הורוסקופ יומי

אסטרולוגיה יומית 07-03-2020

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה
למרות הפיתוי והשכנוע העצמי שלכם ב"צדקת הדרך", כדאי שתמנעו, בכל מחיר, ממשחקי כוח. זאת הסיבה שאתם מרגישים מותשים ומרירים לעיתים קרובות. אל תבזבזו יותר מידי כספים. אתם מדברים יותר מידי ומבזבזים זמן יקר. אל תיקחו את עצמכם יותר מידי ברצינות. תנו לחוש ההומור הנפלא שלכם לבוא לידי ביטוי במקומות קשים. בתקופה זו של החיים, מזל טלה שולט על מקומות אשר הדי ההיסטוריה הבוקעים מהם, ממשיכים לתאר מעין קולות קרב וצחצוח חרבות.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל שור
היום אתם חשים נסערים ולא רגועים. הרגישות שלכם לביקורת, גבוהה מאד ואתם ממש 'מקבלים חום' כשמעירים לכם. כדאי לכם לנסות לראות את הדברים מנקודת מבט חדשה. מצבים כאלה מהווים עבורכם הזדמנות לתרגול שליטה עצמית. היחסים הזוגיים 'סובלים' אף הם מרגישות היתר שלכם. זה יוצר תחושת ריחוק וניכור, חבל! בתקופה זו של החיים, שור שולט על מרחבים של כרי דשא מוריקים, אשר מהווים מקומות מרבץ ומרגוע.
הורוסקופ שנתי מזל שור

מזל תאומים
יום טוב. אתם אומנם קצת מגזימים בדרישות מן הסובבים אתכם, אך בסך הכול המסגרת התומכת והחמה גורמת לכם לתחושה של אושר וריחוף. צפים ועולים עניינים הקשורים באמונה. אל תופתעו אם יהיה מי שירצה לכפות עליכם את דעותיו. יש מי שטורח למענכם מאחורי הקלעים. צפויה מתנה שמקדימה את זמנה או סכום כסף שבא במפתיע. הרקיע קובע כי המזל יתדפק על דלתכם בחברת אנשים ודברים הבאים מארצות המזרח הרחוק.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל סרטן
יש לכם איזה תחושה פנימית של הזנחה וקשר שלא הולך לכיוון הרצוי לכם. למרות שאתם משקיעים מאמצים נכבדים כדי לשמר את מה שיש, זה לא ממש מספק אתכם. האמת היא שאין לכם למי לבוא בטענות. זה סוג 'החוזה' לו הסכמתם מהתחלה אז אל תתלוננו. יש לכם ברירה לשבור את הכלים והבחירה היא בידכם. אירועים מן העבר צצים ועולים. צפויה הצעה מלהיבה ממישהו שהקשר עימו נותק.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

מזל אריה
שמועות עקשניות שמגיעות אליכם מטרידות את מנוחתכם. יש לכם כול מיני רעיונות בראש ואסור לכם לנקוט בשום פעולה לפני שאתם בודקים את העניינים לעומקם. הצעה שמגיעה אליכם נשמעת אטרקטיבית במיוחד. יהיה לכם קשה להתייצב עד שיהיה לכם עוד מידע. המהלך הזה דורש עוד זמן. התאזרו בסבלנות. הזדמנות פז בתחום החברתי/אישי דורשת תגובה מיידית. אל תטחנו את עצמכם בהתפלספויות מיותרות.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל בתולה
היום תהיה לכם הזדמנות אמיתית לנוח ולהירגע. בני הבית ישתפו פעולה ויאפשרו לכם להתנתק. ספר טוב ושינה ימלאו את המצברים הריקים. בערב, תוכלו להחליט ביתר קלות האם בא לכם לצאת לבלות או להמשיך את הערב בנעלי בית. האסטרולוגיה סבורה שאתם מאורגנים, מסודרים, נבונים, דייקנים וחרוצים, בעלי ביקורת ושליטה עצמית, טהורים בגופכם ובנפשכם. חייבים לוודא ולברר גם את הפרט הקטן ביותר עוד לפני שאתם פועלים.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

