הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 13-07-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
יש לכם הרגשה שאתם נתקלים בקיר אטום בכל כיוון אליו אתם פונים. הדבר אינו כך ואת זה אתם יודעים, מה שלא ממש עוזר לכם. מצב הרוח ירוד למדי ויידרש שינוי כדי לשפר את המצב. את התמיכה שאתם מבקשים תמצאו במפגש מרגש בעוצמתו שיתרחש ביוזמתכם, אך עדיין יפתיע. הרקיע מייעץ לכם להיפטר מכבלי העבר ולצאת אל דרך חדשה ומהפכנית. הוא מעודד את רכי הלבב שביניכם.

שור
כדי להגשים את עצמכם ולהרגיש שאתם ממצים את הפוטנציאל האישי, עליכם ללמוד. אתם מעבירים את מרבית היום במחשבות של חשבון נפש. הגיע הזמן לבדוק באופן מעשי מהן האפשרויות ולא להיכנע לתירוצים עצמיים. אתם מרגישים שחיקה ועייפות והדרך היחידה לצאת מזה זה לשנות את סדר העדיפויות. הרקיע מצביע על אישיות רבת עוצמה הצפויה להתייצב לצידכם.

תאומים
לפעמים, אתם מתייחסים לעולם כמו לשדה קרב. יש לכם צורך לכבוש ולהוכיח לכולם שהדרך שלכם היא הנכונה. לא פלא שאתם חשים מותשים. נסו טקטיקה אחרת, לשם שינוי, ותופתעו מהתוצאות. נסו לפתוח דף חדש גם כלפי אנשים שכבר מכירים אתכם. במיוחד אם תצהירו על הכוונות שלכם- תתקבלו במלוא הפרגון. הרקיע רומז על אדם עתיר ניסיון העומד להדריך אתכם בדרך הנכונה.

סרטן
ההיבט המאתגר שנוצר בין הירח שליט מזלכם, לבין כוכב נפטון – עלול להוביל לחרדות שווא: היום אתם חווים שינויים במצבכם הרגשי. חפשו שיטות אלטרנטיביות לפתרון הבעיה שמקורה, כך נראה באירוע מן העבר. למרות הכל, חיי האהבה מתפתחים יפה. אומנם זה לא בדיוק מה שציפיתם אבל אין ספק שיש התקדמות משמעותית. אווירה חמה ומפרגנת בכל. התוקפנות שהרימה ראש בתקופה האחרונה פשוט נעלמה.

אריה
הכוכבים מארס ומרקורי ממשיכים להרעיף עליכם אנרגיה בת מזל, בעיקר עבור אלה מכם התרים אחר בן זוג. קסמים קורים כל הזמן אלא שאתם ערים לעניין יותר מאנשים אחרים. אירועים והתרחשויות חסרות הסבר מתרחשים סביבכם, ויש בכך יותר מרמז לשינויים חיוביים שצפויים להשפיע בקרוב על חייכם. אתם מגלים אפיק חדש לכישרונות שלכם. מבחינה חברתית- אתם נחשפים לקבוצה אנושית מעניינת שיש בין חבריה מספר מועמדים מתאימים לרומנטיקה.

בתולה
נושאים מן התחום האישי מעסיקים ומדאיגים אתכם. בשורות טובות צפויות להגיע אליכם. אתם צריכים לשמור על ראש פתוח וזקוקים למישהו שידריך אתכם. אל תמהרו לבחור באדם רק על סמך רושם חיצוני וראשוני מוצלח. אתם נוטים להאמין לכל אחד. יש מי שינסה להרשים אתכם. בדקו היטב את המניעים. הרקיע רומז לכם כי האדם הרוחני עומד יציב על מקומו ואינו משנה את כיוונו חדשות לבקרים.

מאזניים
בלב מתגנבת הרגשה שהמצב יוצא מכלל שליטה. יש לכם המון כישורים וכישרונות וכל מה שנשאר זה להתמקד. קחו את כל הזמן שבעולם. אל תתנו לאף אחד להלחיץ. את זה אתם יודעים לעשות מצוין בעצמכם. צפוי לכם ויכוח שמרוב פרטים אתם שוכחים על מה התחיל ולמה. בסופו של יום תושג פשרה. אין סיבה לחטט בפרשיות שהותירו אתכם מאוכזבים. העתיד יהפוך לוורוד ברגע בו תתנתקו מן העבר.

עקרב
זה יום בו אתם חייבים להתחבר לאינטואיציה הפנימית. מגיעות אליכם פיסות מידע מבלבלות מכיוונים שונים ואתם לא יודעים למי להאמין וכיצד לנהוג. הרגישות הגבוהה שלכם תכוון אתכם למקום הנכון מבחינה אישית וחברתית כאחת. צפויה הצלחה במקומות חדשים. תקבלו הצעה מצוינת שלא תרצו לסרב לה. המזל האסטרולוגי הקוטבי אשר משלים אתכם בתכונותיו הוא שור, הנחשב למזל עקבי ויצירתי.

קשת
זה זמן מתאים לחשוב על עצמכם ולהקדיש אנרגיות לפעילות מהנה. יתכן מאוד שאת רוב היום תקדישו לפגישות עם אנשים נחמדים שעושים לכם טוב על הלב. זה יום שנוצר כדי לארח ולהתארח. גם אם אתם מן המתבודדים הרי שהיום לא כדאי לכם לפעול סולו. פעילות קבוצתית גם היא באה בחשבון. אם אתם נמצאים על פרשת-דרכים בה קשה לכם לחתוך, השתמשו בגוונים של צהוב בשעה שאתם בוחרים את בגדיכם.

גדי
סוף שבוע נעים שאתם זורמים איתו בתחושה של חופשה. אתם מרגישים קרובים מתמיד לבני המשפחה והכול זורם על מי מנוחות. היכולת לבטא את עצמכם טובה במיוחד וזה הזמן לשיחת נפש. לדבר ולומר את מה שעל ליבכם, זה דבר אחד ובהחלט לא אומר רשימת דרישות. שימו לב! על מנת לזכות בהצלחות ספונטאניות שאינן מושפעות מתכנונים קודמים, שלבו בבגדיכם גוונים של ירוק.

דלי
יש לכם יכולת הסתגלות מופלאה ואתם מצליחים לשרוד בכול מצב. הדעות שלכם מגובשות למדי ואתם יכולים לשכנע אחרים בצדקת מעשיכם. ובכול זאת, יש תחושה של תקיעות. בזמן האחרון התעורר אצלכם איזה מן ספק פנימי. יש לכם לפעמים הרגשה שאולי אתם טועים. יעוץ יכול לעזור. למה לא לנסות? תחשבו על זה ברצינות! כדי לפתוח את הפתחים הנכונים בפני קרן השפע, קחו מברשת וצבעו בסגול את הקיר הדרום מזרחי בחדרכם או בבית בכלל.

דגים
חשוב לכם שבני הזוג שלכם ינהגו בכם בכבוד. טפחו יחסים של חברות ושיתוף כדי להגיע למטרה הרצויה. כבר יש לכם מספיק ניסיון כדי לדעת ששום דבר לא פועל לאורך זמן על ידי כוחניות. אז נסו טקטיקה קצת יותר חכמה ופחות מילולית. למי שפנוי- כדי למצוא קשר רומנטי עליכם להשתמש בשיטות יעלות יותר של 'שיווק עצמי'. כדי להתגבר על מכשולים ועכבות בתחום האינטימי, הכניסו אל חדר השינה שלכם פריטים רבים הצבועים בוורוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button