הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 21-03-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
יום השוויון האביבי (הלילה והיום שווים באורכם) פותח את חודש מזל טלה ואת השנה האסטרולוגית החדשה, והוא כולו נסיעות ופגישות. כשאתם מחליטים לטפח את התחום החברתי, שום דבר לא יכול לעצור בעדכם. המשיכו להיות מקסימים כמו שאתם יודעים להיות, אך שמרו על איזון נכון בין דברנות והקשבה. פגישה עם מישהו שנראה לכם מרתק, עלולה להיות מסוכנת ולכן אל תתחייבו לשום דבר לפני שיש לכם עוד מידע. אל תופתעו אם יהיו רבים שיקנאו בכם וזאת הודות לכוח המשיכה שיש לכם כלפי בני המין השני.

שור
יום השוויון האביבי (הלילה והיום שווים באורכם) 'עושה לכם טוב' ? אל תמהרו להכניס את המשפחה והחברים הקרובים בסוד העניינים הרומנטיים. תנו לעצמכם זמן להכיר טוב יותר. הקצב שלכם קצת מהיר מידי ועלול לקלקל את מה שבפוטנציאל יכול להיות חוויה אמיתית. טיפ: להפעיל את ההיגיון ולא רק את הלב. אתם דואגים יותר מידי. חבל, כי זה מה שמפחיד אתכם פשוט לא יקרה. צפויה הצלחה. להסיק מסקנות? עדיין לא. אל תנסו להילחם ברגשותיכם, להיפך, לכו איתם עד הסוף.

תאומים
יום השוויון האביבי (הלילה והיום שווים באורכם) בפתח, ואתם עומדים בפני יום מלא פעילויות חברתיות. יהיה מי שינסה לגרור אתכם הלאה, לעוד ועוד בילויים. למרות שאתם טיפוסים שמעדיפים בדרך כלל להיות בחוץ מאשר בין ארבעה קירות, יש לכם גם צרכים אחרים. מי שרוצה לכבוש אתכם יצטרך ללמוד כיצד לדלג בקלילות מאתר בילויים אחד אל משנהו. לקראת שעות הערב תרגישו צורך יוצא דופן להיות בבית, בשקט. אל תנסו למשוך את המומנטום יותר מידי.

סרטן
יש לכם לעיתים נטייה לסבך דברים הרבה מעבר לדרוש. קחו את יום השוויון האביבי (הלילה והיום שווים באורכם) הזה ב'איזי' ואפשרו לעצמכם לנוח ולבלות. סוף השבוע צופן לכם חוויות רבות. תחשבו בצורה חיובית וזה מה שיקרה! אופטימיות הינה מילת המפתח, במיוחד עבורכם שפעמים רבות רואים את התמונה בגוונים של 'שחור לבן'. חברים חדשים יעזרו לכם לשנות את מצב הרוח ממתוח לזורם ומשוחרר. אל תחושו רגשי אשם בשל שאיפתכם לזכות בהגנה ובביטחון.

אריה
יש מי שחושב שאתם עוברים 'משבר' אבל דווקא ההיפך הוא הנכון. כבר הרבה זמן שלא הייתם כול כך רגועים. ההתכנסות הפנימית היא משהו שדרוש לכם ואינכם צריכים להסביר יותר מידי, אלא אם כן שואלים אתכם במפורש. אחרי הפוגה במרוץ המטורף, לו אתם רגילים, אתם מתחזקים ומרגישים כמו 'אדם חדש'. מומלץ להתחבר לשמחה ולחיוניות. אל תדחו הזמנה לבילוי גם אם זה נראה לכם קצת 'מטורף'. תשואות ושבחים יפנו את תשומת ליבכם אל האנשים הנכונים.

בתולה
ביום השוויון האביבי (הלילה והיום שווים באורכם) הזה עליכם להתחבר מחדש להנאות החיים. את הזמן, המקום והתנאים הדרושים לכם, תוכלו לקבוע מראש. תסתכלו בגאווה על ההישגים שלכם ותנו לעצמכם הזדמנות ליהנות מפרי עמלכם. איכות חיים אינה קשורה כלל לבזבוז כספים חסר טעם כפי שמישהו מנסה לרמוז. אין לכם ממה להתבייש ועל מה להתנצל, בטח לא בפני אלה שמעולם לא עזרו לכם. סוף השבוע מהווה הזדמנות של ממש למלא את המצברים. יש להעדיף אנרגיות יציבות וממוסדות, על-פני הרפתקאות ופיתויים.

