הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 28-04-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
הרבה חמימות ופרגונים מגיעים מבני המין השני. התחלה אפשרית של רומן, תלויה ביכולת שלכם להתמסר לזרימה הטבעית של הדברים ולהתמקד בצד הטוב. במסגרת העבודה יש חיכוכים ולחצים. אין מנוס אלא להתעמת עם מי ששם לכם רגליים. אין צורך להתפרץ בתוקפנות אך אל תתנו לאף אחד לטאטא את הדברים אל מתחת לפני השטח. צפויים אירועים מלבבים בתחום שהצניעות יפה לו.

שור
אתם מרגישים מבועתים נוכח האפשרות שאף אחד לא מתעניין בכם. ההרגשה, היא, כמובן, סובייקטיבית לחלוטין ואינה מבוססת על שום נתונים עובדתיים. יש לכם צורך דחוף לשוחח עם איש מקצוע כדי להבהיר מספר דברים שאתם תקועים איתם. אחרי שתאספו כוחות, צאו מהבית. צפויות בשורות טובות להשקעות שכבר נשכחו מליבכם. אדם שרק אתמול סירב להוזיל מחירים, חוזר עם הצעה חדשה. אם תפגינו אדישות, תוכלו לזכות בהצעה טובה יותר.

תאומים
סכום כסף יגיע לידיכם במפתיע. אל תצפו מאחרים שיעשו עבורכם את העבודה. אם אתם רוצים להשיג משהו, פצחו ביוזמה פרטית להשגת המטרה. מצד שני, אל תהיו פראיירים. אל תפספסו הזדמנויות לגייס עוד אנשים למיזם שלכם. אל תתנו לאנשים אחרים לנצל את טוב ליבכם ולתת לכם לעשות את כל העבודה השחורה בעוד הם יושבים בחיבוק ידיים. קלילות והרפתקנות אינן תכונות שליליות בהכרח, לפעמים הן אלו אשר יובילו אתכם אל ההימור הנכון.

סרטן
יום מוצלח. אתם מופתעים מתגובה של חברים לגבי הצעה קונסטרוקטיבית שהצעתם. זה לא הזמן המתאים לגלות את הצד הרגיש שלכם. גם לא מתאים להיעלב. היו יותר קשובים לאחרים. זה הכל. הכיוון שלכם נכון. הפעילו את היצירתיות. אתם יכולים לעשות מה שאתם רוצים- מתי שאתם רוצים! יש לכם סיבות טובות להרגיש אופטימיות, אך צריך לקשור קצוות רבים עוד לפני תרועת הניצחון.

אריה
יום טוב בו יש לכם את היכולת לראות את הדברים בצורה רחבה יותר מאשר בעבר. בא לכם לפנק מישהו קרוב במתנה לא שגרתית. תגובה של בן משפחה למחווה נדיבה מצידכם- מפתיעה אתכם בעוצמתה. אתם משקיעים זמן רב מהרגיל כדי לבדוק רכישה של מוצר בו חשקתם מזה זמן רב. סך הכול יום אינטנסיבי ומספק, הכיוון- אופטימי.

בתולה
אתם מתחילים להירגע ולהוריד טורים שהיו סוערים למדי במהלך השבוע שעבר. מקום חדש שאתם מגלים בקרבת מקום מגוריכם מתגבש כמקום 'מקלט' רוחני עבורכם. קשה לכם עדיין להכיר בגבולות שלכם בתחומי עבודה וכספים, אולם זה יגיע בבוא הזמן. הנושא הזוגי-אינטימי מעסיק אתכם. כדאי להסתפק בהבעת הרצון במקום לחץ וביקורת. האסטרולוגיה מייחסת לכם תכונות כגון משמעת פנימית, תבונה וביקורתיות: המזל המשלים אתכם על פני גלגל המזלות הוא דגים, שתכונותיו הן: רומנטיות, יצירתיות ומופנמות.

