הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 12-10-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

יש מי שקולט שאתם מרגישים מרומים ומאוכזבים מבחינה רגשית. הצלחת הזוגיות היא פונקציה של המאמץ המושקע משני הצדדים. קחו אחריות על החלק שלכם ואל תצפו שהצד השני ינהג בדיוק לפי הציפיות שלכם. לזוגות חדשים מומלץ לבחון אם שווה להמשיך בקשר. לנשואים- אתם בשלב של עייפות מהתמודדות לבד עם הבעיות. פניה לאיש מקצוע מומלצת. הטריק הוא להיות מוקף בקשיים ועם זאת לדבוק בדרך הנכונה.
להגנה, מזל וברכה כדאי שתכינו לעצמכם את הקמע הבא: להרגשה טובה חורטים על הקמע את האותיות: פאפאבווב המייצגות את הפסוק: פה אל פה אדבר בו ובמראה ולא בחידות.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

אתם מקבלים מחמאות מכל הכיוונים מה שתורם למצב הרוח ומעלה לכם את המורל בצורה משמעותית. הערב יהיה שקט וללא התרחשויות מיוחדות. מאוחר יותר בלילה צפויה פגישה מענגת במיוחד שתתפתח ותמשך עד לשעות הקטנות. דעו כי סערה רגשית מביאה עימה הצלחה. צפויה לכם אנרגיה בעלת אופי של אופטימיות זהירה. הנתיב הרומנטי צופן הזדמנויות אשר יש עימן גם מלכודות.
להגנה, מזל וברכה כדאי שתכינו לעצמכם את הקמע הבא: להגנה מכל צרה חורטים על הקמע את האותיות: קקקיצמכהכ המייצגות את הפסוק: קדוש קדוש קדוש השם צבאות מלוא כל הארץ כבודו.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

בשעות הבוקר תיתכן מתיחות במישור הביתי. נסו להוביל מהלך שייתן ביטוי גם לפנטזיות הנסתרות שלכם וגם מרחב מחיה לאחרים. בן/ת הזוג זקוקים להקשבה. לא יזיק לכם לוותר מפעם לפעם על הצורך הנואש לומר תמיד את המילה האחרונה. אפשרות להתקדם בעבודה עולה על הפרק. מניעים אישיים מובילים אתכם קדימה. מישהו חושד כי אתם לא ממש כנים איתו. אם אתם משוכנעים כי הוא טועה, כדאי שתשקיעו בהפגת חשדותיו.
להגנה, מזל וברכה כדאי שתכינו לעצמכם את הקמע הבא: להצלחה וברכה חורטים על הקמע את האותיות: שייאיא המייצגות: שמע ישראל השם אלוהינו השם אחד.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

הצגה כוחנית של הדרישות שלכם לא תעבוד מן העובדה הפשוטה שזה מנוגד למהותכם הפנימית, הרכה והשברירית. הרקיע מתריע מפני ביקורתיות רבה מדי כלפי עניין הזוגיות. נסו לנהוג על פי הסגנון האישי ותשיגו יותר. למרות שאתם עוברים יום לא כיפי במיוחד, היכולת בידיכם לבחור את רמת הקושי שתחוו. ככלל, חשוב לכם להיות מודעים מאוד לעניין הבחירה החופשית. תחשבו על זה וכל הזמן!
להגנה, מזל וברכה כדאי שתכינו לעצמכם את הקמע הבא: לבקשת עזרה משמיים חורטים על הקמע את האותיות: תיל המייצגות את הפסוק: תהי ידך לעזרני.
בפריסת ניבוי וקבלת מסרים בשיטה המבוססת על "ספר התמורות" הסיני, עלה בגורלכם מסר מספר 8: המסר מציע לכם לשגר במוחכם אנרגיות טובות דווקא אל אנשים שלא ממש פרגנו לכם: תוך זמן קצר תוכלו להיווכח בתוצאות הברוכות.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

יום מתאים לטיולים ולנסיעות. למרות שרוח ההרפתקנות והחופש נושבת אתם נאלצים למלא את חובותיכם היומיומיים בלית ברירה. יתכן שעם קצת יצירתיות ומאמץ תמצאו דרך לשלב בין החובות ובין הרצונות. האידיאלים והחלומות שלכם קשורים לתחום האהבה. הרומנטיקה עומדת על הפרק. הצורה בה אתם בוחרים לבטא את רגשותיכם עלולה להחטיא את המטרה. צפויה לכם הצלחה בעקבות דבר-מה העולה מנבכי העבר.
להגנה, מזל וברכה כדאי שתכינו לעצמכם את הקמע הבא: לצאת ממשבר חורטים על הקמע את האותיות: לאבר המייצגות את הפסוק: למה אירא בימי רע.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

משום מה, היום אתם מרגישים מיותרים בכל מקום אליו אתם מגיעים. אם תצליחו להתגבר על הפגיעות והרגישות הגבוהה שלכם תוכלו להפיק תועלת מכך שאתם לא במרכז תשומת הלב, כפי שקורה לכם בדרך כלל. תחושת הקלה תתפתח בהמשך היום. אולי עדיף לבלות את הזמן הפנוי לבד ולהשקיע בעצמכם. הנומרולוגיה היומית מבשרת על קשרים טובים וממוזלים ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 2 (לאחר חיבור ספרות התוצאה).
להגנה, מזל וברכה כדאי שתכינו לעצמכם את הקמע הבא: להבנת סודות ורזים חורטים על הקמע את האותיות: כהאיבבה המייצגות את הפסוק: כמראה הקשת אשר יהיה בענן ביום הגשם.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

