אינדקס צמחי מרפארפואה משלימה

ערבה בוכיה – לטיפול בכאבים ודלקות

כל מה שצריך לדעת על צמח מרפא ערבה בוכיה. תכונות וסגולות רפואיות של צמח המרפא ערבה בוכיה. כיצד משתמשים בצמח זה כטיפול טבעי למגוון מצבים רגשיים ובעיות בריאותיות.

צמח מרפא ערבה בוכיה: מקור, תכונות וסגולות
החומר הפעיל בערבה בוכיה הוא גליקוזיד בשם סליצין אשר ממנו הגוף יכל לפרק וליצור את החומצה הסליצילית. ישנם מרכיבים רבים אחרים שגם הם חשובים אולם עליהם ידוע פחות.

מה שברור שצמח הערבה הוא יעיל נגד כאבים ודלקות כמו אוסטאורטריטיס, כאשר תחילת הפעולה שלו איטית אולם נמשכת זמן רב יותר מהאספירין.
הרתחת 5-10 גרם מקליפת הערבה במשך 10 דקות מספיקה לטיפול במשך היום.

חוקרים טוענים שהערבה עוזרת בריפוי כל אותן מחלות והפרעות שהאספירין עוזר להם אולם בהרבה פחות תופעות לוואי מהסוג של דימומים במערכת העיכול, דלקת קיבה וכיבים.

היסודות הפעילים כולל סליצילין משתנה בצמחי ערבה שונים ורצוי כמובן לדעת תכולה מדויקת של חומרים טבעיים זה דכאי להגיע לאפקט המרפא במלואו. בשימוש של הערבה כטיפול מונע להתקפי לב, מספיק למעשה מינון נמוך של החומר הפעיל סליצין שממנו מופקת החומצה הסליצילת אולם לצורך ריפוי דלקות פרקים שונות צריך מינונים גבוהים יותר ומדודים.

חוקרים של איגוד נגד מחלות סרטן בארה"ב טוענים שאותה כמות נמוכה של אספירין שמונעת התקפי לב ושבץ מוחי מספיקה כדי להפחית מקרי תמותה מגידולים ממאירים של מערכת העיכול כמו סרטן של הושט, הקיבה , המעי והחלחולת. מינון נמוך קבוע של ערבה יכל למנוע כאבי ראש חוזרים.

– כל יעוץ / טיפול חייב להינתן בידי רופא או מטפל מוסמך ותחת פיקוחו בלבד.

שלכם: ד"ר מאיר וינקלר

Back to top button