מאזניים
מעורבות רגשית גבוהה מהרגיל מאפיינת אתכם ביום הזה. אתם מרגישים כאילו קצות העצבים שלכם חשופים. הכל איכפת לכם ואתם גם רואים את כל מה שמתרחש סביבכם כמו תחת לזכוכית מגדלת. קשה לכם להתרכז וקל- להתרגז. מה לעשות? יש גם ימים כאלה. נסו להוריד פרופיל ולא להעיר יותר מידי. אדם שהערכתם כסתמי, עונה לכם תשובות שנונות. צפויים להתעופף ניצוצות המזכירים משהו בסגנון של אהבה ממבט שני.

עקרב
אתם מרגישים הקלה רבה בסוגיה חברתית ואף אישית, שמעסיקה אתכם בזמן האחרון. ברור לכם שהצד הרגשי מפעיל אתכם ושוחק את העצבים. השקיעו מאמץ בטיפוח ופינוק עצמי. הכל נראה פתוח, פחות מסובך וקליל יותר. יום טוב לתכנן תוכניות לעתיד. בתחום החברתי אתם זוכים להצלחה. אל תמהרו להתחבר עם מכרים מזדמנים, וזאת גם אם לכאורה אין לכם מה להפסיד. השבוע כדאי שתנהגו בסגנון של כבדהו וחשדהו.

קשת
איש מקצוע יחולל נפלאות בנושא שעד כה טיפלתם בו בכלים חובבניים. תנו לו את הכבוד המגיע לו. התחום האישי צופן מהמורות ופיתויים. גם אם מישהו תופס לפתע רגליים קרות, הרי שאין לכם מה לחשוש בנוגע להזדמנויותיכם בעתיד. שיקלו היטב עד כמה אתם מעוניינים להדק את הקשר עם אדם אשר נעזרתם בו כדי לשפוך את הלב. בסיפור הזה תתקשו לאחוז במקל משני קצותיו, או כומר ווידוי – או קשר אישי.

גדי
מצבו של הרקיע יוצר נדנדה בעולם הרגשי. קשיים בתחום התקשורת גורמים לכם עוגמת נפש. הרצונות שלכם אינם מתגשמים וקשה לכם לסבול את התסכול. מתח מלווה את התפקוד היומיומי ומקשה עליכם להתרכז. השיטות שאתם מנסים להפעיל, אינן מתאימות לאופי האמיתי שלכם ולצורת ההתנהלות הרגילה שלכם. יש להשתחרר ולנהוג באופן טבעי יותר. זו תקופה מדהימה עבור אלה מכם הנמשכים אל הסמוי מן העין ובכלל זה גם קסמים שונים ולהטוטים. האנרגיה הזו תעזור לכם להישאר צעירים.

דלי
חברים מציעים לכם בילוי משותף ואתם מתלבטים. תפסיקו לעשות יותר מידי חישובים. פשוט תתכוונו וצפו לטוב ביותר. פנויות ופנויים עשויים לפגוש היום אנשים מעניינים. אל תזניחו את בני המשפחה. יש מי שסובל ממצוקה רגשית מסוימת וזקוק לתשומת לב ולמילת עידוד. לא צריך הרבה זמן. מה שחשוב זה הרצון! אדם שיש לכם עימו קשרי עבודה, מציג בפניכם יכולת שלא הייתם מודעים לה. צפוי מצב לפיו אתם עומדים לארח ולהתארח.

דגים
מחשבות מקוריות ומבריקות עולות אל פני השטח. הכל נראה לכם פתאום ברור וחד משמעי ואתם מוצאים לכם את הדרך האידיאלית להעביר מסרים לסביבה. אתם מפתיעים גם את הסובבים אתכם וגם את עצמכם. זה מה שקורה כשאתם מתחברים לצד החיובי שבכם ומעזים לשחות נגד הזרם. האסטרולוגיה מייחסת לכם תכונות כגון: רומנטיות, יצירתיות ומופנמות. המזל המשלים אתכם על פני גלגל המזלות הוא בתולה, שתכונותיו הן: משמעת פנימית, תבונה וביקורתיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button