הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 06-06-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
צפויה פגישה עם מישהו שלא ראיתם זמן רב. נסו להיות ברורים לגבי המשך הקשרים והגדירו לאיזה כיוון אתם מוכנים להתקדם. סמנו גבולות! מבחינה חברתית המצב משתפר לאט אך עדיין יש מקום לשיפור. אתם מתלבטים לגבי מישהו/י שהכרתם לאחרונה ואשר משדר מסרים כפולים. התאזרו בסבלנות. מצבו של כוכב מארס במפת הלידה שלכם, מזהיר אתכם מפני הצעות רומנטיות המדיפות ניחוח של חו"ל.

שור
קפצה עליכם נטייה להתלונן על חוסר יעילות וחוסר צדק שאתם רואים סביבכם. גם אם הדבר נכון, הרי שההתנהגות שלכם מעוררת מורת רוח אצל אחרים, ולא רק בגלל העובדה שלהם אין אומץ לומר בקול רם את מה שאתם אומרים. הרעיון הכללי שישפר את המצב הוא להתנהג כמו כולם, לפחות כלפי חוץ. וכבר נאמר- עדיף להיות חכם ולא צודק. מצבו של כוכב ונוס שליטכם האסטרולוגי עלול לעורר התנהגות הפכפכה כלפי בעלי סמכות. כדאי למנות בלב עד עשר עוד לפני שמגיבים.

תאומים
יש מי שטוען כי ההתנהגות שלכם באמת עוברת את גבול הטעם הטוב. אין זה הזמן המתאים לראוותנות ופזרנות. הצורך להרשים את כל העולם מיותר, יותר מתמיד. במיוחד לאור העובדה שטרם יצאתם מהצרות הכלכליות שלכם. הפסיקו להתנהג בצורה ילדותית ואימפולסיבית ונסו להירגע. תופעה קוסמית עלולה להוביל אל חוסר סבלנות ואפילו כפייתיות כלשהי בהתנהגותכם. ברכו את מזלכם הטוב על שהסובבים אתכם מגלים איפוק.

סרטן
מישהו משפיע עליכם לרעה ומנסה להוריד לכם את ההתלהבות. אל תאפשרו לגורמים חיצוניים להתערב בעניינים אישיים. מצד שני, כדי להבטיח את עצמכם מפני אכזבה (הכל אפשרי) חשוב שתבדקו האם הדעות שעיצבתם לעצמכם מבוססות על עובדות במציאות או שיש לכם דמיון מפותח מידי. הרקיע מייצג מצב אשר לפיו תוכלו לאחוז במקל משני קצותיו או לבצע משימה שלכאורה נראית בלתי אפשרית לביצוע.

אריה
יש כמות רבה של מתח באוויר וקצת קשה לכם לתפקד באווירה שכזאת. אתם מרגישים בודדים במערכה. במהלך היום יחול שיפור. תקבלו הצעה מעניינת שבהתחלה לא תתלהבו ממנה אבל אם 'תזרמו' עם הדברים- יחול מהפך של ממש. לקראת הערב המצב משתפר. אתם זוכים לתשומת לב, חמימות ופרגון מפתיעים מצד מישהו שכבר די התייאשתם ממנו. אין להיכנע לגחמותיו של אדם שתלטן.

בתולה
יש סיכוי להתפתחות רומן עם מישהו שלא נמצא בדרך כלל בסביבה הטבעית שלכם. אדם זה הוא ייחודי וכדאי לתת לעניין צ'אנס. יש לנהוג באיפוק בלי להלחיץ. העקשנות שלכם לעיתים קרובות מקלקלת יחסים אשר לו נתנה להם הזדמנות, היו יכולים להתפתח למשהו חביב ביותר. נצלו מפגשים חברתיים לזמן איכות בלי כוונות מגמתיות. מהלך חכם יוביל אל נסיעה מאושרת.

מאזניים
אתם זוכים להרגשה של קבלה ללא תנאי. זה חשוב לכם מאוד כי אתם רגישים לביקורת, במיוחד כאשר היא מגיעה מבן/ת הזוג. זה יום מתאים לבילוי שקט ולשיחה מלב אל לב. הכוונות הטובות מתמוססות לעיתים בדרך. את העובדה הזאת חשוב להסביר לפעמים, כדי למנוע אי הבנות. אלת-המזל מרעיפה הישגים על מי שבוחרים באפיקים עצמאיים ונטולי תלות. מצליחים אלה שמעזים.

עקרב
יום של בלבול ואי סדר בתחום הזוגי. אתם נופלים במלכודות שטומנים לכם בגלל נאיביות שאינה במקומה. החולשה הפנימית שאתם חשים היא בגלל שאתם מאמינים בעולם הרמוני בו לכולם יש כוונות טובות אבל אין הדבר כך. נסו לא להיכנס למצבים ולמקומות רגשיים שגורמים לכם להתאכזב ולסבול. קחו את הכל באיטיות ובקלילות. יש להאמין לדבריו של שותף, אך כדאי גם לפקוח עין.

קשת
יום מתאים לאקשן, בדיוק כמו שאתם אוהבים. התעוררתם על הבוקר עם מרץ בלתי נדלה ונדמה שהיום אתם באמת מסוגלים להזיז הרים וגבעות. שמרו את האנרגיה החיובית לאורך כל היום. מישהו מהממונים עליכם יבחין ללא ספק בהספקים יוצאי הדופן. מעבר לזאת, נסו להקדיש זמן איכות לבן/ת הזוג. הם זקוקים לתשומת לב והרבה חום ואהבה. צפויה השתוקקות להארה רוחנית.

גדי
אתם מנסים לשמור על יחסים תקינים עם כולם ונראה שאתם מצליחים יופי. חלוקה נכונה ויעילה של הזמן שלכם מאפשרת לכם להיות היום במספר רב של מקומות ולפזר הקשבה, נתינה ומילה טובה, למספר לא מבוטל של אנשים. ההתרוצצות מחייבת אתכם להזניח קצת את הבית. נסו להשלים את החסר בסוף היום. צפוי מזל גדול בכל אשר תפנו.

דלי
העקשנות שלכם גורמת לחיכוכים שהיו יכולים להימנע. האינדיווידואליות גורמת לכם לתחושת בדידות. חשוב שתבינו שלא כולם יכולים להתמודד עם השנינות והמהירות בה אתם חושבים. לכם זה נראה הכי טבעי בעולם אבל אין זאת מנת חלקם של כל האנשים. יש לכם יכולות גבוהות במיוחד בתחום האינטלקטואלי. נצלו זאת ללימודים בתחום שמעניין אתכם. מצבו המאתגר של כוכבכם אוראנוס במפת הלידה שלכם, מעודד אתכם לפקוח עין על אנשים אשר ליבכם מופקד בידיהם.

דגים
צפויה להתרחש חוויה של קירבה ושיתוף פעולה עם אחד מבני המשפחה שיפתיע ובגדול. אתם שמחים מאוד עם מה שקורה. זהו משב רוח רענן עבורכם. עובדה שכאשר נעשה ניסיון אמיתי וכנה, אתם יכולים להשתחרר ממשקעי העבר ולפנות לדרכים חדשות. בהחלט מהווה השראה. לא כן? המשיכו כך. זה הכיוון הנכון. הרקיע מייצג מצב אשר לפיו צפויה לכם הצלחה כבירה הודות לפעולה שנונה ומתוחכמת שעליכם לנקוט בה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button