הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 15-08-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

יום מתאים לכל מה שקשור בחברים וחיי חברה. היכרויות חדשות צפויות במקומות מפתיעים. אתם מצליחים לתמרן היטב בין המשפחה לבין הצורך שלכם להקדיש זמן לעצמכם. אתם חשים תשוקה בלתי ניתנת לריסון להרחיב את ידיעותיכם וללמוד עוד דברים חדשים. הרעיון מעורר עימות בבית, שם יש מי שמתנגד לרעיון שתיעדרו מהבית עוד יותר.
בפריסת קלפי טארוט שהתקיימה לכבודכם לצורך חיזוי וקבלת-מסרים, עלה בגורלכם קלף הקיסר: הקלף מייצג מצבים אשר על פיהם אתם תושפעו מאוד מדמות גברית סמכותית, כגון: בוס, בעל או אב. מכל מקום, מדובר בקלף מוצלח ורב עוצמה. הקלף מעודד אתכם לפזר חיוכים לכל עבר ולהשקיע ביחסי ציבור ולא בעקרונות.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

אתם רגישים מידי לביקורת ומגיבים בתוקפנות. נסו לפעול בצורה אחרת מלבד תגובה אוטומטית. קחו אחריות גם על הרגשות שלכם, למרות שנראה לכם שזה לא בשליטתכם. דפוס התנהגות זה רק מחזק את מי שמתנגד לכם ומוכיח, כביכול, שאינכם שקולים מספיק. מצב הרוח הרגיש מתחלף בהמשך היום. בשעות הערב צפויה לכם פגישה מרתקת.
בפריסת קלפי טארוט שהתקיימה לכבודכם לצורך חיזוי וקבלת-מסרים, עלה בגורלכם קלף עשר מטבעות: הקלף מייצג מצבים של עושר ונכסים אך אינו מוציא מכלל אפשרות גם רומן אהבה משגשג ופורח. מכל מקום, הדגש הינו על ההצלחה החומרית. הקלף מבשר על מזל טוב העומד לפקוד אתכם בעניינים העוסקים בגורלות והגרלות. כאשר המזל מקיש בדלת, אין צורך בהשקעות גדולות של כספים.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

קונפליקט עם חבר קרוב גורם לכם להרגיש שלא בנוח למרות שבמקביל אתם מרגישים צודקים לגמרי. גמישות וסובלנות הם לב ליבו של העניין. השאלה היא האם אתם מוכנים לשלם את המחיר. במיוחד במקרים כאלה, הדבר הטוב ביותר לעשות, הוא לבדוק מה שאתם מרגישים שהכי נכון עבורכם. אולי אפילו תגיעו למסקנה שהגיע הזמן לסיים את מערכת היחסים הזאת.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של כרכרה רתומה לסוסים: המסר הוא – צפויה לכם תקופה של פגישות עם גורמים בכירים, כמו גם התחככות במקומות יוקרתיים.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

יש לכם תחושה של ניכור גם כלפי אנשים קרובים אליכם במיוחד. ההרגשה שאף אחד לא מבין אתכם נובעת מתוך כעסים פנימיים שלא קשורים דווקא באלה שסובלים מזה. אפשר בקלות יחסית לפתור את הבעיה. מה שצריך זה לאפשר לעצמכם חופשה קצרה במהלכה תוכלו לאגור כוחות מחודשים ולא להיות במצב של ריצה בלתי פוסקת. כן, מותר גם לבקש עזרה מאחרים ולהאציל סמכויות. זה יעזור!
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של אפרוח בוקע מביצה: המסר הוא – זו תקופה פורייה ונפלאה עבור אלה מכם שתכננו את הרחבת המשפחה, כמו גם לסטודנטים הניצבים לפני בחינות.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