מזל מאזניים
אין לכם שום מגבלות כאשר אתם מחליטים 'ללכת עד הסוף'. אתם מרגישים חשש ברמה מסוימת, אבל לא בטוח שזה מהסיבות הנכונות. אל תפנטזו! היו מציאותיים ואל תסמכו על אחרים. כידוע, כול דבר בעיתו. הניסיון שלכם להתעלם מבעיה ביחסי אנוש – לא יעבוד. אין טעם להתנהג כמו בת יענה, צריך לבדוק ולטפל בבעיה מהשורש. מה שבטוח שזה יכאב פחות ממה שיקרה עם תדחו שוב ושוב. הרקיע מבשר על תקופה נפלאה להסרת מכשולים שהכבידו בתחום הביתי והמשפחתי. כמו כן הוא נושא בשורה טובה ליצירתיים ולאמנים שביניכם.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל עקרב
תחושה של דחיפות מלווה אתכם החל משעות הבוקר. אסור לכם למהר וממש לא כדאי לקבל החלטות, במיוחד אם הן כרוכות בהתחייבות לטווח ארוך. אתם משדרים עוצמה פנימית וכוח ואנשים רבים מנסים להתחבר אליכם בכל מיני צורות, לא תמיד מתוך דאגה לרווחתכם. בתקופה זו של החיים, מזל עקרב שולט על מקומות מסתור, כמו גם על נקיקים ומחילות. היום אל תבטיחו ואל תסכמו שום דבר לפני בדיקה רצינית של איש מקצוע.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

מזל קשת
ההתמקדות שלכם היום צריכה להיות בכיוון של רוחניות ויצירתיות, יותר מכל דבר אחר. תפסיקו לחשוב, לנתח ולדון בכל דבר שקורה. פשוט קחו יוזמה והתמקדו בביצוע עצמו. רצוי משהו בכיוון יצירתי ומקורי. ההתנהגות השונה שלכם תתקבל בתגובות חיוביות מצד בני הבית ותתרום לשיפור משמעותי בתחום הזוגי. בתקופה זו של החיים, מזל קשת שולט על מרחבים פתוחים ועל ערבות בהן דוהרים סוסי פרא.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל גדי
כמו במקרים רבים אחרים, גם היום אתם עסוקים בענייני משפחה ושוכחים בדרך את עצמכם. הימנעו מפעילות גופנית מאומצת ושמרו על רמת אנרגיה סבירה שתאפשר לכם למלא את המטלות הביתיות שהחלטתם לבצע היום. מישהו שבשמו מופיעה האות ע' מנסה להפעיל אתכם באמצעות רגשות אשמה. אל תסחפו לכיוונים שאינם מתאימים לכם. פגישה שרציתם בה תופסת אתכם לא מוכנים לקראתה. נראה כי תצטרכו לאלתר ולנהוג בספונטאניות.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

מזל דלי
אתם עסוקים במחשבות ומשקיעים הרבה מאוד אנרגיה בשאיפה למימוש זוגיות. יש סיכוי שזה יקרה לכם במידה ותפעלו נכון. היום כדאי לצאת לבילוי אבל בחירת המקום הינה בעלת חשיבות מכרעת. יש לעשות מאמץ להרחיב את המעגל החברתי. כישורי התקשורת שלכם משתפרים ואתם הולכים לקראת שינוי משמעותי בשבועות הקרובים. בתקופה זו של החיים, מזל דלי שולט על מקומות לחים המהווים מעין פורקן למפלים גועשים ולמזרקות.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל דגים
סוף השבוע כאן ומצב הרוח מתחיל להשתפר. אל תופתעו אם יופיע אדם מהעבר הרחוק כדי להתנצל על אירוע שכמעט נשכח. בילוי עם בני משפחה רחוקים עלול להסתבך. כדאי להעריך מראש האם כול זה כדאי: מה המטרה שלכם, והאם ניתן לתקן את מה שאתם כול כך רוצים. נושאים חשובים יעלו לדיון אך יהיה קשה להגיע להסכמה. תבדקו, אולי עדיף לדחות את המפגש למועד מתאים יותר. הרקיע מבשר על תקופה המאופיינת בפיתויים פיקנטיים ועסיסיים. כמו כן הוא מציע לכם להיפטר מרגשי-אשמה שמעכירים את איכות חייכם.
הורוסקופ שנתי מזל דגים

Back to top button