יש לכם בעיה בהסקת מסקנות לגבי עצמכם בגלל הנחות יסוד מוטעות. מצבכם החברתי מושפע מאירועים שקרו בעבר ואין להם שום קשר ולו הקלוש ביותר למה שאתם עושים עכשיו. הגיע הזמן לקחת את העניינים בידיים ולנקוט יוזמה. קידום עצמכם לתפקיד מרכזי ומכובד במעגל החברתי שאתם נמצאים בו הוא עניין של תכנון מתוחכם. קדימה לעבודה! הנומרולוגיה היומית מבשרת על קשרים טובים וממוזלים ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 5 (לאחר חיבור ספרות התוצאה)
להגנה, מזל וברכה כדאי שתכינו לעצמכם את הקמע הבא: לאווירה טובה חורטים על הקמע את האותיות: ואתעי המייצגות את הפסוק: ואתה אל תירא עבדי יעקב.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

מצב הרוח שפוף מעט כיוון שאתם קולטים שהציפיות שלכם מעצמכם ומאחרים, אינן מציאותיות. לפעמים יש לכם הרגשה שאתם יכולים להיות "סופר מן". אומנם היכולות הגבוהות שלכם מאפשרות להספיק המון אבל הצבת מטרות לא מציאותיות רק תביא תסכול. נסו להירגע. רמת ביקורת גבוהה כל כך, לא יכולה לתרום לכם בשום פנים ואופן. נסו לבדוק אם יש לכם אפשרות לפעול בדרך אחרת.
להגנה, מזל וברכה כדאי שתכינו לעצמכם את הקמע הבא: להגנה אלוהית חורטים על הקמע את האותיות: אאא המייצגות את הפסוק: אהיה אשר אהיה.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

משהו לא ממש ברור קורה לכם בתחום הכספי. ככל שאתם מנסים לחסוך ולהצטמצם, אינכם מצליחים. לשם שינוי, כדאי לשתף את בני המשפחה בתנאים החדשים שנוצרו בשטח. יהיה קשה מאוד להתמודד עם כל זה לבד. גם אין סיבה שתיקחו את כל העול על הכתפיים שלכם. כדאי ללמד את האחרים לחלוק באחריות ולנהוג בצורה בוגרת.
להגנה, מזל וברכה כדאי שתכינו לעצמכם את הקמע הבא: לשלום בבית חורטים על הקמע את האותיות: באבואב המייצגות את הפסוק: ברוך אתה בבואך וברוך אתה בצאתך.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

עימות עם אדם קרוב מתפתח בגלל סיבה שטותית. זה לגמרי תלוי בכם כמה זמן יימשך העניין. אתם מגלים בגרות רגשית ומצליחים להתגבר על הכעסים. לצד השני יש עוד הרבה מה ללמוד. חכו לשעת כושר ואל תטיפו מוסר כאשר הכל עוד טרי. אתם יוצאים לבילוי ספונטאני, מוצלח ביותר. זה הזמן לבחון את רגשותיכם ולהתבונן במציאות כפי שהיא, מבלי ליפול טרף לעולם האשליות.
להגנה, מזל וברכה כדאי שתכינו לעצמכם את הקמע הבא: לאנרגיות טובות חורטים על הקמע את האותיות: דלמאע המייצגות את הפסוק: דע לפני מי אתה עומד.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

גישה חיובית יותר כלפי בני הזוג תביא לתוצאות חיוביות בשטח. הנקודה היא שהמסרים שאתם מעבירים מאוד מעורפלים וגורמים אצל הצד השני לבלבול עמוק ולתסכול. נצלו את היום הזה לשיחות ולדיבור שיבהירו במידה מסוימת את המתרחש. זו הזדמנות של ממש לצאת מהתסבוכת. זה זמן טוב לקבלת החלטות משמעותיות לטווח הרחוק. אל תתירו לדאגות ולהרהורים שליליים לעמוד בדרככם.
להגנה, מזל וברכה כדאי שתכינו לעצמכם את הקמע הבא: לשמירה מכל צרה חורטים על הקמע את האותיות: האשמללב המייצגות את הפסוק: הנה אנוכי שולח מלאך לפניך לשומרך בדרך.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

אתם מצליחים להמציא את עצמכם מחדש ולהפתיע את הסובבים אתכם. תכונה זאת מלווה לעיתים ברגשות תסכול אצל אנשים אחרים שאינם יודעים בעצם מה ניתן ומה לא ניתן לדרוש או לצפות מכם. עליכם לשים את הפוקוס על המטרה המוצהרת שלכם לטובת הכלל ולא נקודתית אלא לאורך זמן. גם אם אינכם מוכנים ליטול סיכונים, הרי שהעת בשלה לבצע הימור משמעותי לאו דווקא כספי.
להגנה, מזל וברכה כדאי שתכינו לעצמכם את הקמע הבא: לברכה ולמזל חורטים על הקמע את האותיות: יאואכאא המייצגות את הפסוק: יברכנו אלוהים ויראו אותו כל אפסי ארץ.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button