הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 01-05-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אתם חווים קשיים בתחום הביתי. תקלות שחוזרות ונשנות מביאות אתכם למחשבות בדבר שינוי מתחייב. תחושת הכבדות מתגברת במשך היום בגלל עומס אירועים, אך מתחילה להתפוגג לקראת שעות הערב. שתפו את בני המשפחה במה שעובר עליכם. חפשו צמח הנושא גרגרים רבים משום שהוא מבשר על מזל גדול הניצב בפתח. האסטרולוגיה מייחסת לכם תכונות כגון: אומץ, העזה וספונטאניות. המזל המשלים אתכם על פני גלגל המזלות הוא מאזניים, שתכונותיו הן: הרמוניות, פייסנות ורגישות לזולת.

שור
אתם עסוקים במחשבות לגבי שיפור וייעול בעבודה. צמצום או קיצור שעות יגרמו לכם לפעול ביתר יעילות. זה זמן מתאים לבחון את הנושא מקרוב. המסקנות שתגלו יכוונו אתכם בהמשך הדרך. לכו על זה באומץ. אולי קשה כרגע לקבל את התמונה המסתמנת אבל תיווכחו לדעת בעתיד, שהכול התרחש לטובה. אנשים יוצאים מגדרם כדי להשביע את רצונכם, גם אם לא ממש טרחתם בעניין.

תאומים
אנשים שקרובים אליכם מופתעים מהתפנית שחלה בכם. היכולת 'ללכת בין הטיפות' מביאה אתכם למצבים חדשים ומסייעת לכם לשמש בתפקידי מגשרים ומקשרים בין אנשים החלוקים בדעותיהם. אתם מתמודדים היטב עם הקשיים שיש לכם בתחום העבודה. מה שלא תספיקו היום תוכלו לדחות לשבוע הבא. בעצם, שום דבר לא בוער אז אל תלחיצו את עצמכם.

סרטן
מישהו שולח לכם מסר שמחמם את הלב. אתם מרגישים מוערכים וזה נותן לכם מוטיבציה להמשיך לפעול. התחום החברתי בפריחה והתאוששות, ועושה רושם שאתם הופכים לאט אבל בטוח למרכז פעיל של קבוצת אנשים מעניינת. מסלול חשוב שנחסם בפניכם לאחרונה – נפתח. אתם מחפשים ומוצאים אנשים אשר יש לכם עימם מכנה משותף. מצד שני, אל תזניחו מכרים ותיקים.

אריה
מעגלים חברתיים חדשים ומקוריים נפתחים לפניכם. אתם מרגישים חופשיים להתלוצץ ולדבר הרבה מהרגיל, כך שאתם הופכים למרכז העניינים כמעט בכל מקום אליו אתם מגיעים. אל תחששו להתבלט גם בעבודה. זה יפעל לטובתכם. היזהרו מפליטות פה ואל תנדבו מידע שעלול בהמשך הדרך להעיד על נקודות החולשה שלכם. שחקו אותה בקשיחות. זאת הדרך.

בתולה
היום אתם חשים כאילו משב רוח רענן פורץ אל תוך חייכם. מישהו חדש מביא אנרגיה חדשה ורעיונות מהפכניים לשיקולכם. במקרה של הצעה קונקרטית, יש לומר בדיוק את מה שאתם מרגישים. הקציבו לעצמכם תקופת ניסיון לפני שאתם מתחייבים לטווח רחוק. מאבק כוחות בעבודה פונה לכיוון בלתי צפוי. צפוי קשר כלשהו עם אדם שטרם סגר את חשבונותיו עם קשריו הקודמים.

מאזניים
תוכלו להפיק תועלת רבה ממפגשים בהם תתבלטו ותפגינו אקטיביות. גילוי המנהיגות והכושר המילולי המרשים, יעזרו להזיז עניינים שאחרים נכשלו בהם. עדיף לתכנן את הצעדים שלכם מראש ולהיזהר מפני התלהבות מהירה מדי. הימים הקרובים מהווים זמן מתאים לפתח קשר לכיוון רומן. האסטרולוגיה מייחסת לכם תכונות כגון הרמוניות, פייסנות ורגישות לזולת: המזל המשלים אתכם על פני גלגל המזלות הוא טלה, שתכונותיו הן: אומץ, העזה וספונטאניות.

עקרב
אתם מתחברים לצד הרך והכנוע שבכם וזה מאפשר יצירת אווירה נוחה ואוהדת גם מבחינת הבית וגם מבחינת מערכות יחסים אינטימיות. מתפוגגות מחלוקות שהעסיקו אתכם בימים האחרונים. אתם מרוכזים ומצליחים להפעיל יוזמה לכיוונים חדשים. יום מתאים לטיול או לנסיעה. האסטרולוגיה מייחסת לכם תכונות כגון מסתוריות, חושניות ויכולת להתחדשות. המזל המשלים אתכם על פני גלגל המזלות הוא שור, שתכונותיו הן: התמדה, עקשנות ויציבות.

קשת
יום בסימן של תנועה. בא לכם להפגין עצמאות והדבר עלול ליצור מתח עם אנשים קרובים לכם אך תתעקשו לשלוט במצב. זאת הזדמנות של ממש לגיבוש משפחתי ושווה לוותר קצת. פנויים עשויים לפגוש אדם מרתק ולפתח קשר ידידותי עמוק. אל תתלהבו מחיזורים והצהרות מילוליות שאין מאחוריהן גיבוי. האסטרולוגיה מייחסת לכם תכונות כגון: הרפתקנות, עצמאות וחשיבה פילוסופית. המזל המשלים אתכם על פני גלגל המזלות הוא תאומים, שתכונותיו הן: קלילות, תקשורתיות וקסם אישי.

גדי
ייתכנו שינויים בתחום הביתי. נראה שכמה דברים יצאו מכלל פעולה ואולי תדרשו לקחת יום חופש כדי לטפל בכל התקלות. הוצאה כספית לא מתוכננת מעיבה על מצב הרוח. חיכוכים צפויים במישור הזוגי, על רקע שליטה ובזבוז כספים, למרות שהמצב באופן כללי משביע רצון. ההצלחה תשיג אתכם בעקבות פנייה אל אדם עתיר ידע וניסיון. מכר חדש עשוי להעניק לכם יותר מאשר העזתם לדמיין. אל תהססו להסתייע בקסם האישי שלכם.

דלי
אתם מושפעים היום מן האנרגיות של מזל שור ושל כוכב אהבה ששמו ונוס. כדאי לכם להמר על פגישות עיוורות. כוכב ששמו פלוטו מזרים אליכם אנרגיות בעלות אופי מסתורי ומניפולטיבי. האינטואיציה שלכם תהיה חדה כתער. יש מי שמוכן לגשר ביניכם לבין אדם שחתול שחור חצה את דרככם. קבלו את זה כקצה חוט להיחלץ מבלגאן. צפויה להתגבש פשרה בעניין שכבר נואשתם ממנו.

דגים
יום נהדר. תחושה של ניצחון וכוח. למרות הקשיים שחוויתם לאחרונה, אתם מגלים כושר הישרדות והתאוששות מדהים. הצעה עסקית מפתיעה תגיע היום. תוכנית מהעבר, שנראתה עד לאחרונה כבלתי אפשרית, תגיע לשלב ביצוע. אל תחששו להתקדם. אומץ לב ולקיחת סיכונים מחושבים הם מתכון להצלחה. זה הזמן להשקיע בטיפוח המראה וההופעה החיצונית. אין לחסוך כשמדובר במלתחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button