הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 18-07-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
יום נהדר. אתם במצב רוח מעולה ומרגישים יצירתיים ופעילים במיוחד. יש מישהו שמנסה לרדוף אחריכם ולשכנע אתכם לקחת את הצעתו. אתם מתלבטים. קחו את הזמן ואל תאפשרו לאחרים להכניס אתכם לפינה שלא נוח לכם להיות בה. יש מישהו בסביבה שלא מפרגן וגם מנסה לטרפד פרויקט אישי שאתם עסוקים בו. הרקיע מבשר על תשורה שלא ציפיתם לה, אך מישהו עלול להתחשבן איתכם.

שור
יום קצת מבולבל. מישהו שאתם סומכים עליו מאכזב. אתם אמורים לקבל דבר מה בתמורה למאמץ שהשקעתם בפרויקט מסוים. במקום תמורה הולמת אתם מקבלים 'פירורים'. אתם קצת מבולבלים ולא ממש מבינים מה בעצם קרה. במקום להתרגז ולבזבז אנרגיות לא מיותרות, פשוט תעזבו את הסיטואציה העלובה הזאת ותמשיכו הלאה. יש סיבה לחגיגה אצלכם ואצל בני משפחתכם. מסירותכם מתחילה להניב פירות.

תאומים
אתם תקשורתיים במיוחד ונראה שהמפגשים הצפויים היום, יהיו סיפור הצלחה של ממש. אל תהססו להציב תנאים ולהביע את הציפיות הספציפיות שלכם ממצבים אפשריים בעתיד. אנשים שעומדים מולכם מתרשמים שאתם בטוחים במה שאתם אומרים. לא חסר לכם בטחון אבל לא יזיק לשפר את הסגנון ואת הבהירות. היבט קוסמי מסתורי מייצג בילויים קלים ונעימים.

סרטן
אין לכם סיבה להאשים אנשים אחרים במשימות שנוחתות עליכם היום מכל הצדדים. עומס העבודה עצום, אתם רוצים להסתגר בבית ולשכב מתחת לשמיכה, אבל יודעים שזה בלתי אפשרי. בזוגיות, שוב אי יציבות. בקיצור, זה באמת יום שצריך לחכות שייגמר. בינתיים, כדאי מאוד שתנסו לחשוב מה חלקכם בכל הבלגן שנוצר. הרקיע מבשר על אדם רכלן שיש להתנער ממנו.

אריה
מבחינה חברתית אתם נמצאים בשיא מסוים. פעילויות שאתם מוזמנים אליהן הופכות להיות אלמנט מרכזי בחיים שלכם. עליכם להמשיך לצאת מהבית בכל הזדמנות שיש, ועם זאת להשאיר קצת זמן גם למסגרת המשפחתית. בקריירה, פרגון של ממש לאור ההישגים האחרונים שלכם. היבט קוסמי מסתורי מייצג אהבות טהורות וכנות. מישהו מנצל את קשריו איתכם כדי לקדם את ענייניו. מצד שני, נראה כי גם אתם יוצאים נשכרים.

בתולה
יום יצירתי ומרגש. אנרגיות של שמחה מגיעות אליכם מאי שם. אופטימיות מרחפת באוויר וסוף סוף אתם באמת מתחברים לתחושה פנימית של אושר. אתם פופולאריים מבחינה חברתית. מה שמבטיח סוף שבוע מצוין ומלא פעילויות. אין מה לדבר, מגיע לכם קצת נחת אחרי תקופה לא קלה שעברתם. לבריאות. לא משנה עד כמה תהיו החלטיים בביצוע משימותיכם, אנא היו זהירים.

מאזניים
מצבו הבעייתי של כוכב כירון בבית השביעי [בית הזוגיות] שבמפת הלידה שלכם, מוביל אל אווירה ביתית מתוחה במקצת למרות שאין לכך סיבה נראית לעין. אתם מנסים לשמור על הרמוניה הדרושה לכם לתפקוד תקין. זהו יום מתאים להשקיע בסידור הבית ולמלא מטלות שדחיתם. עליכם לגלות ערנות בהקשר לשינויים במצב הרוח שיכולים לגרום לתחושות פיסיות לא נעימות כגון כאבי ראש.

עקרב
מצבור של כוכבים בבתים התשיעי והעשירי שבמפת הלידה שלכם, מביא עימו בשורות טובות מחו"ל: צפוי יום של שמחה, יצירת קשרים חדשים ופתיחה להזדמנויות מפתיעות. סגנון התנהגות שונה שאתם מסגלים לעצמכם בימים אלה מניב תוצאות חיוביות בכל התחומים. התפתחויות חיוביות גם בעניינים כספיים. אתם צפויים לקבל מענק או הלוואה כספית שתשפר את המצב לעין ערוך.

קשת
אתם במצב רוח רומנטי. נימה אופטימית גורמת לכל מה שקורה לכם להתפרש לכיוון הרצוי לכם. אתם נרגשים משפע ההצעות שמגיעות אליכם. הלב רוצה אהבה וכמה שיותר, יותר טוב. אל תחמיצו את ההזדמנויות שעומדות בדרך. בעבודה, כדאי לדחות את כל המשימות שאינן דחופות ממש. אתם לא בשיא הריכוז. כוכב יופיטר שולט בכם והסמל שלכם הוא הקשת, שחלקו התחתון הוא סוס דוהר. הסמל מייצג את אהבתכם למרחבים, נדודים, הרפתקאות וחופש.

גדי
אווירה רגועה בבית, מאפשרת לכם מיקוד ותפקוד יעיל במיוחד בעבודה. בד בבד, אתם חשים שיש מי שמנסה להצר את צעדיכם ואולי אפילו לשים לכם רגל. טוב שיש לכם את המרחב והיכולת להתחבר לרגשות הפנימיים, אבל לפני שאתם פועלים, חשבו בהיגיון. אל תמהרו לפלוט מילים שאתם עלולים להצטער עליהן. כוכב סטורן שולט בכם והסמל שלכם הוא יעל עין-גדי, אשר מייצג את נטייתכם לטיפוס איטי אבל בטוח בדרך לפסגה הגבוהה, מעל כולם.

דלי
אתם צריכים לשמור קצת יותר על עצמכם. פעילות גופנית היא חיונית גם כן. זה הזמן להתחיל או לחזור לשגרה פעילה. אתם זקוקים לכך מאוד ולו רק כדי לפרוק את הלחצים שאתם חשופים להם בעבודה. היכולת השכלית והארגונית שלכם צריכה להיות מאוזנת על ידי משהו פיסי וחומרי לחלוטין. אתם הרי יודעים את זה, אז למה לחכות? הרקיע מבשר על עסקים טובים הודות לשינוי סביבתי כלשהו.

דגים
יש לכם המון חששות בגלל המצב הכלכלי בו אתם מוצאי את עצמכם. למעשה אתם קצת סובלים עכשיו בגלל שבזבזתם יותר מידי בזמן האחרון. ברגע שתצאו מהלחץ ותחליטו על תוכנית הבראה ממשית, תיווכחו לדעת שמצבכם אינו נורא כל כך. כרגיל, אתם מגזימים עם הדאגנות! ייסורי מצפון לא ישפרו את המצב. רק מעשים! הרקיע מבשר על שמחה ואושר בקן המשפחתי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button