הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 24-05-2020

הורוסקופ יומי מעודכן לכל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

אתם חווים ירידה מסוימת במצב הרוח וזאת מכיוון שנראה שבניתם לכם פנטזיה נחמדה למדי אשר אינה עומדת במבחן המציאות. המועקה מתגברת ואתם תוהים בינכם ובין עצמכם עד לאן תצטרכו להתפשר. יעזור מאוד אם תנסו לראות את הדברים מנקודת השקפה שונה שלוקחת את הנושא בפרופורציות הנכונות ומגדירות אותו כעוד התנסות חווייתית. הרקיע קובע כי אנשים הנוהגים להתעמת זה עם זה, יסכימו לקבל אתכם כמגשרים ומפייסים ביניהם.
רוח ונפש: בפריסת קלפי טארוט שבוצעה לכבודכם בחפיסה המבוססת על תורת הקבלה, נפל בגורלכם קלף הכתר שביסוד האוויר: הקלף מייעץ לכם להיפטר מכבלי העבר ולצאת אל דרך חדשה ומהפכנית. הוא מעודד את חלשי הלבב שביניכם.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

יש לכם תחושה שאתם לא עומדים בקצב ההתרחשויות ושמישהו אחר מנהל את זמנכם. לא כל כך ברור לכם מה בעצם קורה ואתם שרויים בחוסר וודאות. אין צורך להיחפז ולהפליג למסקנות מרחיקות לכת בגלל כמה עיכובים ותקלות. אל תתנו לאירועים חיצוניים להפריע למהלך התקין והטבעי של החיים. תתאפקו קצת ותראו מה קורה. הרקיע קובע כי זה הזמן להפסיק עם החיוך הציני וללכת על אהבה טהורה, כנה ואמיתית. הוא צופה מזל גם לשותפויות.
רוח ונפש: בפריסת קלפי טארוט שבוצעה לכבודכם בחפיסה המבוססת על תורת הקבלה, נפל בגורלכם קלף כוכב יופיטר לצד השמש: הקלף מייעץ לכם ליטול פסק זמן כדי לשקול מחדש את יחסכם לפרשיה שמעיקה עליכם.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

עבודה מאומצת על מודעות עצמית מניבה פירות. העולם הפנימי שלכם מתעשר במידה ניכרת. אתם פועלים ביושר פנימי, בלי פחד, ופתאום הכול מתבהר לכם מול העיניים. בילוי משפחתי מתוכנן מראש עלול להתבטל אבל זה לא יזיז לכם. פתאום קשה לכם לדמיין איך החיים שלכם נראו קודם. ייתכן שאתם זקוקים לכתף תומכת כדי שתוכלו לשפוך את ליבכם. מכל מקום, אין לשמור דברים בבטן.
רוח ונפש: בפריסת ניבוי וחיזוי על פי שיטה נומרולוגית, עלה בגורלכם המספר 22: מספר זה קובע כי עליכם לסמוך על הקול הפנימי שלכם בדרך אל ההצלחה.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

הירח השולט בכם, סופג היום אנרגיות מבלבלות. צפוי יום של חוסר וודאות המשליט עליכם עוגמת נפש. היום יש לכם נטייה להתנהגות לא יציבה במיוחד הכוללת חילופים חדים במצב הרוח. בתחום היחסים הבינאישיים אתם ניצבים בפני כמה סימני שאלה. הפסימיות שלכם אינה במקומה. אל תגררו למצב של 'נבואות שחורות שמגשימות את עצמן'.
רוח ונפש: בפריסת ניבוי וחיזוי על פי שיטה נומרולוגית, עלה בגורלכם המספר 8: המסר המיסטי הטמון במספר זה קובע כי צריך לנהוג בסודיות ולהפעיל שיטות מתוחכמות ומקוריות.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

אנשים ינסו לנצל לטובתם את האנרגיה ההזויה הזורמת עתה אליכם. מישהו מספר לכם 'שקרים לבנים' במצח נחושה ואתם, שמרגישים שמשהו 'לא כשר', לא מוותרים על ההזדמנות להביע את דעתכם ולומר בדיוק נמרץ מה אתם חושבים. מוטב לא להגיב בחומרה רבה מידי ולהשתולל אלא לחכות לרגע המתאים כדי לשלוף את השפן מהכובע…
רוח ונפש: בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף הצבי: המסר הוא – צפוי לכם קשר קליל ומשעשע, אך אינכם צריכים להסיק מכם כי אינו יכול להפוך למשמעותי ומחייב.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

קצב החיים מהיר מידי עבורכם ועלול לגרום לתחושת חולשה. קשה לעמוד בכל הדרישות והצרכים במיוחד אלה הבלתי צפויים שנופלים עליכם כמו רעם ביום בהיר. אם תבקשו עזרה- תקבלו. חבר בעבודה ישתף אתכם בסוד אישי. זאת יכולה להיות התחלה של שיתוף פעולה. מצד שני, אל תקפצו למסקנות נמהרות ואל תגלו את כל הקלפים. משא כבד יורד מכתפיכם, נראה כי חרדותיכם היו לשווא. ייתכן שעודף דמיון מתעתע בכם.
רוח ונפש: בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף הצב: המסר הוא – צפויה לכם התאקלמות קלה במקום חדש שהגעתם אליו: נראה כי לחששותיכם לא היה על מה לסמוך.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

