הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 30-10-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
תחושת בדידות משתלטת עליכם למרות שאתם מוקפים חברים. לעיתים נדמה לכם שאין להאמין לאף אחד, הרי שאתם נוכחים לדעת שיש לכם הרבה סיבות להיות שמחים במצבכם החברתי. נראה שאתם פשוט עייפים מידי, לכן, אם רק אפשר, קחו את הערב למנוחה. מחר- תהיה לכם הזדמנות לבלות ולהשתולל. ההישגים יתחילו לזרום אליכם החל מן הרגע בו תרככו את עמדתכם ותתחברו עם הפן הרגיש באישיותכם.

שור
גישה קיצונית לא תביא את התוצאה לה קיוויתם. יש מי שמגיב בקיצוניות להתפתחויות. אין סיבה לדאגה. תוכלו להסתדר מצוין גם בלי שמישהו יחלק לכם אישורים וציונים על תפקודכם. ההיפך הוא הנכון. הקפידו על שמירת עצמאות ומרחב פעולה בכל מחיר. נטרול פחדים הכרחי להמשך הדרך. בכל הנוגע לתחום שבינו לבינה תצטרכו ללמוד כיצד ליהנות מבלי לתכנן תוכניות לטווח הרחוק.

תאומים
מתאים לכם לנוח או לבלות את הזמן בפעילות שקטה. מדיטציה או עיסוי יכולים להיות רעיון מעולה, הרבה מעבר לפינוק סתמי. העייפות הנפשית גורמת לכם לדאגות מיותרות. אל תנסו להרשים אחרים או לחשוף יותר מידי מה מתרחש אצלכם בלב. שמרו על פרופיל נמוך ונסו להשתחרר מרעשים חיצוניים ופנימיים. הרקיע מייצג תקופה בה אין להפעיל כוח ועוצמה, ויש מקום למהלכים עדינים המושפעים מטאקט או מדיפלומאטיות.

סרטן
יציאה לבילוי משותף עם חברים לא עולה בקנה אחד עם הציפיות. הדרישות שמציבים לכם נראות לכם לא מוצדקות ואתם מתמרמרים על חוסר האיזון ביחסים. ממש לא בא לכם להיכנס למצב של עימות וברורים מעיקים אולם התחמקות בתירוצים, רק תחמיר את המצב. דברו ישירות על הרגשתכם. לפנויים- אל תאיצו תהליכים ואל תמהרו להציב אולטימאטום לבני המין השני. הרקיע מעודד גישה לפיה כדאי להרהר בהרחבת המשפחה ומכל מקום, הזמינו אנרגיה חמימה ומפנקת. זה הזמן להתכרבל בזרועותיו של בן/בת הזוג.

אריה
הסירוב שלכם לדבר ולהוציא את הרגשות שלכם החוצה, גורם לכל מי שסביבכם להרגיש לא נוח. אתם גם מרשים לעצמכם לשחק עם רגשות של אחרים ולא לתת מענה לצרכים של בני משפחה. המצב מתסכל אתכם אבל קשה לכם לצאת ממנו. נסו ליזום שיחה ישירה. מה כבר יכול לקרות שעוד לא קרה? הרקיע מייצג תקופה בה תגלו מודעות ליכולותיכם האמיתיות [המציאותיות] ותצליחו להיפטר מהרהורי גדלות ומהזיות שווא.

בתולה
קצב החיים עולה ואתם מוצאים את עצמכם חוגגים בלי הפסקה. אתם מאמינים שתוכלו 'לבלוע' את כל ההצעות ולמצות מהחיים את מה שהפסדתם או פספסתם בעבר. הקדישו חלק מהיום הזה לזוגיות שלכם. במידה ואין לכם כרגע קשר קבוע, התחילו להיות מודעים יותר לאנשים מתאימים שנמצאים בסביבה הקרובה שלכם. קצת יוזמה מצידכם רק תועיל. צפויה הצלחה בהימורים או בעסקים המושפעים מעונתיות. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות כ'.

