הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 25-10-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
פעילות יזומה מול אדם בעל דרישות גבוהות במיוחד, תביא לעימות ישיר. שיקולים על אודות השקעת כספים לא נבונה, עלולים לעלות לכם ביוקר, בשלב מאוחר יותר. אל תפתו לשמוע לעצות של כאלה המתיימרים להיות 'מומחים' ואל תיבהלו מתגובות לא פרופורציונאליות. אולי דווקא זה יכול להעיד על כוונות לא כשרות. אל תנסו לעמוד בדרכו של כוח הפיתוי, אלא נסו לפייס אותו ולהסיח בכך את דעתו מכם.

שור
יום המאופיין בפתיחות, סבלנות וסובלנות. הרצון שלכם ליצור שינוי, מתחיל לקבל פנים מעשיות ולהיות מיושם במציאות. חיפוש עבודה, בדיקת מקום מגורים חילופי ובדיקה מחודשת של המערכת הזוגית. הכל קורה מהר ובבת אחת, אתם מבינים כעת כי, הדרך אל האושר רצופה בהרבה מאוד עבודה קשה. אין להתיר לרגש לנצח את קולו של ההיגיון. הכוחות הקוסמיים מעניקים לכם כוח ויציבות להשגת מטרותיכם.

תאומים
הכמיהה לאהבה עלולה להביא אתכם למצב של להיות במקום ובזמן הלא נכונים. אתם עלולים למצוא את עצמכם מתנהגים באובססיביות שאינה במקומה. יש מי שטוען כי סיכויי ההצלחה עלולים להתברר כלא גבוהים, כי הבחירות שלכם מושפעות בעיקר משיקולים רגשיים ולא רציונאליים. הפעילו את הלב. הפנימו מסר האומר כי נראה שאתם מנסים לדחוס את החיים אל תוך אמונותיכם. אם אכן זה כך, היפטרו מאותה אמונה.

סרטן
צורת הביטוי שלכם תקבע הרבה לאן יתפתחו ענייני הבית. היו שקולים וחשבו על כול מילה שיוצאת לכם מהפה. אתם מתקשים להתמודד עם מה שעומד לפניכם ומעדיפים למצוא מפלט בפעילויות בעלות חשיבות שולית. שום דבר לא יעזור. עליכם להתמודד עם המציאות. זה לא קל אבל כול יום מקדם אתכם בכיוון הנכון ולכן אין טעם לדחות. נחישותכם ועקשנותכם יפחידו את יריביכם יותר מכפי שאתם משערים.

אריה
יש מישהו שמדבר עליכם מאחורי הגב והמידע שמגיע אליכם מעכיר את מצב הרוח. אין מה לעשות בנידון אבל המעורבות שלכם בעניין רומנטי שקשור לאחרים, מרמזת שאתם נוטים להתערב בעניינים לא לכם ורק מסתבכים במקום לעזור. אולי הגיע הזמן ללמוד לקח? תעברו לסדר היום. בשלב זה אין מה לעשות. הגינות היא תופעה ברוכה, אך אם ברצונכם לצוד את ליבו של אדם כלשהו – כדאי שתצטיידו בתחכום.

בתולה
עומס אירועים מאפיין יום זה. אנשים שונים פונים אליכם בדרישות שונות וסותרות ואתם מרגישים שאינכם מסוגלים לספק את סחורה. לא קל לכם לסרב ואתם נופלים למלכודת של "לא נעים לי". מתי תלמדו שעליכם לפעול למען עצמכם ופחות לחשוב של אחרים? כך פועל העולם וככול שתקדימו להפנים עובדה זאת – יקל עליכם. הגיע הזמן להשקיע בפיתוח האינטואיציה שלכם או בפשטות, אל תהססו לרכוש ידע וניסיון בתחומי עולם הנסתר.

מאזניים
השפעה ויחסים הם שני נושאים שטורדים את מנוחתכם. יש לכם צורך עז בשליטה ועליכם לעשות מאמץ לוותר. ממילא זה לא מעשי ולא מציאותי. הרושם שאתם מנסים לעשות כאילו לא ממש איכפת לכם, לא משכנע אף אחד ממילא. הגיע הזמן להגיד בצורה מדויקת ומתומצתת את מה שאתם מרגישים. תכניותיכם עומדות להצליח בגדול אך כדאי שתזכרו כי אין הברכה שורה אלא בסמוי מן העין.

עקרב
אתם מרגישים תסיסה פנימית. הלהיטות למצוא חן ולרצות את כל העולם, לא מתאימה לכם וגורמת לתחושה פנימית מוזרה. עלולים להתפתח עימותים עם חברים קרובים אך בסופו של דבר – כל מה שיקרה יפעל לטובתכם. פנים רבות למציאות. הדברים לא תמיד נראים כלפי חוץ כפי שהם באמת. חבר בן מזל מאזניים יתנדב לסייע. הרקיע מזהיר אתכם שלא לפתח ציפיות גדולות מדי לגבי מצב אשלייתי.

קשת
יום של פתיחת חסימות. גל של אנרגיה חיובית זורם אליכם ומאפשר את היווצרותם של מצבים חדשים והזדמנויות. הצעות מפתיעות למדי מגיעות מכיוון של אדם איתו יצרתם קשר לפני מספר חודשים. תקוות חדשות מציפות אתכם בהרגשה נהדרת בכל מה שנוגע לעתיד. יופי של יום. תאמינו בעצמכם. המון דברים טובים עומדים לקרות. הרקיע קובע כי אין מקום לחשדותיכם בנוגע לאדם שכוונותיו טהורות.

גדי
כדאי שתפנימו את העובדה שהגיע הזמן שלכם להצליח. אתם צריכים לעשות את מה שחשוב לכם ולהעמיד את עצמכם בראש סדר העדיפויות. זה לא מין קטע אגואיסטי אלא התחברות לפנימיות ולרצונות הכמוסים ביותר שלכם. הגיע הזמן לפתוח את הלב כלפי פנים ולא רק להתרוצץ ולמלא חובות. יש לפשפש בנבכי העבר כדי להסיר את החסימות של ההווה.

דלי
אתם ממש נהנים מהקטע המשפחתי. שימו לב שכל זמן שאתם מוותרים- הכל בסדר. היזהרו לא להיכנס לרוטינה של שולט/נשלט. טוב הלב שלכם גובל לעיתים בנאיביות. אין צורך להיכנס למאבקי כוח אבל מצד שני אתם לא צריכים לבלות את החיים בצעדה זקופה מתחת לשטיח. הפחד שלכם עלול להתברר כפחד מן ההצלחה, ולא מן הכישלון. נסו למצוא את ההסבר לכך בזיכרונות הילדות שלכם.

דגים
יום בו יש לכם הזדמנות לתרגל את האסרטיביות שלכם. אתם נמצאים במערכות יחסים בהם יש המון מניפולציות וכוחניות. האמת שאין טעם להילחם כל הזמן. אנשים כוחניים ואגרסיביים הם ממש לא מה שנחוץ לכם. מי שלא מתאים צריך פשוט להתרחק ממנו. עם כל הרצון הטוב, לפעמים אין ברירה אלא לחתוך. חד וחלק. עלבון- זה עניין של בחירה, ממש לא בעיה שלכם. יש להכניס קצת יותר להט במערכת היחסים שבינו לבינה. אל תניחו לשגרה לשלוט בכם. מים עומדים עלולים להפוך מעופשים.

Back to top button