הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 10-08-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

המיקוד הקוסמי שלכם נמצא עתה בגזרת רקיע עמוסה באנרגיות מסוג מסתורי וחושני. צפוי יום של חוסר שקט. ייתכן כי אתם לא מרוצים מ- איך שאתם נראים ולכן מחליטים לעשות משהו בנידון. זה גם הנושא שיעסיק אתכם בימים הקרובים. ההחלטה המתקבלת היא לפצוח בדיאטה. הפעם הרצון שלכם חזק ובלתי ניתן לערעור. אתם משקיעים חלק מהיום בקניות והכנות. עם העשייה משתפרת האווירה הכללית.
בפריסת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה למענכם בחפיסת קלפים המבוססת על הקריאה בכף-היד, עלה בגורלכם קלף העונג שבאהבה: הקלף מציע לכם להתמקד בפירותיה הגשמיים של הזוגיות, מבלי להתפלסף בנוגע לזוטות שוליות.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

המיקוד הקוסמי שלכם נמצא היום ביחסים נפלאים עם אנרגיות של מזל והצלחה. נראה כי עליתם על הדרך הנכונה. סוף סוף יש לכם הרגשה שנוצרת האווירה הנכונה עבורכם, הן בתחום העבודה והן בתחום האישי. הכיוון הוא הצלחה. הקסם האישי והיכולת האינטלקטואלית הגבוהה שלכם מושכים אליכם אנשים מעניינים. אתם מוקפים חברה ומחוזרים. אז מה צריך יותר מזה?
בפריסת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה למענכם בחפיסת קלפים המבוססת על הקריאה בכף-היד, עלה בגורלכם קלף העצה הטובה: הקלף רומז על אדם עתיר ניסיון העומד להדריך אתכם בדרך הנכונה.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

בא לכם להתרחק מכולם ופשוט להסתגר. אין לכם אפשרות לבצע זאת ולכן מצב הרוח לא בשיאו. הפערים בין המצוי לרצוי מתסכלים. תצטרכו להצטייד במידה גדושה של סבלנות כדי לעבור את היום הזה. דווקא בשעת משבר תגלו מי החברים האמיתיים שלכם. יש לכם הזדמנות לקדם את התחום הזוגי. הסמל שלכם הוא זוג תאומים חייכן ועליז. הסמל מייצג את השנינות הקיימת באופיו של המזל, כמו גם תקשורתיות וקסם אישי.
בפריסת קלפים נומרולוגיים שהתקיימה לכבודכם לצורך חיזוי וקבלת מסרים, עלה בגורלכם קלף שמספריו הם 9 ו 45: הקלף רומז על צורך בנטילת פסק-זמן לצורך בחינה מחדש של בעיה סבוכה.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

היום כדאי לכם להקדיש תשומת לב למשפחה ולבית. אם לא תעמדו על המשמר, עלול להתפתח עימות שעלול להסתבך ושיהיה קשה לפתור אותו. גם בתחום הזוגי צפויה עליה במתח. כדאי לגלות סבלנות כלפי האחרים. מצב הרוח הקרבי שנראה כאילו כולם סובלים ממנו בבת אחת, יתפוגג בשעות הערב. זכרו כי אדם נאור שומר על אמת פנימית. הוא יודע כי אם ינהג על-פי אינטרסים של אחרים, עלולים מניעיו להפוך לאנוכיים.
בפריסת קלפים נומרולוגיים שהתקיימה לכבודכם לצורך חיזוי וקבלת מסרים, עלה בגורלכם קלף 12 שמספריו הם 12 ו 78: הקלף מדריך אתכם לבחור בפשרה ולא בעימות, גם אם אתם סבורים שהצדק עימכם.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

יום עמוס מבחינה נפשית. אתם זקוקים למנוחה, לשקט ולהרבה יותר שלווה. ההתרוצצות האינסופית שלכם גורמת לכם לעייף את עצמכם עד כדי מצב של תשישות גופנית ופיסית. הרצון לשפר את המצב הכספי גורם לכם לעשות שטויות שעולות לכם בבריאות. יש להתארגן ביתר יעילות. להקפיד על תזונה מאוזנת ועל שינה רגועה בלילה.
בפריסת ניבוי וחיזוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות חפיסת קלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף ששמו עשרה גביעים: הקלף מייצג מצב אשר לפיו צפוי לכם אושר גדול. הקלף מייצג את המשפט-"איזהו עשיר? השמח בחלקו".
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

אתם חווים רמות גבוהות של אנרגיה במשך כל היום. יום נחמד כדי לטייל בו עם בני הזוג או עם אנשים חדשים שהכרתם. לפנויים כדאי להשאיר את כול האופציות פתוחות ולא להתחייב לשום דבר ולאף אחד. הקפידו להעביר למי שצריך מסרים ברורים יותר. אתם נהנים מתחושת אופטימיות והתחדשות. הניצחון יושג בעזרת התמדה, אך פעולה חפוזה סופה כישלון.
בפריסת ניבוי וחיזוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות חפיסת קלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף ששמו המרכבה: הקלף מייצג מצב אשר לפיו מצבכם צפוי להיות מוגן ויציב, אך לא אתם תהיו אלה אשר יאחזו במושכות.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

