הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 06-04-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
לוקח לכם זמן לאסוף את עצמכם ולהגיע לתוכנית פעולה מוגדרת. מצב הרוח הפכפך וקשה להיות לידכם. גם אתם עצמכם לא ממש מרגישים מאופסים ונוטים להתרגז בקלות על הסביבה וגם על עצמכם. חוסר השקט שלכם נובע מתפיסה רגשנית מדי של המציאות. קחו את יום השבת למנוחה עד הסוף. הטיולים יחכו ליום אחר. אם יש ברצונכם לגבור על מתחריכם, תצטרכו לנקוט בתחבולות ובשיטות מתוחכמות.

שור
אתם סוגרים את השבוע בעצבים. וויכוחים ועימותים עם בני משפחה וגם עם חברים. הרגישות הגבוהה שלכם גורמת לכם לנפילות במלכודות טיפשיות. אתם מבזבזים יותר מידי אנרגיה על עניינים שוליים ובכעסים מיותרים. השקיעו את זמנכם בזוגיות ובבילויים עם חברים. רעננו את אווירת הנכאים המשתלטת עליכם וגם תוכלו לקבל תמיכה נפשית. רק תבקשו. אל תמתינו לגורם חיצוני, דברים הקשורים במראה ובהופעה יידרשו מכם תשומת לב רבה מן הרגיל. נראה שתצטרכו להתאימם לתדמית שברצונכם לשדר.

תאומים
אכזבה בתחום הרומנטי? לכם היה "טעם של עוד" אבל מסתבר שהצד השני ראה במפגש איתכם אירוע חד פעמי מוצלח ותו לא? באמת קצת חבל אבל החיים שלכם ממשיכים לזרום. תנו צ'אנס לעצמכם להמשיך הלאה בלי לעשות מזה עניין. מן הראוי שתתכוננו לאפשרות של מפגש עם אותו אדם באירוע חברתי קרוב. מה לעשות? המלצה- התעלמו. הרקיע מייצג מצבים אשר על פיהם פתוחות בפניכם כל האפשרויות והכל הוא לטובה. כלומר, רק אתם תהיו אחראיים להחלטותיכם.

סרטן
יופי של יום. אתם מרגישים מאוד אנרגטיים. הראש עובד שעות נוספות וכל מיני קומבינות נרקמות אצלכם בדמיון. נסו להיות כמה שיותר מעשיים כדי לא לבזבז אנרגיה לשווא. חוש ההומור שלכם יעזור לכם לפלס דרך גם במקומות שנראו לכם סגורים בפניכם. אתם מצליחים להלהיב ולהרשים בדיוק את מי שצריך. אדם מנוסה רומז לכם על דבר מה שעשוי לפתור עבורכם בעיה אישית. במקביל, נראה שתצטרכו לאזור אומץ כדי לעלות על הגל הנכון.

אריה
עליכם לתפוס מרחק פיסי על מנת להירגע ולהרגיע את האווירה המתוחה סביבכם. הסתגרות וכעסים, כמו גם עלבון על משהו שנעשה לכם בשגגה- לא יובילו לשום מקום. התנהגות פסיבית היא הדבר האחרון שיתרום לפתרון בעיות. תיזמו שיחה בארבע עיניים ותבהירו את הרגשתכם. אף אחד לא אמור לקרוא את המחשבות שלכם בלי שנאמר שום דבר שיכול לרמז על כך.

בתולה
היום תחושו הקלה וזאת מאחר וסערת הנפש תחלוף מעצמה ממש כמו שהופיעה. מערכות יחסים יציבות ישרדו את הביקורתיות שלכם, אך כדאי לנסות ולמתן התקפי קנאה הנובעים בעיקר מחוסר בטחון. בערב, תרגישו שיורדת עליכם שלווה ותחליטו לתפוס מנוחה מול הטלוויזיה. בני המשפחה יתנו לכם מרחב אם תבהירו את הדרוש לכם. אירוע שהתרחש במקום רחוק מביתכם, מוליד שרשרת של אירועים רומנטיים מרגשים. יחד עם זה נראה שאינכם ששים לשוחח על כך.