מאזניים
נושאים בעלי משקל שחשבתם שנעלמו מחייכם, חוזרים ועולים אל המודעות ומטרידים את מנוחתכם. חשבון נפש אינו בהכרח חיטוט בפצעים ישנים. השתמשו בכושר היצירתיות שלכם כדי להתייחס לנושאים השנויים במחלוקת והמעוררים אתכם מבחינה רגשית- באופן שונה מהרגיל. היכולת להתגבר על העניין תלויה במידה לא מבוטלת בשותף או חבר קרוב. צפויה נסיעה – או פגישה – שמתנהלת בדרך שונה מזו שתכננתם. קחו בחשבון כי הכוכבים מעודדים פתיחות וספונטאניות.

עקרב
חיפוש מתמיד אחר 'נקודות הנוחות' מאפשר לכם להעביר בנעימים את יום השוויון האביבי (הלילה והיום שווים באורכם) הזה. יש לכם מה להציע לאחרים מבחינה אינטלקטואלית והכושר המילולי שלכם סולל לכם את הדרך במקומות בהם אחרים היו נפסלים מזמן. המודעות שלכם לשינוי הנחוץ בגישה לזוגיות ולחיים בכלל, גובר והולך. הגיע הזמן להפסיק לתכנן ולהתחיל לפעול. כיפת הרקיע צופה מצבים לפיהם יהיה עליכם לנצל את כישרונותיכם היצירתיים, מבלי לחקות את כישרונותיהם של אחרים או להתקנא בהם.

קשת
יש צורך דחוף לעשות סדר בבלגן ולקחת אחריות על ענייני כספים. אדם קרוב מדאיג אתכם בגלל התנהגות לא הולמת. תיתכן אפשרות להתערבות של גורמים חיצוניים. עליכם ללמוד לזרום עם שינויים בלתי צפויים. למרות שנראה לכם שהכול פחות או יותר בשליטה, במציאות כדאי לבדוק דברים בעדשה מגדלת. יום השוויון האביבי (הלילה והיום שווים באורכם) צופה מצבים לפיהם נסיעה משמעותית אל מקום רחוק, תביא לכם מזל וברכה.

גדי
נראה כי יום השוויון האביבי (הלילה והיום שווים באורכם) נוצר בדיוק עבורכם. אתם פשוט פורחים. יום של כיף ובילויים שנמשך עד לשעות הלילה המאוחרות וכולו בסימן של הנאות חושים. הקלו על עצמכם את החיים והימנעו מהתלבטויות מיותרות ובזבוז זמן לריק. תזרמו עם ההצעה הראשונה שעולה על הפרק. צפוי לכם יופי של יום. כיפת הרקיע צופה מצבים של התפתחות רוחנית, כמו גם התרחשויות בהן החשיכה נעלמת ומפציע האור.

דלי
מישהו מפתיע אתכם בהזמנה לנסיעה ולאחר התלבטות קצרה, אתם מתרצים. אתם מקבלים מתנה אישית ואינכם יודעים כיצד להגיב כלפי האדם שהעניק אותה. רעיון נחמד בו אתם משתעשעים בתקופה האחרונה מתקבל בהתלהבות על ידי אדם ממזל דגים שאף מציע שיתוף פעולה. יום השוויון האביבי (הלילה והיום שווים באורכם) הוא יום של הצלחה, בעיקר עבור אנשים שתחום עיסוקם תובע מהם ניידות רבה.

דגים
גם אם לא בראש שלכם להשתתף באירוע שהולך וקרב, נראה כי תאלצו להבליג ופשוט לזרום איתו. נראה כי אתם מהרהרים בשיחה שהותירה אתכם נסערים. הכדור במגרש שלכם, כדאי שתעשו איתו משהו. זה הזמן להשקיע בזוגיות ולא להתייחס אליה כמובנת מאליה. אל תניחו לצד השני לנחש את מחשבותיכם. אתם זקוקים לעידוד, מילה טובה ולעצה. עליכם רק לבקש! תופעה קוסמית צופה ומסמלת הצלחה בזכות שושלת משפחתית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button