יש מי שמחזר אחריכם בלהט אבל אתם מציבים דרישות שכמעט ואי אפשר להתמודד איתן. לפחות תהיו במודעות ותיקחו בחשבון שאתם, כנראה, לא מוכנים עדיין להתחייבות רגשית ולהשקעה שהיא דורשת. אתם נהנים במיוחד מאווירה טובה בבית ובין בני המשפחה. מישהו שדורש תשומת לב אישית ומעריץ אתכם, מעלה לכם את ה-'אגו'. זכרו כי אדם נאור נשמר מפני השאננות ונרתע מפני חוסר הגינות כלפי אחרים.
בתקשור שהתקיים עבורכם באמצעות מערכת של סמלים מבשרים, עלתה בגורלכם צורה של מחרוזת פנינים: הסמל מייצג מצב אשר לפיו האמת נמצאת במעמקים חבויים, אך עליכם לצלול אל תוך עצמכם על מנת לחשוף אותה.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

חשוב מאוד לשמור על גישה חיובית למרות שהסבלנות שלכם לא בשיאה. נושאים של זוגיות עומדים על הפרק ואתם פשוט הורסים כל חלקה טובה. תפסיקו להתלבט הרבה כל כך לגבי מה חושבים עליכם אנשים אחרים. גם אם היום אתם בעניין, מחר מותר לכם לשנות את דעתכם. קחו הכול בקלות! זכרו כי הסמל שלכם הוא צללית של עקרב הרומזת על אומץ, תעוזה, מסתורין, מחשכים ונכונות להתייצב מול סכנה.
בתקשור שהתקיים עבורכם באמצעות מערכת של סמלים מבשרים, עלתה בגורלכם צורה של שור נוגח: הסמל מייצג מצב אשר לפיו הגיע הזמן לסגור חשבונות עם מישהו מן העבר, אך לא בדרך של נקמה אלא עם הרבה שכל.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

התחייבות כספית שלקחתם על עצמכם מלחיצה אתכם. נראה כי העניין יגמר בטוב. עזרה תגיע ממקור בלתי צפוי, אולם היזהרו לא לחזור על אותה טעות פעמיים. יש מי שינסה לעורר אצלכם רגשות אשמה- אל תשתפו פעולה. מספיק כבר הענשתם את עצמכם. אנרגיה קוסמית רומזת על צורך בפירגון עצמי וביחסי ציבור טובים שאתם אמורים לעשות למען לעצמכם.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף הזאב: המסר הוא – גם אם מטבעכם אתם מעדיפים להתבודד, הרי שעכשיו מומלץ לכם להגשים את עצמכם בשיתוף פעולה ובעבודת צוות.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

אתם מגלים עניין בנושאים של רוחניות. תחום לא חדש אבל מוזנח לאחרונה. זהו כיוון טוב אם אתם מחפשים דרך ליציאה מן השגרה מבלי לשבור מסגרות קיימות. שתפו ברגשותיכם את החברים הקרובים ואת בני המשפחה. תתפלאו לשמוע שתקבלו תמיכה גם במקומות הלא צפויים ביותר. אירוע מכונן מביא עימו מודעות רוחנית ברמה גבוהה.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף העכבר: המסר הוא – אתם חוקרים לעומק והופכים כל אבן, על-מנת להגיע אל חקר האמת. צפויה הצלחה כבירה לאלה מכם העוסקים במחקר מכל סוג שהוא.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

סוף סוף אתם מרגישים שיש לכם מטרה של ממש והעניינים זורמים בקצב הראוי. האירועים מתרחשים במהירות ומשפיעים עליכם בצורה חיובית בעיקר. מכיוון שסף השעמום שלכם נמוך, יש פה ושם גם רגעים של חוסר שביעות רצון וקיטורים. אל תהססו להביע את דעתכם אבל וודאו שזה נשמע על ידי האוזניים המתאימות. צפויים לכם מזל והצלחה כתוצאה מהימור מפתיע.
בתקשור רוחני לצורך קבלת מסרים, חיזוי וייעוץ, עלתה בגורלכם צורה של עקרב: המסר הוא – זכרו כי אין הברכה שורה אלא בסמוי מן העין. פירוש הדבר הוא כי שמירה על סודיות וחשאיות, תקדם את מטרותיכם.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

ערנות ואופטימיות גורמים לכם להיות במצב רוח טוב ועם המון יכולת נתינה. גם אם תרגישו שאתם קצת נסחפים וכאילו מפצים על העבר, לא נורא. בסך הכול, האנשים הקרובים לכם באמת, ירגישו שאתם עושים מאמץ אמיתי להביע את רגשותיכם החמים ולא ינצלו את המעמד לצרכים אגואיסטיים. צפויים אירועים אשר יש בכוחם להקנות לכם ביטחון כלכלי ושלווה פנימית. יום מתאים לבילוי עם המשפחה.
בתקשור רוחני לצורך קבלת מסרים, חיזוי וייעוץ, עלתה בגורלכם צורה של דולפין: המסר הוא – מומלצת לכם פעילות חברתית, קהילתית ואפילו פוליטית. המזל הטוב יגיע כתוצאה משיתוף פעולה ביניכם לבין הסובבים אתכם.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button