הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 21-05-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אתם מרגישים מעולה. נורא בא לכם להשתולל ולבזבז כספים ולמרות שאתם לא במצב שמאפשר זאת, ובעצם צריכים להתאפק מרכישה של משהו שנראה לכם הכרחי- מצב הרוח הטוב נשאר במרומים. אתם זקוקים לתשומת לב מבן/ת הזוג ונראה שבעזרת מניפולציה קלילה, תוכלו להשיג מלוא חופניים. זה התחום החזק שלכם, אז שחקו אותה! לסגולה, למזל ולברכה עלה בגורלכם הפסוק הבא מתוך ספר תהילים-"נר לרגלי דברך ואור לנתיבתי". כדאי להגותו שבע פעמים תוך עצימת עיניים.

שור
היום אתם נוכחים לדעת כי קשה לכם מאוד להתמודד אפילו עם מטלות פשוטות. אתם מבזבזים המון זמן בהתרוצצות ובעיסוק בטפל אבל בעצם אתם מחפשים עידוד. שמרו מרחק מאנשים בעלי אנרגיות שליליות. צפויה נסיעה עם מישהו קרוב שיגלה לכם משהו שמזמן רציתם לדעת. בתחום הביתי יש מתח מסוים שדורש טיפול מיידי. דברים הקשורים בנחרצות ובספונטאניות יביאו לכם מזל וברכה.

תאומים
קשה לכם להכיל ולקבל אנשים קטנוניים וצרי עין. הם מעמיסים עליכם ומנסים לשתף אתכם בעניינים הבלתי פתורים שלהם. עליכם להמשיך הלאה ולא להתעכב. ישנם גם כאלה שממש גוזלים מכם אנרגיה. להיות במקומות האלה רק כי לא נעים לכם לסרב- ממש לא מתקבל על הדעת. אל תעשו מה שבעצם מזיק לכם. הרקיע מבשר על תקופה של זוהר ומלכותיות. הוא צופה קשרים עם אנשי שררה, כמו גם עם גורמים ב"חלונות הגבוהים".

סרטן
הקפידו על הפרטים הקטנים בכל מה שקשור לעניינים פורמאליים. אם אתם מתכננים להירשם ללימודים, אל תחכו, עשו זאת עוד היום. אתם מחפשים מקורות חדשים להתרגש ולהתפעל. מה שחסר לכם זה בעיקר מוטיבציה וכיוון, אך נראה שבכל זאת תבצעו את המשימה שלקחתם על עצמכם. סבלנות מומלצת. אתם בעיצומו של תהליך קבלת החלטה. הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 2 שהולך טוב עם בני זוג אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם מסתכם ב – 4 או 8.

אריה
זה פרק זמן אשר התכונות האופייניות לו הן יוזמה ואסרטיביות. נראה כי הקצב המהיר בו מתרחשים דברים, מתאים מאוד לאופי שלכם ואתם לא מתעכבים לחשוב יותר מידי אלא מגיבים מהבטן. קל לכם להפעיל את הקסם האישי המפורסם שלכם על מי שהנחתם עליו את עיניכם. יחד עם זאת, אל תחתמו על מסמכים שדורשים בדיקה נוספת. הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 1 שהולך טוב עם בני זוג אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם מסתכם ב – 5 או 7.

בתולה
אתם מתנהגים בצורה ילדותית שאינה מתאימה למצב בו אתם שרויים. הקפריזות לא יועילו אלא רק יגבירו את המתח שגם כך נמצא בסימן עליה. כדאי לקחת פסק זמן ולהחליט מה הכיוון שלכם. האם אתם באמת רוצים ללכת עם זה עד הסוף או שזה 'שיגעון חולף'? אתם פועלים שלא מתוך מחשבה שקולה. זה עלול לעלות לכם ביוקר… הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 4 [בשותפות עם בני מזל גדי] שהולך טוב עם בני זוג אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם מסתכם ב – 2 או 8.