הפנמתם הרבה כעסים והיום הוא הזמן להוציא החוצה את כל "הרעל" שיושב אצלכם בפנים. תלוי בכם לאן אתם רוצים להגיע ומה אתם רוצים לעשות עם הקשרים שלכם. שחרור רגשות יכול להיעשות בצורה שלא פוגעת בזולת, בלי האשמות וכחלק משיתוף ואינטימיות. אם תשכילו לנהוג כך צפויה לכם חוויה מעשירה. גורמים רבים ישאפו להוציא לכם את הרוח מן המפרשים, אך לכם מומלץ לחשוף שיניים מולם.
רוח ונפש: בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם, עלה בגורלכם המסר הבא: הגות ומדיטציה ישיגו את מטרתן אך ורק אם תהינה ספונטאניות: אין כל תועלת בהגות שאינה ספונטאנית.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

עליכם לפתח קצת יותר את האגו האבוד. היו נאמנים לרצונות ולקולות הפנימיים. נחישות וכוח רצון חזק הן מילות המפתח ליום זה. העכבות שלכם קיימות רק בדמיון. במחי יד תוכלו לבטל את השפעתם- אם רק תרצו. האמינו בעצמכם על מנת שגם אחרים ירגישו כלפיכם את אותו הדבר. ייתכן שאתם משקיפים על המציאות מבעד לעדשות הזויות מדי. לפני שאתם מטפחים אשליות, כדאי שתתייעצו עם זה ששתל אותן במוחכם.
רוח ונפש: בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם, עלה בגורלכם המסר הבא: אם מלכתחילה אתם נוקטים גישה ביקורתית ושופטת, אתם עלולים להחמיץ את יופיו של מסע החיים.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

היום בא לכם לברוח מהסיטואציה בה אתם נמצאים. קצרו את יום העבודה או הבטיחו שיש לכם תוכנית מיד אחרי שתסיימו. על מנת להגשים את החזון האישי שלכם, אתם זקוקים למרחבים, הרבה יותר מאנשים אחרים. אל תנסו להשוות את עצמכם לאחרים ואל תתנו לאחרים לעשות זאת. תמשיכו בדרך בה אתם מאמינים וביחד עם זאת, השאירו אופציות אחרות-פתוחות. המזל הטוב ממתין לכם במרחבים הפתוחים, כמו גם במדינות שמעבר לים. אין צורך לנסוע לשם, הדברים הטובים זורמים אליכם במקום בו אתם שוהים.
רוח ונפש: בפתיחת חיזוי עתיד וקבלת מסרים על-פי 22 האותיות העבריות, עלתה בגורלכם האות ג: האותיות רומזות על סוד עסיסי אשר ישפיע על מהלך הדברים.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

פנויים עשויים לפגוש מועמדים מתאימים לקשר רציני. אל תמהרו לחשוב במושגים של מערכת יחסים מבוססת. תנו לזמן לעשות את שלו ובקצב המתאים. יש לכם לא מעט סידורי וקניות. תתאימו את הלו"ז לרומנטיקה ולא להיפך. אל תשכחו את בני המשפחה שעלולים להרגיש הזנחה מסוימת עקב היותכם עסוקים עד מעל הראש באירועים חיצוניים. הרקיע רומז כי משא כבד עומד לרדת מכתפיכם, אל תאבדו תקווה.
רוח ונפש: בפתיחת חיזוי עתיד וקבלת מסרים על-פי 22 האותיות העבריות, עלתה בגורלכם האות ד: האותיות חוזות מזל גדול, אור, שמחה והצלחה בכל הנוגע למכשולים המטרידים אתכם.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

יום טוב. הבוקר מתחיל בעצלתיים אך ככל שהוא מתקדם העניינים מתפתחים לחיוב וצוברים תאוצה. בשלב מאוחר יותר, צפויה לכם חוויה של ממש. ערב ארוך לפניכם. התכוננו לפגוש אדם מיוחד במינו. אולי תתקשו להאמין שזה קורה לכם. אבל בעצם למה לא? מגיע לכם לקבל לפחות באותה מידה בה אתם יודעים להעניק. זהו עיתוי חלומי הקשור בצירופי מקרים מוצלחים. הוא רומז על התעשרות או שיפור משמעותי בכסף ובנכסים.
רוח ונפש: בפריסת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה למענכם בחפיסת קלפים המבוססת על הקריאה בכף-היד, עלה בגורלכם קלף הסיוע והעזרה: הקלף מצביע על אישיות רבת עוצמה הצפויה להתייצב לצידכם.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

היום אתם חוגגים מבוקר ועד ערב. נדמה שכל מי שאתם פוגשים מתפעל מכם וכל אירוע בו אתם משתתפים הופך לכיף. יום שבו אתם קוצרים הצלחות בקנה מידה מרשים בתחום החברתי וגם במה שקשור לקריירה. וודאו שאתם לא נסחפים יותר מידי ולא שוכחים את החובות שבשגרה. יתכן שתאחרו לשוב הביתה ויהיה מי שידאג. אל תשכחו לטלפן ולהודיע. הרקיע מיטיב עם הצנועים והענווים שביניכם: הוא קובע כי אם תברחו מן התהילה, היא תרדוף אחריכם.
רוח ונפש: בפריסת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה למענכם בחפיסת קלפים המבוססת על הקריאה בכף-היד, עלה בגורלכם קלף הידידות: הקלף קובע כי בקרוב תיעזרו בידי חברים, אף יותר מאשר בידי בני משפחה.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button