הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 03-02-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
יום עם המון מצב רוח טוב. המתח שהרגשתם לאחרונה נעלם. כדי להגביר את הביטחון העצמי אתם נוקטים בפעולות שונות המיועדות לבסס את מיקומכם בתחום החברתי. אתם מתעודדים ומצליחים לעודד גם חבר קרוב שמגיע אליכם על מנת להתייעץ בעניין אישי חשוב. זה בא לכם ממש בקלות. יש להעניק חשיבות רבה לבשורתם של אורחים, ואין לדחות תוכניות העוסקות באירוח או בהתארחות.

שור
העוצמה הפנימית שעולה וצומחת בפנים גורמת לכם לפעול בקלילות יתרה כלפי אנשים אחרים ולגרום להם לרצות להתקרב. אתם ממגנטים מחזרים ויש בהחלט פוטנציאל לרומנטיקה. ערנות תתרום לכם המון בכול התחומים. זרימה חופשית של אנרגיה והתרחשויות חיוביות, מאותתות שאתם נמצאים ביום טוב במיוחד. זה הזמן לברר מי הם ידידי האמת שלכם, ומי הם אלה העסוקים באינטרסים הפרטיים שלהם.

תאומים
יום חברתי בו אתם מחוזרים מאוד ונדמה כאילו הקסם האישי שלכם פועל ברמה גבוהה במיוחד. אתם יכולים לבחור מה לעשות בסיטואציה הזאת. חשוב שתשמרו על התנהגות מכובדת ותציבו גבולות, גם לעצמכם וגם לאחרים. קל מאוד להתפתות אבל השאלה הגדולה היא מה יקרה מחר בבוקר. לא תוכלו להילחם בתכניותיו של אדם קרוב, זו זכותו לעשות בעצמו את הבחירות שלו.

סרטן
כשהדברים מתנהלים לפי התוכנית הקבועה מראש, אתם מרגישים רגועים ושהכול תחת שליטה. כדאי להשקיע מעט יותר מהמקובל ולתת תשומת לב למישהו שבשמו מופיעה האות י'. נדיבותם של מחזרים ובני-זוג, תפתיע אתכם. הצעות מרנינות תגענה בעיצומם של בילויים סוערים. הצלחה גדולה מצפה לאלה מכם העוסקים בתחומי מחקר שונים ובמדעים. תקופה חלומית לאינטלקטואלים שבחבורה ולכל מי שתחום עיסוקו מחייב אותו לעבודה דקדקנית ואחראית.

אריה
יום אינטנסיבי ועמוס. אתם עובדים יותר מידי קשה, אבל נהנים לא לבלות יותר מידי זמן בבית. ענייני המשפחה מייגעים אתכם ואתם מעדיפים להיות במשרד. הפתרון האמיתי אינו טמון בבריחה מתמדת. אם יש לכם עניין אמיתי לפתור בעיות וקשיים, צריך למצוא דרך אחרת. נראה כי אתם מבזבזים כסף כאילו אין מחר. ובכן, זכרו את האמירה- "שקל שנחסך – הוא שקל שהורווח".

בתולה
הגישה החיובית שלכם פותחת לפניכם הרבה דלתות שקודם היו חסומות. גם בעבודה וגם בתחום החברתי מסתמנת עליה בפופולאריות. צפויות הכרויות חדשות ומבטיחות. מצב הרוח המרומם עלול לגרום לכם לבזבז יותר כספים ממה שאתם עושים בדרך כלל ועליכם להימנע מפזרנות מיותרת. שמרו את סודותיכם לעצמכם. יש לתכנן לוח זמנים קפדני. אנשים שהתחרו בכם על משרות ועל מקורות הכנסה, חושפים בפניכם את הפן האנושי שבהם.

מאזניים
זהו יום מוצלח לקבלת החלטות, וזאת למרות שאתם מתחמקים מהצעה שממתינה לכם מזה זמן רב. מצב הרוח שלכם צפוי להשתפר בעקבות שיחת טלפון מעניינת. בערב צפוי לכם בילוי מרתק עם חברים . במקום הבילוי תהיה לכם הזדמנות להתבלט ולהרשים כמה אנשים חדשים. אירוע קוסמי עשוי לרמוז על הצלחות אצל אלה מכם העוסקים בסיעוד. סלבריטיז מביאים לכם מזל.

עקרב
אתם מתעוררים עם דחף חזק להסתער על כל המשימות שהצבתם לעצמכם ולכבוש את העולם כולו. האמת היא שהגיע הזמן לשינויים מרחיקי לכת. מאוד חשוב שלא תנהגו בפזיזות אלא מתוך שיקול דעת, למרות שאתם לחוצים במידה מסוימת ובא לכם לפעול במידי לפני שתשנו שוב את דעתכם. בשורה מרנינה הקשורה בבני המשפחה, תקפיץ למרומים את מצב רוחכם.

קשת
אם אתם חשים תקועים בפרשיה רגשית, כדאי שתדעו כי דברים הקשורים בכסף משפיעים על העניין. הרגשתכם משתפרת כאשר מתבררים לכם מניעים שעד כה חמקו מעיניכם. הצלחה יוצאת דופן צפויה לאלה מכם העוסקים [גם אם בעקיפין] בתחומי רפואה שונים. דלתות ממוזלות נפתחות בפני אנשי חוק ומשפט שביניכם. הבנה וסלחנות מחליפות רגשות כגון טינה ונקמנות.

גדי
אתם מגלים בגרות בלתי רגילה ומגיבים במתינות על מצבים מתסכלים במיוחד. מאבקי כוח עם אנשים קרובים לכם, יותירו אתכם עייפים ומותשים נפשית. בנוסף, אירועים משונים קורים היום. אתם מקבלים מסרים מבלבלים מכמה כיוונים שונים. מישהו מבטיח לכם הבטחות מעניינות שנראות על פניו בעלות פוטנציאל עתידי. אורח יעניק לכם עצה מועילה או יבשר בשורה משמחת.

דלי
אתם במצב רוח טוב במיוחד. בני הזוג תומכים בכם ואתם מרגישים ביטחון במערכת. האינטימיות מגיעה לשיאים חדשים. חבל שאתם צריכים גם לעבוד היום, הכי מתאים היה לכם לבלות את כל היום בטיולים או בבילויים. לפנויים: הקדישו זמן לרומנטיקה ולחיזורים. על מנת להצליח ולהתקדם, תצטרכו לטפל תחילה במצוקותיו של ידיד הזקוק לעזרתכם.

דגים
יש לכם תפיסה מהירה ואינטליגנציה גבוהה ולעיתים קרובות אתם משתמשים בתכונות אלה כדי לפתור בעיות בחיים האישיים וכמובן- גם בעבודה, מה שמקנה לכם נקודות זכות בקרב אנשים קרובים לכם. אדם דו-פרצופי עלול לחצוץ ביניכם לבין ההצלחה, הגיע הזמן שתתפקחו. בדרך מופלאה אתם זוכים בכסף הודות לנדיבות לב שהפגנתם בעבר. נראה שדברים מסוימים סובבים במעגלים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button