מאזניים
הכלל של 'כבדהו וחשדהו' מתאים לכם כהוראה והמלצה כללית ובמיוחד ליום זה. מתאים לכם להתלהב עד כדי איבוד שליטה רגשי. אבל, חשוב שלא תשכחו את הכללים הבסיסיים. קשר חדש שעשוי להתאים לכם מתפתח לאיטו. תנו צ'אנס. יחד עם זאת, אל תשנו תוכניות מוקדמות. היום צפוי לכם בילוי מהנה בחיק הטבע בפעילות מרתקת. צפויה לכם הצלחה הודות לרצונו הטוב של גורם מבחוץ. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות ר'.

עקרב
היום הזה הוא בסימן של ריחוף וחולמנות. אולי זה לא קורה לכם לעיתים קרובות, אבל היום אתם די מרחפים. קשה לכם להתרכז והמחשבות שלכם נודדות לאי שם. אופטימיות זהירה מתגנבת ללבכם. קשר עם אדם יוצא דופן, גורם לכם להתנהגות בלתי שגרתית ובלתי מובנת גם לכם וגם למי שנמצא סביבכם. הרקיע רומז על רגשנות, ספונטאניות ילדותית ואימפולסיביות. ייתכנו מצבי רוח סוערים וגועשים.

קשת
בעבודה- אתם מצפים יותר מידי מאנשים ולכן לעיתים קרובות מידי אתם מתאכזבים. מישהו איתו אתם משתתפים בפרויקט חיצוני- ייחודי, עומד בהתחייבות מעל ומעבר. בסך הכל הדברים מתאזנים. פניה מעניינת תגיע מכיוון בלתי צפוי. אדם שבשמו מופיעה האות נ', מנסה לעזור לכם מאחורי הקלעים. הסובבים אתכם מצפים מכם לנקיטת צעדים בכיוון של סמכות ומנהיגות, אל תאכזבו אותם.

גדי
קחו את עצמכם בידיים והתחילו להתייחס ברצינות למה שמתרחש בחיים שלכם. מה שאתם עושים זה או להיות 'ליצנים' או לקחת הכל בכובד ראש מוגזם. יצר היוזמה והלוחמנות שלכם גורמים לכם להיראות תוקפניים כלפי הסביבה. מצד שני, אתם מנסים למלא את רצונם של אותם אחרים. המסר מבלבל את הסובבים אתכם גם במסגרת העבודה וגם בבית. זהו יום נפלא לספורטאים שביניכם ולכל מי שעוסק בפריקת אנרגיה פיסית. במקביל, יש להימנע מסיכוני גוף מיותרים.

דלי
צפויות בעיות תקשורת. היזהרו ממילים חסרות טאקט. אתם עלולים לפגוע במישהו יקר לכם. בגדול, יש לכם מזל. אנשים אוהבים אתכם ונוטים לסלוח לכם גם אם אתם עושים שטויות. כדאי שתקפידו על יושר וכנות לכל אורך הדרך. אל תחפשו קיצורי דרך או פתרונות פשוטים. רעיון יצירתי יסייע לכם להשיג קידום ושבחים. כל שאתם צריכים הוא להוציא דברים מן הכוח אל הפועל.

דגים
יום טוב שזורם על מי מנוחות. החל משעות הבוקר מתקבלות חדשות טובות שמקפיצות לכם את המורל. אתם נהנים מהזוגיות שלכם, אם כי לא תמיד משקיעים מספיק. אם אין לכם קשר, היום הוא יום מתאים לנסות מפגש עם מישהו חדש. הראש פתוח לכיוון דברים חדשים, מה שלא קורה לכם לעיתים קרובות מידי, למרות שאי אפשר להגדיר אתכם כשמרנים. הולכת ומצטננת התלהבותכם מאדם שרק לפני שבוע מחאתם לו כף. נראה כי הוא 'הרוויח' את הקיפאון.

Back to top button