הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 06-08-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

הזוגיות השתפרה לאחרונה, ואתם עושים מאמץ אמיתי לשמור על המומנטום. היום יש לכם גם הזדמנות לדבר על רגשותיכם. השאלה היא אם תסכימו לקחת 'סיכון' ולהיחשף. הקושי הנפשי הטמון בבסיס היכולת שלכם לתקשר, נעוץ בדברים שקרו בעבר הרחוק ובהחלט הגיע הזמן להשתחרר מזה ולהתחבר עם התהומות העמוקים ביותר של הנפש.
בפריסת ניבוי וחיזוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות חפיסת קלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף ששמו המרכבה: הקלף מייצג מצב אשר לפיו מצבכם צפוי להיות מוגן ויציב, אך לא אתם תהיו אלה אשר יאחזו במושכות.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

או-טו-טו אתם בסופשבוע אבל כבר מרגישים שכל מה שבא לכם זה להישאר מתחת לשמיכה. זרימת האנרגיה נמוכה במקצת ולא צריך לעשות מזה דרמה. קחו את העניין בהומור (אחרי שתנטרלו אפשרות של בעיה פיסית). אתם זקוקים לחופשה. תוכלו להתאפק עד שתגיע הזדמנות מתאימה? במידה ולא- קחו יום חופש. זה מגיע לכם. ממילא אתם תהיו אלה שתצטרכו לשאת בתוצאות.
בפריסת ניבוי וחיזוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות חפיסת קלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף ששמו שבע חרבות: הקלף מייצג מצב אשר לפיו צפויה לכם הצלחה כבירה הודות לפעולה שנונה ומתוחכמת שעליכם לנקוט בה.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

יום מאתגר בו יש רגעים לא קלים אבל סך הכול, אתם מתמודדים יפה. אל תפחדו להתמודד עם קשיים. התחלה של קשר רומנטי גורמת לכם להתרגשות ודפיקות לב. בא לכם לחגוג ולהיות באווירה שובבה. יחד עם זאת, כדאי שתבדקו את סוג הקשר ואם הוא באמת מתאים לכם לאורך זמן. צפויה הפתעה מסתורית שתביא לכם תועלת רבה.
בתקשור שהתקיים עבורכם באמצעות מערכת של סמלים מבשרים, עלתה בגורלכם צורה של גביע יין: הסמל מייצג מצב אשר לפיו צפויה לכם שמחה במשפחה או בשורה מרנינה הקשורה בילדים.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

אירועים בעלי משמעות רוחנית יתרחשו היום. אלמנטים אלה מגיעים כדי לבשר על פתיחת תהליך שיוביל אתכם למקום טוב יותר מבחינה אישית ומודעות. תשואות ושבחים יפנו את תשומת ליבכם אל האנשים הנכונים. למרות הנטייה הרציונאלית שבאה לידי ביטוי בחיי היומיום שלכם, אל תחפשו הסבר לכל דבר. קבלו את הדברים כמו שהם ואל תשקעו בהסברים מסובכים לגבי משמעותם הנסתרת.
בתקשור שהתקיים עבורכם באמצעות מערכת של סמלים מבשרים, עלתה בגורלכם צורה של תחנת רוח: הסמל מייצג מצב אשר לפיו אתם עלולים לפרוק את זעמכם על האדם הלא נכון.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

אתם מתביישים להודות שיש לכם בעיה רגשית הדורשת טיפול. יהיה קצת מסובך להתמודד לבד עם העניין ורצוי להיעזר בחבר/ה קרובים על מנת לצאת מהמקום הלא בריא רגשית, שנכנסתם לתוכו. קודם לכול, הפסיקו להעביר על עצמכם ביקורת ולימדו לפרגן לעצמכם. לאחר מכן, החליטו על תוכנית פעולה. קחו בחשבון כי הרפתקנות אינה מלה גסה ובלבד שאינכם נוטלים סיכונים מיותרים.
בתקשור שהתקיים עבורכם באמצעות מערכת של סמלים מבשרים, עלתה בגורלכם צורה של תיבת מכתבים: הסמל מייצג מצב אשר לפיו אתם עומדים להתבשר על דבר מה טוב, ייתכן שהדברים קשורים במדינות שמעבר לים.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