אל תחכו ואל תתלבטו יותר מידי. החלטות חשובות עומדות על הפרק והנטייה שלכם לחפש את המדהים והמלכותי גורמת לכם לפספס. כדאי מאוד להזדרז ולסגור קצוות ולא לחכות שאנשים אחרים או אירועים בשטח יגרמו לשינוי ולהחלטות שיורים מהמותן. יש לכם צ'אנס להפוך את הקערה על פיה ולראות את מה שקורה עם האתגרים הניצבים בפניכם.
בפריסת חיזוי וייעוץ שהתקיימה לכבודם בקלפים נומרולוגיים, עלה בגורלכם המספר 452: הקלף מבשר על תקופה בה לנשים במשפחה [אם, גיסה, חמות, סבתא] תהיה השפעה משמעותית על אורחות חייכם – כמו גם על עולם רגשי סוער, רומנטי והפכפך. מנבא תקופה טובה אך חסרת יציבות.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

היום נראה כי תתעוררו עם הרגשה נהדרת. יום לטיפוח הגוף שמתאים בדיוק לתחושה שלכם. אתם מפזרים אופטימיות סביבכם, וסוחפים איתכם אנשים אחרים. היום אתם במיטבכם. לכן, אירועים ופגישות שתשתתפו יזרמו מעצמם ואתם תצליחו להקסים את הנוכחים. היו בטוחים בעצמכם. הפגינו והחצינו רגשות חיוביים. שימו לב למי שמספר לכם חצאי אמיתות. הוא מקמץ במחמאות כדי שההצלחה לא תעלה לכם לראש.
בפריסת ניבוי וייעוץ בקלפים אסטרולוגיים, עלה בגורלכם קלף שמש במזל מאזניים: הקלף קובע כי אתם רוצים לפייס ולרצות את הסובבים אתכם, עד כדי התעלמות מן האינטרסים שלכם. מעתה ואילך כל אשר מקדם אתכם אל המטרה הוא טוב – גם אם יש בו מן התסכול, ואילו כל אשר מרחיק אתכם מהמטרה הוא רע – גם אם יש בו מן העונג.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

אנרגיה מעיקה במקצת זורמת אליכם מכוכב וונוס. היום אתם מרגישים ירודים במקצת. לא נורא, יש גם ימים כאלה ובאמת שאין לכם סיבות ממשיות להתלונן ולדאוג. יש מי שמספק לכם מידע שגוי הגורם לכם לבזבז זמן מיותר. לפני שאתם בונים מגדלים באוויר, מוטב להשקיע קצת יותר ברחרוח בלשי. המצב החברתי בסימן שיפור.
בפריסת חיזוי וייעוץ שהתקיימה לכבודם בקלפים נומרולוגיים, עלה בגורלכם המספר 32: הקלף מבשר על תקופה שנועדה ללימודים בנוסח של קורסים, ימי-עיון והשתלמויות. מספר טוב ונפלא עבור אלה מכם העוסקים בעולם התקשורת, כמו גם לעוסקים בתחבורה וכלי רכב.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

בתחום הזוגי חלה התקרבות. תנו לרגשות שלכם לפרוץ החוצה בדרכים מילוליות ואחרות. יש לכם חשק לפנק ולהתפנק. לכו על זה ובגדול. צפוי לכם בילוי מהנה שישפיע על מהלך היום הנפלא הזה כולו. מצב הרוח מעולה. פגישה חברתית עולה יפה ומניבה תוצאות טובות. זכרו את לקחי העבר ויישמו אותם בהווה. קשריכם עם טיפוס חלקלק מגיעים אל רגע האמת. תצטרכו להסתייע בגורם שלישי על מנת להביס אותו.
בפריסת חיזוי וייעוץ שהתקיימה לכבודם בקלפים נומרולוגיים, עלה בגורלכם המספר 61: הקלף מבשר על תקופה בה אתם נוטים לבחון את המציאות דרך עדשות פילוסופיות ומנקודת מבט מופשטת. מספר טוב ונפלא עבור אלה מכם המבקשים ליטול פסק זמן על מנת לבחון מחדש את המתרחש בחייהם.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

