הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 15-07-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
הרגישות שלכם גבוהה מאוד. השתדלו לראות את הצדדים היותר חיוביים באירועים שמתרחשים סביבכם. אחרת, זה סתם יעשה לכם רע על הנשמה. תנו לזמן לעשות את שלו גם אם יש לכם תחושת בהילות נוקבת. לא לנקוט בצעדים דרסטיים בשום מחיר. תחושת הבדידות עשויה לגרום לכם לבניית צדדים חדשים ולחיזוק האישיות. הרקיע רומז כי גם בשעה שאתם מתכתשים עם יריביכם, אל לכם לאבד ערכים של מוסר ומצפון.

שור
הבעיות שאתם חווים בעבודה מעסיקות אתכם חלקית, גם במהלך סוף היום. מזל שיש גם עוד כמה נושאים כגון רומנטיקה ואינטימיות שגורמים לכם להסיח את הדעת, פה ושם. קשר חדש ומאתגר עולה על הפרק. תנו לצד השני הזדמנות לחזר ולנסות לפוגג את הערפל שאתם מפזרים סביב עצמכם. הרקיע רומז כי אל לכם לשגות באשליות שאינן הולמות את יכולותיכם ואת כישוריכם, אלא לפתח את אשר קיים בכם ממילא.

תאומים
זה הזמן שלכם לפרוץ קדימה ואתם מרגישים את זה בעצמות. יש לכם תוכניות מפה ועד להודעה חדשה אבל אין מספיק כסף כדי להגשים את התוכניות הגרנדיוזיות. המגבלות יובילו אתכם לצמצום האפשרויות עד שתבחרו בדרך המציאותית והאפשרית. אל תתפסו לאנשים שיש להם פנטזיות גדולות שמנסים להפעיל מניפולציות על חשבון אחרים. הכוכב שלכם הוא מרקורי והסמל שלכם הוא זוג תאומים. הוא מייצג את נטייתם של ילידי מזל תאומים לבצע שני דברים שונים, אפילו מנוגדים, בעת ובעונה אחת.

סרטן
יום חביב. אתם אופטימיים מאוד ופרץ של אנרגיה מתחדשת גורם לכם להיות פעילים ויעילים במיוחד. אתם עומדים להתחייב לפרויקט הקשור לעבודה. אל תחששו. אתם תעמדו בו בכבוד. אדם אשר בשמו מופיעה האות מ' ייצור קשר. מוטב שתפגשו ותקשיבו היטב למה שישמיעו לכם ותהיו ערניים גם למה שנאמר בין השורות. הירח שולט בכם והסמל שלכם הוא סרטן, אשר מייצג את הרעיון של שריון חיצוני מחוספס השומר על פנימיות רכה ונעימה.

אריה
אווירה רגועה מאפיינת יום זה. נראה שאתם מצליחים לשמור על פרופיל נמוך. לא לוקחים על עצמכם יותר מידי ומנסים לעבור את היום בשלום. ערב שקט צפוי לכם. נצלו את היצירתיות שלכם כדי להפוך את הבלוי המשותף ממשהו משעמם ורדוד לחוויה של ממש. הזדמנות לפתח את מערכת היחסים וללמוד הרבה על עצמכם. היבט קוסמי מסתורי מייצג אהבות יפות, יציבות וממושכות.

בתולה
יום מלא בהזדמנויות חדשות. אתם פוגשים אנשים שיכולים לפתוח בפניכם דלתות. מה שדרוש זה להפעיל את חוש היצירתיות והתקשורת כדי להתקדם בכיוונים הרצויים לכם. אתם יכולים לסמוך על אנשים אחרים שיעזרו לכם, למרות החשדנות הבסיסית, אולם בכל מקרה תישארו ערניים ולפני כול צעד תחשבו ותשקלו היטב. הרקיע חוזה הצלחות בנושאים אשר רב בהם הנסתר על הגלוי.

