיש.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

תוכניות לבילוי משותף עם חברים עולות על שרטון. נסו סתם ליהנות ממה שיש, במקום להצטער על מה שאין. אנשים מעניינים יגיעו אליכם בלי להתאמץ יותר מידי. אל תזניחו את הבית והמשפחה למרות שאולי יש לכם משהו יותר מעניין לעשות. חפשו את הדרך לאזן בין צרכים של אחרים ובין מה שבא לכם לעשות. אנרגיה קוסמית מייצגת רצון טוב, בריאות טובה ואושר.
בקריאת העתיד שבוצעה למענכם בעזרת משקע של עלי תה, עלתה בגורלכם צללית המזכירה בצורתה דמות של אדם מפסל בחומר: המסר הוא – האנרגיות הקוסמיות תובעות מכם לעשות שימוש בכישרונכם היצירתי, אל תבזבזו את אשר טבוע בטבעכם האמיתי.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

אין לכם זמן לדברים החשובים באמת כיוון שקשה לכם להבדיל בין עיקר וטפל. העניין הוא לגעת בדבר האמיתי ולא לעבוד מסביב. ישנם אנשים קרובים שיכולים לעזור לכם להתמקד, רק תגידו. פתיחות וכנות יאפשרו לכם להתקדם. בשעות הערב ובעקבות השפעת הירח מתחשק לכם להתפנק ולקבל מלוא חופניים תשומת לב. למה לא? אנרגיה קוסמית רומזת על שינויים ממוזלים בכל תחומי החיים.
בהפלת גורל רוחנית שהתקיימה לכבודכם באמצעות טוטם של בעלי חיים, הופיעה עבורכם דמות של פיל: המסר הוא – כדי לזכות באדם שאתם רוצים בו יהיה עליכם לנקוט בגישה חריגה ומקורית. הציעו לו הצעה שלא יוכל לסרב לה.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

דחף להרפתקה דוחף אתכם ליזום פעילות לא שגרתית, מה שמתקבל בשמחה על ידי חברים. עשו משהו חריג שיעזור לכם להתנתק מהשגרה שכל כך מפריעה לכם. הקדישו יותר זמן לעצמכם ופשוט תשכחו מכל השאר. התחמקו בכל מחיר מעימותים- הכל יכול לחכות למחר. האנרגיה הקוסמית יוצרת הרגשה של שלווה וסיפוק ומבטיחה פתרון אופטימי לבעיות המטרידות אתכם.
בהפלת גורלות לחיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאה במטוטלת של אבני-מזל, עלה בגורלכם המסר הבא: העובדה שלקיחת סיכונים לפעמים משתלמת, אינה צריכה לסנוור את עיניכם מפני המכשולים הטמונים בה.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button