הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 31-08-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
סוף השבוע עובר עליכם בעצלתיים. המצב בבית בסדר ולמרות שאתם מנסים להסתיר זאת, ולשחק אותה כאילו לא ממש איכפת לכם, אתם מרוצים ממה שקורה. אתם מקבלים חיזוקים מבני המשפחה וגם מחברים קרובים שלא תמיד ששים לפרגן. הגישה חיובית שלכם חוזרת אליכם כמו גדולים. בהחלט תפנית נעימה. מזל טלה נשלט ע"י מרס שתכונותיו הן בין היתר: מרץ, אומץ, כוח, יוזמה, ספונטאניות, תחרותיות, מנהיגות ואנרגיה.

שור
היום אתם נהנים מכול רגע. יש לכם הזדמנות לשבת על כוס קפה עם מישהו שכבר מזמן לא ראיתם והמפגש מהווה עבורכם הנאה צרופה. אתם נהנים מאוד גם בטיול מפתיע. עם זאת, יש כמה עניינים לא סגורים שמוטב שתשימו דגש עליהם בתשומת לב יתרה. אל תתפתו לראות רק את מה שנוח לכם. מסר רוחני תקופתי רומז לכם כי הכרח הוא להנהיג ריסון כאשר הנסיבות דורשות זאת, אך אין להפכו למטרה בפני עצמה.

תאומים
אתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים מעצמכם וגם מאחרים. אם הייתם יכולים להתפשר קצת, הייתם חוסכים לעצמכם המון עוגמת נפש ומעלים את הרייטינג שלכם, במיוחד בסביבה הקרובה. במקום לנסות לשנות את הכול רוב הזמן, היה טוב יותר לפצל את המטרות שלכם לחלקים קטנים יותר. מסר רוחני תקופתי רומז לכם כי פעילותה של הרוח, בשונה מן הסערה, הינה עדינה ומתמשכת. אין ביכולתה לחולל שינויים כבירים, אך בהתמדתה היא מביאה ברכה.

סרטן
אתם עלולים לחרוג מהשגרה בצורה שתקשה עליכם, מאוחר יותר, לחזור. פעולה בראש אחד ושיתוף פעולה עם בן/ת הזוג הופך לחוויה בפני עצמה, מה שמוכיח בפעם המי יודע כמה, שכאשר יש רצון טוב הכול יכול להסתדר. לפנויים- שווה לעשות מאמץ ולצאת לבלות במקום חדש שמעולם לא הייתם בו! הנאה מובטחת. זכרו כי אדם רוחני הוא זה שנהיה מודע להבל שבכל הסובב אותנו. דבר לא יכול להיות לך או שלך, פרט לעצמך.

אריה
קורים לכם כול מיני דברים מצחיקים. נראה שזה בגלל מצב הרוח הקליל שמאפשר לכם לראות את העולם דרך פריזמה משעשעת. אנשים שרציתם בעבר את קירבתם, חוזרים לשטח והפעם- מחפשים אתכם בנרות. אתם זוכים לפינוקים וגם לשדרוג יחס מצד חברים שלאחרונה לא הייתם כול כך מרוצים מהם. כנראה שאתם בכיוון הנכון. המשיכו כך. זכרו כי כאשר כל הזהויות המזויפות שלכם נעלמות, נותר רק חלל טהור. חלל זה הוא הווייתכם. רק ההוויה הזו יכולה להיות שלכם.

בתולה
מה שמאפיין אתכם זאת האופטימיות הנצחית וכושר ההישרדות ויכולת ההתאמה לכול מצב. מצב הרוח הטוב שלכם פשוט מדבק ואנשים אחרים מבקשים את קרבתכם. אתם גם מחוזרים על ידי בני המין השני ואם אתם פנויים- זה הזמן הנכון לחגיגות!! אל תתנו לעכבות ולחוקים של אחרים להגביל אתכם. עשו מה שבראש שלכם ותיהנו מכול רגע. זכרו כי אי אפשר להגיע בקלות אל התודעה הגבוהה הרוחנית. ראשית תצטרכו לנתק את עצמכם מכל תחושה של בעלות ורכושנות.