מאזניים
חוסר הבהירות בו אתם שרויים עדיין משפיע קשה על מצב הרוח. הגיע הזמן לעשות בדק בית רציני. בזוגיות דווקא שוררת אווירה הרמונית ונינוחה מה שגורם לכם אושר. יש לקחת לידיים את השליטה על החיים, ואם זה קשה לכם לבד, להיעזר באדם מקצועי. אל תחששו לומר את דעתכם ללא כחל וסרק, גם אם אתם נמצאים בחברת אנשים ביקורתיים. אל תניחו למרחק גיאוגרפי לחצוץ ביניכם לבין אדם שאתם רוצים בחברתו. בסיפור הזה תצטרכו לוותר על יועצים.

עקרב
הניסיון שלכם לעזור לכל העולם ולנהל את סביבתכם הקרובה, נתקל בהתנגדות ובחוסר הצלחה. למרות הכוונות הטובות, התוצאה לא ממש טובה ויש אפילו מי שכועס על המעורבות הגבוהה שלכם. המפתח בתחום זה הוא להתעסק כמה שיותר בעניינים האישיים שלכם ולא לנסות לרצות אחרים. מכל מקום, אל תחששו פן יבקרו את מעשיכם מאחורי גבכם.

קשת
אפשר בהחלט ליהנות הרבה יותר ממה שאתם מרשים לעצמכם. לא צריך לעשות כל כך הרבה רעש. פשוט לעשות בשלווה את מה שאתם רוצים ולא לעלות על בריקאדות בכל פעם שהתוצאה אינה בדיוק כפי שתכננתם. חוסר השלמות מביא אתכם לתבוסתנות שאינה במקומה. עליכם ללמוד איך לנהל משא ומתן. הכול או לא כלום- אינה הדרך. זמן רב מדי אתם שבויים בכבלי העבר.

גדי
כדאי שתשתחררו מרגשות האשמה שהתעוררתם איתם בבוקר. אתם עושים את מה שאתם יכולים כתגובה לסביבה. נכון שאין טעם להתלונן אך מצד שני, גם אינכם יכולים לפעול בחלל ריק, ללא כול שיתוף פעולה. שמרו על שלווה פנימית. אל תעשו "דווקא" אך הבהירו באסרטיביות את עמדתכם. כדאי לדבר על זה! העתיד מבשר על הצלחה ואושר אך מזהיר מפני התנשאות ושחצנות.

דלי
כשהפנטזיות שלכם לא מתגשמות אתם נכנסים למצב של דכדוך שאחרים לא מבינים את מקורו. אתם יכולים להפוך את היום הזה למוצלח ביותר במידה ותשכילו לנצל את מה שיש ולמצות את הטוב. הרבה מאוד תלוי בכם. גם אם אינכם ערים לעובדה, יש לכם השפעה דרמטית על הסביבה. העתיד צופה ניתוק מהשפעות קודמות, והליכה אל עתיד טוב יותר. האסטרולוגיה מייחסת לכם נטייה להמר על פגישות עיוורות, משום שאתם כמהים לכל אירוע אשר יש בו אנרגיה חריגה ומקורית.

דגים
בעצם הכל פשוט מאוד. לא לדבר על זה אלא לחוות, להודות ולומר את הדברים בצורה בהירה וברורה. זה הכל. זאת התשובה שאתם מחפשים בכל מקום ובעצם, זה כאן. לא כדאי לסבך ולהסתבך. אין צורך לקחת ללב את מה שניתן לפתור בשיחת טלפון אחת קצרה. העתיד מבטיח הצלחה שתושג בעזרת התלהבות ואופטימיות. זהו עיתוי של אור וחום. אתם בתקופה טובה למימוש הפוטנציאל היצירתי שניחנתם בו, גם אם תצטרכו לשלבו בתחום שאינו יצירתי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button