אורח חיים בריאהגשמה עצמית והעצמהרוחניותרפואה משלימה

טיפים רוחניים להתחלה חדשה

בפתח השנה האזרחית החדשה ביקשנו מטובי המדריכים הרוחניים בישראל את "עצות הזהב" שלהם לקראת השנה החדשה. עצות וטיפים אלו יוכלו לשמש אותנו בכל תחום בחיינו.

בפתח שנה אזרחית חדשה ביקשנו מטובי המדריכים הרוחניים בישראל את "עצות הזהב" שלהם לקראת השנה החדשה. עצות וטיפים אלו יוכלו לשמש אותנו בכל תחום בחיינו – אם נשכיל ליישם אותם. והנה התוצאות…

1. התחילו את הבוקר חצי שעה מוקדם יותר. נצלו את הזמן כדי לתכנן את היום…

2. הקשיבו לגוף שלכם וטפלו בו בדיוק כמו שאתם מטפלים באוטו שלכם: נכון שאם אתם שומעים רעש מוזר מהאוטו אתם רצים למוסך? כך יש לנהוג בגוף שלנו – אם מרגישים מעט לא טוב או כאבים – היבדקו וטפלו בזה!

3. מישהו חכם אמר פעם: ”אין זמן טוב יותר להיות מאושר…. מאשר עכשיו!"

4. בכל בוקר שננו את המשפט הבא: "היום אני אצליח להתקדם ולקדם את מטרותי בלי שאפגע בסובבים אותי – אני יצליח לעשות זאת הכוחות עצמי וללא צורך לדרוך על חברי לעבודה". אנחנו יודעים שזה לא פשוט בעולם התחרותי שלנו אבל…

5. למדו לסלוח ולמחול על מעשים שנעשו לכם – מעשים אלה אמנם גרמו לפגיעה אבל כרגע המצב עלול להשאר תקוע אם לא תסלחו. לפחות בליבכם.

6. מצאו את הנושא שגרם לכם הכי הרבה סבל בשנה האחרונה. זה יכול להיות חוסר סיפוק בעבודה, הכנסה כספית נמוכה ביחס ליכולות שלכם, בעיות במציאת זוגיות או אפילו כאבים שונים שצצו בגוף – לאחר מכן ערכו טיהור אנרגטי של המרחב בו אתם נמצאים (אפשר לעשות זאת בעזרת צמח המרווה) ונקו את התחושות השליליות שקיימות. לאחר מכן הציבו לכם יעד אחד שאותו תשגיו בתוך חודשיים מהיום. אם תעשו כך – אתם פותחים לכם קו הצלחה חדש לכל השנה.

7. לכו עם הלב ועם תחושות הבטן שלכם "עד הסוף". אל תתחשבו בסובבים אתכם ובדעתם – עשו מה שנכון לכם. הדבר יוביל אתכם להצלחה.

8. חייכו – תמיד אומרים לנו שחיוך ממיס את הלבבות הקשים ביותר – נסו זאת גם ותראו שזה קורה!

9. נסו להפנים: "כדי לפתור בעיה, יש לגייס חשיבה חדשה" (איינשטייין)
את הבעיה יצרנו באמצעות המחשבה הישנה.
כדי לעשות שינוי- אנו זקוקים לחשיבה שונה, חדשה!

10. תאמינו שיש סיבה לכל דבר שקורה בעולם וקורה לנו! אם אנחנו מזמנים לנו שפע – השפע יגיע. אם אנחנו מזמנים רע – רע יגיע!

11. התנתקו מרגי קיאה וכאס – אלה רגשות שגורמים לנו סבל רב, למרות שלפעמים הם ממלאים את הזמן שלנו…. הם גורמים לנזקים בטווח הארוך.

12. פרגנו! קשה לנו ללפרגן אבל מי שמפרגן באמת – מקבל אהבה ואמפטיה מהסביבה…

13. למדו לאהוב את עצמיכם! ככה גם הסובבים אתכם יאהבו אתכם.

14. חכם סיני אמר: " רק מי שעשה את הדרך יודע אילו מן הבורות הם עמוקים"…

15. מיצאו את הזמן לאכול שלוש ארוחות מלאות שכל אחת מהן נמשכת לפחות עשרים דקות….

16. סמנו שלוש מטרות שאתם רוצים להשיג בשנה הקרובה. תכננו כיצד ניתן להשיג אותן ופעלו מיד – ללא היסוס!

17. גישה חיובית – גם כשיש קשיים ומטלות היום-יום נראות אין סופיות – מיצאו את הדברים החיוביים וכמו שאומרים: הסתכלו על חצי הכוס המלאה!

18. ענדו קריסטל אמטיסט: אחת מאבני החן היותר מפורסמות ופופולאריות. צבעה סגול ולאחרונה משמשת כקישוט לבית בידי אדריכלי הפאנג- שואי. נחשבת למעניקה גדולה של כוחות רוחניים.

19. מוזיקה-מוזיקה-מוזיקה ! מוזיקה עושה לנו טוב בנשמה: מיצאו בכל יום זמן לשמוע את המוזיקה שאתם אוהבים (לא לשכוח לשיר ואין בעיה עם זיופים….)

20. לפני השינה עצמו את העיניים וסכמו את היום – ראו מה הצלחתם לעשות ומה לא. לאחר מכן תכננו את יום המחר. אחרי שבועיים תראו שהצלחתם להתקדם!

21. כשהחיים מראים לך מאה סיבות לבכות – תראו להם אלף סיבות לחייך!.

Back to top button