מאזניים
בקלות אפשר לראות ולהרגיש את חוסר המנוחה שמשתלט עליכם לקראת השבוע הבא. דווקא בא לכם לנוח ופשוט לא לעשות כלום אחרי שבוע אינטנסיבי אולם האילוצים שעולים אל הפרק, אינם מאפשרים זאת. בכול זאת, עדיין יש לכם את זכות הבחירה ואת היכולת להחליט איך אתם מבלים את היום הזה. לא מתאים לכם להרגיש חוסר אונים שכזה. זכרו כי אפילו כשאנשים נעשים רוחניים, הם ממשיכים לחשוב במונחים של בעלות. לרכוש את גן העדן או לרכוש את תענוגות גן העדן.

עקרב
צפויה אווירה נעימה בין בני המשפחה. נסיעה המתוכננת לשעות הערב עלולה להתבטל בגלל בעיה טכנית. למרות שהרגשתם צורך לצאת להתאוורר, יתכן כי תיאלצו להישאר בבית. הפעילו את היצירתיות- זה יהיה לטובה, בסופו של דבר. צפוי ערב מפתיע ומעניין שיאפשר יצירת תחושת קירבה. מסר רוחני תקופתי רומז על ימים חלומיים עבור אלה מכם הרואים את עתידם על במה ותחת אור הזרקורים, כמו גם עבור אלה העוסקים בתפקידים הדורשים ייצוגיות. (פרזנטטיביות).

קשת
אתם נקלעים לוויכוח מתסכל עם חבר קרוב. התמימות שלכם לא ממש מועילה במקרה זה. כשמישהו שולף ציפורניים עליכם לפעול חזרה ולא להושיט את הלחי השנייה. הוויתור רק יביא להסלמה במצב. גלו אסרטיביות. מהפכה של ממש תתחולל בחיים שלכם אם תצליחו לשנות גישה. בדרך כלל, זה לא עובד לבד. שקלתם יעוץ מקצועי? הרקיע רומז כי זו תקופה בה אין לאגור או לחסוך אלא להיפך, יש לנהוג בנדיבות ואפילו בפזרנות מסוימת.

גדי
קשה לכם קצת ואתם זקוקים למישהו שידרבן אתכם לעשייה. אין לכם יותר מידי אנרגיה היום ולא נורא אם תשמרו על פרופיל נמוך ותשאירו משהו לשבוע הבא. למרבה הפליאה, דווקא פסק הזמן שתיקחו במהלך היום עשוי להפוך את הקערה על פיה. יתכן מאוד שבשעות הערב תחושו צורך לצאת לבילוי. מסר רוחני תקופתי רומז לכם כי הכנות הינה בראש ובראשונה מצב פנימי: זה הדובר בכנות יזכה בהיענות ולא הודות לקולו הרם, אלא בזכות העומק אשר יש לו להציע.

דלי
זה מן יום מתאים לרומנטיקה לפנויים, וגם למי שכבר נמצאים במערכת יחסים קבועה. מישהו מצליח לסובב לכם את הראש. למרות ההתלהבות הפנימית אתם מצליחים ליצור ריחוק רגשי על מנת לא להיפגע בהמשך. אין על מה לדבר ואין טעם לדיונים ולסיכומים. תיהנו מהחיים ותנו למה שצריך לקרות, להיות. יום שכולו ריגושים. אתם מופתעים מאדם שמעניק לכם יותר מכפי שציפיתם ממנו, אך אין סיבה לחשוד בו כאשר הוא מגלה רוחב לב.

דגים
יום מרגש. אתם מגלים מידע חשוב שגורם לכם לדפיקות לב. אולי נוח לכם יותר להתעלם מעובדות ולהמשיך להתנהל כאילו לא קרה כלום. קחו את הזמן, אבל חשוב לדעת שבסופו של דבר תצטרכו לעשות דין וחשבון עם עצמכם ועם הנוגעים בדבר. אתם שוקלים מספר אפשרויות פעולה אולם מתקשים להחליט. לא כדאי לאבד שליטה ולחשוב טוב טוב! הרקיע רומז כי זו תקופה בה צורת הבילוי האופיינית והמקובלת בתקופה זו הינה רוחנית בעיקרה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button