מאזניים
בעיות וקשיים כלכליים מעיקים וגורמים לכם לתחושת עייפות. אתם מכורים לתחושה של פתיחת הארנק ורכישת חפצים נאים לעצמכם או לבית. אז אין ברירה-חייבים להתאפק. בניגוד גמור למה שאתם רגילים עליכם לעשות תוכנית מסודרת של הוצאות. כדי ליישר קו- ייקח עוד קצת זמן. הרקיע צופה התרפקות נוסטלגית על זיכרונות העבר. אין סיבה להרגיע אדם שמחפש הזדמנויות להיעלב. יש לו גם פן חיובי שרומז כי זו עסקת חבילה, הדבש עם העוקץ.

עקרב
אתם מתעוררים עם כמיהה בלתי מוסברת וחשים געגוע עמוק למשהו בלתי מוגדר. יש לכם זמן לבדוק את העניין לעומק. אז אל תפספסו את ההזדמנות. תיתכן התחלה של סיפור רומנטי. אל תתלהבו יותר מידי ואל תסחפו. תנו לצד השני הזדמנות להוכיח את מידת הרצינות והנכונות להשקעה. מי שכבר נמצא במערכת יחסים מוזמן להירגע. הרקיע מבשר על הצלחות לאלה מכם העוסקים בתחומי עיצוב למיניהם, כמו גם בעסקי אופנה ותמרוקים.

קשת
למרות שאתם מאוכזבים מאנשים מסוימים, הרי שאין זאת סיבה מספקת לנתק או להפסיק קשר לחלוטין. זה שלא עומדים בציפיות שלכם, בהחלט שווה שיחה ובדיקה אבל לא צעדים סופיים שאין מהם חזרה. אל תמהרו להסיק מסקנות נמהרות, במיוחד בכל מה שקשור לתחום הרגשי, קחו את הזמן. הרקיע מבשר טובות לאלה מכם העוסקים בענייני מחשב ואלקטרוניקה. חשיבה מחוץ לקופסה תנווט אתכם אל התנסויות מרנינות בתחום האישי. בסיפור הזה כדאי לכם לוותר על יועצי חינם.

גדי
אתם מוזמנים לחגוג אירוע וכל היום שלכם סובב סביב זה. יום עמוס במיוחד שכדי ליהנות ממנו רצוי לתכנן אותו בצורה יסודית מהתחלה ועד הסוף. את התמיכה והחום הדרושים לכם אתם יכולים לקבל במנות גדושות מבני משפחה וחברים, רק תבקשו. שיפור בתקשורת והתחשבות בדברי הזולת יתרמו גם הם לתחושה הנעימה של כל המעורבים בדבר. הרקיע רומז לכם על הצורך ליטול יוזמה בתחום הזוגי, ולא לבקר את התנהגותו של הצד השני.

דלי
אתם מרגישים שקופים כאילו אף אחד לא מבחין בקיומכם. זו הרגשה מתסכלת במקצת, במיוחד לאור העובדה שהכוונות שלכם טובות ואתם בעצם מנסים לעזור לכל העולם. השאלה היחידה היא האם אתם מתבקשים לתת עצות ולהעניק עזרה או שאתם מתנדבים לעשות זאת מרצונכם ומעבירים מסר של רצון לשליטה. תחשבו על זה. העיתוי נחשב לנפלא וטוב בכל הנוגע לענייני זוגיות, כמו גם לשותפויות למיניהן.

דגים
אתם מלאי מרץ ורצון טוב מה שלא ממש עוזר לכם. המציאות היא לא בדיוק כפי שהיא נראית. נראה שאתם עסוקים היום בתיקון אי הבנות וקצרים בתקשורת. במקום לריב ולהתווכח נסו לזרום עם מה שקורה מבלי להשלים משימות עד סופן. זה לא היום המתאים ושום דבר בעצם אינו עד כדי כך דחוף. הרקיע צופה התחדשות בתחום הרומנטי, כמו גם את הצורך להשתחרר מזיכרונות העבר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button