מאזניים
הקפידו להתרחק מאנשים בעלי אנרגיות שליליות. הגרועים ביותר הם אלה שמציגים את עצמכם כדורשי טובתכם ובמסגרת זאת משמיעים עצות ודעות שאינן תורמות אלא רק מפריעות למהלך התקין של החיים. יש לכם צורך להיות עצמאים ולהתפתח מבחינה רגשית. אל תתנו לאף אחד לקלקל לכם. אם אתם 'מאזניים' אופייניים, הרי שאתם זקוקים לשיחות נפש לא פחות מאשר לבילויים אל תוך הלילה. ממתינה לכם הזדמנות לסגור עניין עם אדם המשדר איתכם על גל אחד.

עקרב
אנרגיה מוטרפת במקצת ומהממת זורמת אליכם מגזרת רקיע השייכת ליסוד האש. ייתכנו ויכוחים עם ילידי המזלות קשת, טלה ואריה. לחץ ועומס בעבודה גורמים לכם לסחרור. ייתכן שתאלצו לקחת פסק זמן מעבודה וממטלות אחרות. חוסר בהירות בתחום הזוגיות לא מוסיף להרגשה הטובה. אל תאשימו את עצמכם. זה יום שדורש מנוחה רבה ומילוי מצברים. אל תדאגו יותר מידי לעתיד. הדברים יסתדרו הרבה יותר טוב ממה שאתם חושבים.

קשת
יום טוב מאוד. הצורך שלכם בתשומת לב ובמסגרת משפחתית בא היום על סיפוקו ובגדול. אתם מוקפים אהבה ומקבלים פידבקים מבני המשפחה. אתם משקיעים הרבה זמן ומשאבים ב"ביחד" והתוצאה ממש נהדרת. כשהלב נפתח זה קורה בדרך כלל באופן סימולטאני לכל הצדדים. פריחה גם בתחום החברתי. צפו למספר גבוה במיוחד של שיחות טלפון. אל תציבו לנגד עיניכם מטרה ברורה ומוגדרת. אם תנהגו כך, אתם עלולים להחמיץ את העינוגים הצפויים לכם בדרך אליה.

גדי
אתם מתכננים אירוע חברתי רב משתתפים ונראה שאין שום דבר שיכול לעצור אתכם. כדאי שתכינו תוכניות חילופיות, על כל מקרה. צפויה לכם הפתעה שקשורה למישהו בחו"ל ויתכן שלא תרצו לקיים את התוכנית המקורית. מבחינה חברתית יש קצת ירידה אבל הדבר נובע בגלל שאתם מקדישים את מרבית זמנכם לעבודה. המצב ישתפר בעתיד. הפנימו את הרעיון לפיו אין טעם במדיטציה אם רוחכם נסערת. סגרו תחילה את חשבונותיכם עם הגשמי ורק אז תוכלו לשוב אל הרוחני.

דלי
כוכב וונוס האחראי על היופי ועל האהבה, ממשיך לפרגן לכם. לא פלא כי הרפתקה בתחום הזוגי צפויה להתחיל היום. שימו לב- אל תבנו על זה יותר מידי, מכיוון שנראה כי מדובר במשהו מסעיר אומנם אך קצר טווח משום שהעיתוי אינו אידיאלי. יתכן שבמועד אחר יוכלו העניינים להתפתח בצורה אחרת. הנסיבות אינן תלויות רק בכם, ולכן לא כדאי לנתח ולטחון את העניין עד דק. תיהנו ממה שיש כל זמן שזה נמשך.

דגים
תופעה קוסמית מסייעת לכם להעניק משקל לדברים החשובים באמת, ולהתעלם משטויות. הראיה הצלולה של המציאות תאפשר לכם לפעול במהירות ובדייקנות, במיוחד במקומות הקשורים לחיים המשפחתיים. פריצת דרך ושבירת מוסכמות הם אלה שיובילו אתכם להישגים משמעותיים בכל התחומים. יש לכם הרבה מאוד מה להציע אולם עליכם להיות מוכנים להתגמש ולשנות עמדות ודעות מיושנות. אנרגיות ממוזלות מגיעות אליכם מן הרקיע. התופעה מעודדת יחסים הרמוניים עם בני זוג, בעיקר לאחר תקופה של משבר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button