הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 08-02-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אתם חשים עייפים ומותשים נוכח העצבנות ופרצי הרגשות שמתרחשים אצל בני המשפחה הקרובים לכם. היו זהירים ודעו כי התעלמות מהבעיה איננה פתרון. תגרמו להם להסתכל קצת על הצד השני, להבין את המורכבות, הרגשות והצרכים של אחרים. אם כולם ינסו להיות קצת יותר רגועים, עד סוף היום האווירה תהיה הרבה יותר נינוחה והאנרגיה תזרום חופשי. מישהו שהנחיל לכם אכזבה כלשהי, משנה את פניו ופונה אל פיוס ופיצוי.

שור
אתם פתוחים לקבל עצות מכל העולם אבל בסופו של דבר עליכם לשבת לבד ולהקשיב לקולות הפנימיים שלכם. מערכות היחסים האישיות שלכם מבוססות בחלקן על פנטזיה, וכדאי ללמוד ולהבין מה עומד מאחורי הדברים. לא קל ללמוד מטעויות העבר אבל זה בהחלט מומלץ. אתם יכולים להרוויח ובגדול. זה הזמן לשוחח בגלוי על אודות משקעים שהצטברו, ולא לשמור דברים בבטן.

תאומים
תגובה קצרה ועניינית תוציא אתכם מהבוץ, במיוחד כשמדובר בסיטואציות מביכות ובעלות משמעות כפולה. אל תכנסו לקטע של פירושים ופרשנויות למניעים נסתרים של אנשים אחרים. כל מה שקורה הוא לטובתכם, גם אם כרגע זה לא נראה כך. יום קצת מתוח אבל סופו- מפתיע לטובה. זו תקופה בה צריך להתמקד בפעולה ובביצוע ולא להפריז בתכנונים מורכבים ובהתפלספויות.

סרטן
גזרת מזל סרטן סופגת היום אנרגיה בעלת גוונים אובססיביים הגולשת אליה כתוצאה מהשפעתו המאתגרת של הירח. אתם לא חייבים לאף אחד שום דבר. אם אתם מגיעים למסקנה שאדם מסוים מבלבל לכם את המוח וגורם לכם להרגשה לא נוחה, נראה שהגיע הזמן לנקוט בצעדים דרסטיים יותר כדי להיפטר מהעניין אחת ולתמיד. בתחום הרומנטי- שחקו אותה קשים להשגה. אתם לא אוהבים את זה אבל- זה ישתלם.

אריה
היום תתעוררו בהרגשה שמשהו חדש עומד להתרחש בחיים שלכם. צפויה הכרות חדשה ומסעירה שתשפיע עליכם רבות אולם הדבר תלוי ברובו- בכם. יש לכם הרבה הזדמנויות אך לעיתים אתם חוסמים את הדברים בגלל חוסר יכולת להיפתח. הדבר נובע מניסיונות בלתי מוצלחים בעבר. היום כדאי שתשאירו את העבר מאחור. פליטות פה לא זהירות עלולות לקלקל את שהושג בעמל רב. מותר לכם להפגין נחמדות כלפי הסובבים אתכם, מבלי שמישהו ייחס לכם חנופה כלשהי.

בתולה
ההחלטה לשפר את המצב החברתי והפעולות שנקטתם בתחום זה, מתחילות לשאת פרי. אתם מרגישים במרכז העניינים ונהנים מכל רגע. היום תגלו שמתעורר בכם חשק לנסיעות ולטיולים. נצלו את שעות הערב לתכנון הימים הבאים. פנויים ופנויות- אתם עלולים להתאהב מבלי שתרגישו. שימו לב, לא כדאי להיסחף מהר מידי. היחסים עם בני המין השני תופסים כיוון נכון, אבל עדיין כדאי לכם לדלג על כל אותם טיפוסים שמוכרים לכם צביעות במסווה של רוחניות.

מאזניים
אם תשמרו על פרופיל נמוך תגלו שהמצב כלל לא נורא, גם אם בתחום החברתי אתם מאוכזבים מהשקט היחסי ולא ברור לכם מה עומד לקרות. צפויות להתקבל היום חדשות טובות, אולם זה לא מספיק לכם. למרות הדאגה שאתם חשים, שמרו על אופטימיות זהירה ואל תסיקו מסקנות על סמך יום אחד. עכשיו גם יתברר לכם מי הם ידידי האמת שלכם, לעומת אלה שנצמדו אליכם רק משום שזה שרת את האינטרסים שלהם.

עקרב
אתם חשים מתח פנימי הפוגם ביכולת שלכם לתפקד ביעילות בעולם החיצוני. התחייבויות רבות עומדות לפניכם היום ואם אתם מרגישים שאתם לא יודעים איפה להתחיל- עדיף שתעשו רשימה עם סדר עדיפויות ברור. לקראת חלקו השני של היום, צפויה ירידה בלחצים. בערב, צפויה לכם פגישה מרתקת. אולטימאטום או תנאים שתציבו, יזכו לאהדתו של הצד השני. חבר קרוב יזדקק לעזרתכם.

קשת
מיקוד בתחומי הפעילות השגרתיים שלכם הוא בהחלט הכיוון המומלץ. אתם מנסים להתפרש אבל אין הדבר מצליח ואתם צפויים לאכזבות. הטבות והקלות שמבטיחים לכם אנשים מסוימים- לא יתממשו במציאות. הרבה דיבורים אבל כשיגיע הרגע הנכון תגלו שאתם ניצבים לבד במערכה. ייתכן שאתם כה שקועים ברקימת תוכניות רומנטיות, עד שאתם עלולים להחמיץ את המעשה עצמו. זו עת לפעול ולא להרהר.

גדי
אתם משדרים על גל אחד עם טיפוסים שלא כל כך איכפת להם מה חושבים האחרים, אך במקביל צפויים לכם לא מעט וויכוחים עם אנשים שסגנונכם המרדני מעצבן אותם. המצב הלחוץ משפיע על מצב הרוח שלכם ואתם מחכים לישועה שתבוא. אם תמשיכו לחכות לאחרים שיצילו אתכם- צפויה לכם אכזבה, קחו אחריות. זו תקופה נפלאה לסוחרים שביניכם ולאנשי יחסי הציבור, כמו גם לכל מי שעוסקים בכתיבה יוצרת.

דלי
אל תהססו לאמץ לעצמכם סגנון תקיף והחלטי. אם עד כה חששתם לומר למישהו את דעתכם עליו, תוכלו לעשות זאת עכשיו מבלי לפחוד מן התוצאות. צפויה תקופה מוצלחת לנועזים שביניכם. מותר לכם להרגיש בטוחים יותר בעצמכם ותלויים פחות בסובבים אתכם. דאגות וחרדות המדירות שינה מעיניכם, תתבררנה כלא מוצדקות. אל תתאכזבו מדי אם תגלו שהיחסים עם אדם דו-פרצופי, הם לא ממש גן של שושנים.

דגים
למרות שאתם במצב רוח רגשני במיוחד, אתם נוטים לשחק אותה קשוחים, כדי לעזור לעצמכם ולאחרים להתמודד עם מצבים קשים. כמעט את הכל ניתן לרפא ולפתור באמצעות אהבה. למה שלא תנסו להראות קצת יותר מה קורה אצלכם בלב, במיוחד לאלה הקרובים אליכם וזקוקים לתשומת לבכם? כדאי שתגלו אופטימיות בקשר לעתיד. טיפוס צבוע לוחש רכילויות שקריות, הוא אינו חף מאינטרסים אישיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button