הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 27-06-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
היום תלווה אתכם ההרגשה שלולא מגבלות מבחוץ, הייתם יכולים להיות בשיא ההצלחה. האמת היא שמתחת לפני השטח מבעבעים הרבה מאוד רגשות, בעיקר בתחום המשפחתי. הדרך הטובה ביותר לפתוח את הפלונטר, היא לרסן את האגו הפגיע שלכם ואת הרצון לשליטה ללא עוררין. אפשר לשנות דברים גם בלי לעלות על בריקאדות. האסטרולוגיה הסינית מייחסת לכם את תכונות שנת הבקר המבוית, כלומר [על פי שיטתם]: אתם אינטליגנטיים, מקוריים ויוצאי דופן. מאוד לא שגרתיים.

שור
צפוי יום חביב וזורם ללא אירועים מיוחדים ואתם שמחים על כך. הכול מתנהל על מי מנוחות ואתם חשים מוגנים. המטרות והיעדים האישיים שלכם לא נראים לאדם קרוב, אולם לכם חשוב לשמור על אוטונומיה אישית ולעשות בדיוק את מה שאתם רוצים. קחו בחשבון שאינכם תאומים סיאמים ומותר לעיתים לא להסכים. זו תקופה טובה לעבודת צוות ולשיתוף פעולה עם עמיתיכם. לעצמאיים שביניכם, מומלצות שותפויות. זכרו כי אין הברכה שורה אלא בסמוי מן העין. פירוש הדבר הוא כי שמירה על סודיות וחשאיות, תקדם את מטרותיכם.

תאומים
הקרבה שנוצרה בין כוכב מרקורי השולט בכם לבין כוכב מרס הצופן הפתעות, מובילה אל יום לא שגרתי. קל לכם לעשות שינויים בתחומים מסוימים אבל הגמישות המחשבתית נגמרת בפתאומיות במקומות מסוימים בהם אתם מרגישים 'צודקים'. כמעט בלתי נמנע מלהיכנס לוויכוחים עם אנשים קרובים בנושאים יומיומיים שלמעשה הם חסרי חשיבות. מאבקי כוח מתישים את כל המעורבים בדבר. האווירה תשתפר בשעות הערב.

סרטן
נקודת המזל הקוסמית ממשיכה להשפיע ומביאה עימה אנרגיה יציבה ושפויה על גזרת מזל סרטן: נראה כי קשרים רומנטיים וותיקים מקבלים חיזוק ואילו מערכות חדשות מתאפשרות כתוצאה מפתיחות וגמישות מוגברת שאתם חשים. התנסות חשובה בה אתם לוקחים חלק, תתרום רבות לחישול ועיצוב החוסן הפנימי. המציאות לא 'עובדת' בכיוון המדויק של החלומות שלכם ויש לכם הזדמנות לקבל שיעור בסבלנות.

אריה
אתם בוחרים להיעלב ולהרגיש מקופחים. זה חבל. דווקא בעיתוי הזה, כאשר אתם כביכול 'פורשים' מהמרוץ, יש מי שמתחיל לגלות בכם עניין. מפגש עם אנשים חדשים מוביל אתכם אל מקום בו אתם צריכים להיות. אל תפתחו ציפיות ולא תתאכזבו. מישהו אשר בשמו מופיעה האות גימל מתמרן אתכם. כל צעד שאתם עושים במישור החומרי והמעשי, צריך להיות מאוזן על-ידי צעד נוסף במישור הרוחני והמיסטי.

בתולה
עליכם להגדיר את עצמכם מחדש בצורה מדויקת. לעיתים קרובות, אתם מאבדים את החוט המקשר בין המעשים שלכם וחשים חוסר שליטה, מה שמוריד לכם את המורל. תתקבל היום שיחת טלפון חשובה ואתם חייבים להיות אסרטיביים בכל מחיר. הקפידו על חתימת חוזים בכל מה שקשור לענייני עבודה. מומלצת לכם פעילות חברתית, קהילתית ואפילו פוליטית. המזל הטוב יגיע כתוצאה משיתוף פעולה ביניכם לבין הסובבים אתכם.

מאזניים
החליפו את המחשבות השליליות שיש לכם במחשבות חיוביות. זה קל יותר מכפי שאתם חושבים. עליכם להתמודד עם השינויים המתרחשים ולהתאים את עצמכם. זה לא יהיה נורא כול כך למרות שאתם חוששים. בן משפחה שעזר לכם בעבר מוכן להושיט יד פעם נוספת, בתנאים מסוימים. הכינו תשובות נחרצות לסוגיות שנויות במחלוקת בנושאים כלכליים. הרקיע מבשר על מצב ורוד ואופטימי, אך קובע כי עליכם לבצע מהלך משמעותי כדי לאחוז סופית בכנפי ההצלחה.

עקרב
אתם מגייסים כוחות פנימיים וחיוניות. עליכם להקפיד לפעול מתוך שיקוליי היגיון. אל תתלהבו יותר מידי מחדשות טובות שמגיעות אליכם ממקורות לא מוסמכים. אל תגררו לפעולה הדורשת השקעה כספית. צפוי שינוי בתחום המשפחתי, כמו גם שיפור באווירה הביתית עקב שיתוף פעולה של כול הנוגעים בדבר. הרקיע מעניק לכם חומה של הגנה וביטחון, למרות חששותיכם.

קשת
יום מתאים לטיפול בעניינים ביורוקראטיים ואחרים הקשורים בניירת. תחושה נעימה מתעוררת בעקבות שיחת טלפון חביבה עם אדם שמזמן לא דיברתם איתו. בן/ת הזוג ישמחו אם תשימו את כול הקלפים על השולחן ותדברו בכנות ולעניין על כול מה שמציק לכם, במיוחד על נושאים שאינם קשורים אליהם ישירות. יחד עם זה, אנרגיה קוסמית צופה עימות לוהט שאתם נחלצים ממנו ללא רבב. אל תהססו להתעקש על עקרונותיכם.

גדי
אתם מקבלים פידבקים חיוביים ביותר מהסביבה. חבל שההרגשה הפנימית שלכם אינה עולה בקנה אחד עם מה שאחרים חושבים עליכם. חוסר ביטחון או פחדים משתלטים עליכם ואתם נרתעים גם כשההזדמנויות נופלות ישר לתוך ידיכם הפשוטות לפנים. רק עוד מאמץ קטן… ואתם על הגל. אם החלטתם לבצע שינוי משמעותי בחייכם, עשו זאת בהדרגה ולא בהינף יד.

דלי
מוטב שתגלו ערנות גבוהה במיוחד ביום זה. יש לכם הזדמנות לעשות קפיצה משמעותית במעמדכם החברתי והאישי. אתם פוגשים היום אנשים בעלי השפעה שעשויים לחולל נקודת מפנה. החלומות שלכם יעמדו במבחן המציאות, אך רק לאורך זמן תוכלו לבדוק אם האמון שהענקתם היה מוצדק. זה הזמן להסיר את הכפפות ולהשתמש בתחבולות על-מנת להביס את יריביכם.

דגים
אתם מבלים את היום בחלומות בהקיץ. לא קל לכם להתרכז אבל אתם יוצרים רושם של אנשים עסוקים מאוד. הפטנט הזה עובד רק חלקית ועליכם לנקוט באמצעי זהירות כדי שלא יתפסו אתכם בקלקלתכם. זה יכול להיות מאוד מביך. במקום להתחכם אולי פשוט תיקחו יום חופש? אם היו לכם חרדות הנוגע למצבכם הפיננסי, הן צפויות להתפוגג.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button