הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 25-03-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
כוכב מארס שליטכם מתעודד מאנרגיות נפלאות הזורמות אליו מן הרקיע, והרומנטיקה עולה לראש סולם העדיפויות. למרות הכול משעמם לכם ואתם חושבים משום מה שבן/ת זוג יפתרו את הבעיות. הצד החיובי בגישה זאת הוא שאתם מנסים יותר ומתאמצים להיות יצירתיים יותר מאשר בעבר. מצד שני, אל תתפתו ליצירת קשר בכוח עם אדם שרק נראה מתאים. אתם עלולים להתאכזב בתקופה זו, במיוחד ממי שנראים הרפתקנים.

שור
מפגש ידידותי מצליח במיוחד, ודווקא בגלל שאתם נהנים כל כך, גובר התסכול מכיוון שהצד השני לא מייחס משמעות לאיכות וייחוד הקשר שלכם, ולא מראה כל סימנים לכיוון רומנטי או אינטימי. כדי להגיע להצלחה של ממש בכיוון זה תצטרכו לשלוף את ה'כלים הכבדים'. אל תהססו להביע את הרצונות והציפיות שלכם. במקביל, ביכולתכם להפוך תחביב למקצוע. אל תמכרו את עצמכם בזול ואל תקלו ראש בכישרונותיכם.

תאומים
יתכנו מאבקי כוח בין אנשים שחביבים עליכם. נסו לא להעצים את הקונפליקט על ידי נקיטת עמדות קיצוניות. אדם בן מזל דלי מושך אתכם לכיוון רעיוני חדש ומאתגר. יום טוב בכל מה שנוגע לפעילות ספורטיבית. נצלו את המומנטום כדי לקחת פסק זמן מהאווירה הדביקה. יתרון לבילויים בחיק הטבע במקומות בהם ניתנת לכם אפשרות להתבודד, לפחות במידה מסוימת. בעיה פיננסית עשויה להיפתר הודות לאנרגיות המגיעות מעבר הים או מאדם שלא ציפיתם ממנו כי יתרום לכם.

סרטן
אתם מגלים רגישות גבוהה כלפי חברים וחברות. בתמורה אתם מקבלים הרבה תשומת לב והרגשה של חשיבות עצמית. חשבו שוב ושקלו היטב האם ה'עיסקאות' האלה שאתם עושים עם אנשים סביבכם, אכן מקדמות את מקומכם החברתי או מכניסות אתכם ל"פלונטר" רגשי. הרקיע מבשר טובות לכל אלה מכם השואפים לשמוע את צליליו של מארש החתונה.

אריה
לא שאתם רגישים כל כך בדרך כלל אבל היום, תמצאו שסף הרגישות גבוה במיוחד. דברים שנאמרים סביבכם פוגעים בכם גם אם לא בהכרח התכוונו אליכם. אתם מסיקים מסקנות שאינן מבוססות על המציאות. נסו לא להגיב בתוקפנות. התייצבות במצב הרוח תתרחש לקראת ערב. הרקיע נפלא וטוב לכל פעולה בעלת אנרגיה חריגה, מקורית, שונה, יוצאת דופן ולא שגרתית.

בתולה
אתם צריכים לדאוג קצת יותר לעצמכם ולהקפיד על תזונה נכונה. העניין דחוף ואין טעם לדחות שוב ושוב את יישום המידע שכבר נמצא בידכם מזה זמן רב. ההתעלמות מהמציאות לא תורמת לכם כלל, גם אם זה נראה לכם, על פניו, מאוד אצילי ומתוחכם לא לגלות את כל הקלפים. הרקיע נפלא עבור אלה מכם השואפים להתפתחות רוחנית. כמו כן הוא מכריז כי כל האפשרויות פתוחות בפניכם.