יום נהדר לפעילות חברתית וזוגית. כל מה שקשור לנושא של אינטימיות ושיתוף, יצליח. אתם ממגנטים אנשים מוצלחים שגם מפרגנים לכם וגם מאצילים עליכם השראה. הקשבה פנימית מסמנת את תחילתו של שינוי מבורך. רמת האנרגיה גבוהה מתמיד ואתם מצליחים להתחייב ביתר קלות. מידת המעורבות שלכם בקשר עם בן משפחה מבוגר- הולכת ומעמיקה.
בפריסת חיזוי וייעוץ שהתקיימה לכבודם בקלפים נומרולוגיים, עלה בגורלכם המספר 101: הקלף מבשר על תקופה מושלמת להרחבת המשפחה, אך הפעם הדגש הוא על ילדים ולאו דווקא על בן זוג. מספר טוב ונפלא עבור אימהות חד-הוריות, כמו גם למנהלים עסק משפחתי.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

היום אתם מרגישים תחת התקפה ולא מבינים מה קרה לאווירה הנעימה שהייתה ונעלמה כאילו בן רגע. חוסר תקשורת ואי הבנות ילוו את היום הזה. יש לכם היום הזדמנות לחפש דרך להוציא את הכעסים כלפי חוץ ולא להפנים אותם, כפי שאתם רגילים לעשות. מבחינה רגשית אתם כמו ילד קטן שזקוק לחיבוק וליטוף. מצאו כתף ואוזן קשבת ושפכו את הלב.
בתקשור שהתקיים עבורכם באמצעות מערכת של סמלים מבשרים, עלתה בגורלכם צורה של גביע יין: הסמל מייצג מצב אשר לפיו צפויה לכם שמחה במשפחה או בשורה מרנינה הקשורה בילדים.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

זהו יום בו אתם לומדים להעריך מחדש את הסבלנות שלכם שעומדת על קצה הגבול. בעיות במסגרת המשפחתית גורמות לכם למחשבות על עזיבה למקום אחר. נסו ללמוד להתעלם מדעתם של אחרים עליכם, בעיקר בעלי אינטרסים מובהקים. מישהו שבשמו מופיעה האות ר' רוצה בקרבתכם אולם אינו יודע איך לעשות זאת בדיפלומטיות. גלו ערנות! החלטיות מביאה לניצחון ודוחה את הגישה ההססנית.
בקריאה לניבוי העתיד העושה שימוש במטוטלת אשר סביבה פזורים מסרים רוחניים, עלה בגורלכם המסר הבא: שימו לב לאנשים הלוטשים עיניים אל משהו השייך לכם , וזאת בין אם מדובר ברכוש, במשרה או באדם כלשהו. במקביל, עלה בגורלכם מסר האומר: משהו הקשור בעונות-השנה או בחיק הטבע, יביא לכם מזל גדול.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

אין לכם יותר מידי סבלנות לאנשים אחרים. אתם עלולים לגלות שפתיל קצר לא ממש תורם למערכות יחסים. עימותים עלולים להתעורר בשלב מוקדם יחסית. לקראת החלק השני של היום, הרוחות נרגעות. היכולת שלכם להכיל את המתח הפנימי משתפרת ואתם מתחילים להתנהג בצורה ראויה יותר. בני זוג יפתיעו. אתם שופטים את עצמכם בחומרה רבה מדי ומתמלאים ברגשי אשמה בגין קטעים שכלל לא קשורים בכם.
בקריאה לניבוי העתיד העושה שימוש במטוטלת אשר סביבה פזורים מסרים רוחניים, עלה בגורלכם המסר הבא: אתם עומדים לפרוץ אל תוך מסגרת יוקרתית אשר קשה מאוד להתקבל אליה. במקביל, עלה בגורלכם מסר האומר: אנשים סומכים עליכם ואינם מהססים להיעזר בכם כ"כותל הדמעות" לצרותיהם.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button