מאזניים
קיים סיכוי גבוה לבלות היום במקום הסמוך למקורות מים. תפגשו שניים או יותר אנשים שיגלו, בניגוד לציפיות, עניין דווקא ב… עסקים. מלבד בילוי נעים לכשעצמו שצפוי לכם, יש כאן בהחלט פוטנציאל המצדיק בדיקה. היו ערניים לברור מתוך כל מה שנאמר את הדברים הרלוונטיים לכם. קחו זמן להחלטות ואם הצד השני לא בעניין של המתנה, פשוט תרדו מכל העסק. בשום אופן לא להיכנע ללחצים. אל תבזבזו את זמנכם על טקסים רשמיים, זה הזמן לזרום עם אווירה משוחררת והרפתקנית.

עקרב
הדמיון שלכם עובד שעות נוספות ואתם מוצפים רעיונות חדשים. המציאות כרגע אינה קלה לכם במיוחד, אבל בעזרת היצירתיות תמצאו דרכים להתגבר. תחושת הביטחון העצמי המופרז שהייתה לכם בעבר הביאה עליכם בלגאנים מסוימים. עכשיו, כאשר אתם מרגישים שהגעתם למקום נמוך במיוחד, הגיע הזמן ללמוד ולאזן את הדברים. ערכו רשימה של כל ההישגים שלכם בשנה האחרונה. אנרגיה קוסמית צופה עימות לוהט שאתם נחלצים ממנו ללא רבב. אל תהססו להתעקש על עקרונותיכם.

קשת
היכולת שלכם לנתח מצבים משתפרת. בני משפחה וקרובים לא ממש מבינים מה עובר עליכם, אבל מה שאתם זקוקים לו באמת הוא קצת מרחב מחיה. יש מי שכועס שאתם לא מקדישים לו/ה מזמנכם כמו בעבר. חוסר עניין ועומס מיותר גורמים לכם לארגן מחדש את זמנכם. התהליך חיובי ורצוי שתמשיכו בו עד שתרגישו שיש לכם מספיק זמן, בעיקר לעצמכם. אנרגיה קוסמית מייצגת תקופה של שפע ופריון. בשורה טובה במיוחד למחפשי העבודה שביניכם.

גדי
רגשות הגאווה שלכם גורמים לכם להיכנס למאבק שממנו הסיכוי שלכם לצאת מנצחים- קטן באופן מיוחד. למרות שנראה שאתם עומדים להפסיד, אתם לא מוכנים להתפשר וזה חבל. התוקפנות והעקשנות שאתם מפעילים גורמת לאחרים להיגרר לקיצוניות רבה ולהקשיח עמדות. תתפלאו, אבל כדאי שתעודדו את הפרטנרים שלכם, גם אם הם מתפארים בדברים שלא ממש התרחשו על פי תסריט שהמציאו.

דלי
עליכם להיות יותר ממוקדים וקשובים לבן/ת הזוג. עימות עלול להתפתח על רקע אירוע ישן. הנטייה שלכם לסודיות ולהסתגרות מרחיקה מכם גם את מי שיש לו סבלנות של ברזל. שיפור התקשורת יעזור, מן הסתם, במידה ותתמידו ביחס מפנק ואוהד. הדבר הטוב ביותר שיתפתח בתחילת השבוע הזה, הוא זמן איכות עם בני משפחה צעירים. הגיע הזמן להשתחרר מדעות קדומות ומכבלים מעיקים. זה הרגע בו עליכם לפרוץ את החומות שהקמתם סביבכם.

דגים
כוכב מזל ששמו יופיטר מזרים אליכם אנרגיות חלומיות וכמוהו גם כוכב נפטון השולט בכם. גישה מהפכנית עשויה להביא לסיום מהלך שאותו אתם מובילים כבר הרבה מאוד זמן. מידע חדש שמגיע אליכם מאפשר קבלת החלטות מהירה. תצטרכו לטפל בהקדם בנושא משפחתי שעולה על הפרק ואינו סובל דיחוי. מישהו קרוב אליהם עלול לאכזב ברגע קריטי בו אתם ממש זקוקים לעזרה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button