תשובה מעצבנת שאתם מקבלים עלולה להוציא לכם את הרוח מהמפרשים. הנסיבות מלחיצות אתכם ואתם מרגישים צורך עז לעזוב הכול ולברוח. תסכולים צפים על פני השטח ולא ברור לכם איך אפשר לפתור את הבעיות המעיקות עליכם. עם השינוי הראשון יגיעו שינויים נוספים. כל מה שעליכם לעשות זה להתחיל לזוז.
בפתיחת חיזוי עתיד וקבלת מסרים על-פי 22 האותיות העבריות, עלתה בגורלכם האות ס: האותיות חוזות לכם הצלחה בביצוע משימה בלתי אפשרית.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

כוכב ונוס השולט בכם מושפע היום מאנרגיה תזזית וסוערת. הקשר המשמעותי הקיים בחייכם, מלא סתירות. אתם צריכים לנסות חזק יותר לראות את המציאות ולא דרך פריזמה של אנשים אחרים. הבעיות שאתם חשים הן אמיתיות ולא יבואו על פתרונן בלי 'טיפול שורש' שבמהלכו תוציאו החוצה את כל מה שאתם אוגרים במשך תקופה ארוכה מאוד ומנסים להסתיר, ללא הצלחה, משאר בני המשפחה.
בפתיחת חיזוי עתיד וקבלת מסרים על-פי 22 האותיות העבריות, עלתה בגורלכם האות מ: האותיות מעודדות אתכם להגיע להבנה ולהסכים לפשרה בעניין המטריד את מנוחתכם.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

אתם נותנים צ'אנס ועוד צ'אנס לאנשים שבאמת לא מגיע להם. יחס של כבוד הוא 'משחק' הדדי. אם אחד הצדדים לא מקיים את החוקים הבלתי כתובים, אולי כדאי לשקול את מהות הקשר. שיפור הקשרים בתוך המשפחה המורחבת לא מחפה על התחום הרומנטי שזקוק לעבודת מודעות פנימית רבה. התוכנית המתאימה ביותר עבורכם היום היא לחרוג ממנהגכם ולהישאר בבית.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף זאב הערבות: המסר הוא – אם עברתם לאחרונה לעבוד או להתגורר במקום חדש, הרי שצפויה לכם התאקלמות קלה. מכל מקום, הקלף נושא בשורה של אחווה ושיתוף.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

קצב החיים שלכם מהיר מידי אפילו בשבילכם ואתם מתקשים לעמוד בעומס. קחו את היום למנוחה. מגיע לכם להתפנק קצת אחרי ימים של מאמץ רב. אל תחכו להרגשה פיסית גרועה שתכריח אתכם לשכב במיטה. כדאי לכם להיכנע למאוויי הלב ולהעדיפם על פני שיקולים חומריים או מעשיים. האהבה בהישג יד אבל היא עצמה תלויה בגישה רכה ועדינה יותר.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף הינשוף: המסר הוא – אנרגיות טובות במיוחד שמורות עבורכם בשעות החושך והלילה. עולם הנסתר פותח בפניכם את שעריו. השתמשו באינטואיציה שלכם.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

מוטב שתישארו בבית ותבלו את הזמן מול הטלוויזיה עם סרט או ספר טוב מאשר להשתולל ולהתרוצץ ממקום למקום. אתם זקוקים למנוחה. אל תיזמו מפגשי חברתיים רבי משתתפים. פשוט אין לכם את האנרגיות הדרושות. סתם בא לכם להתכרבל בלי יותר מידי מעורבות רגשית ומילולית. לכו על זה. צפויות התרחשויות מסתוריות מאחורי הקלעים. המזל מגיע עם הלא-נודע.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף הסנאי: המסר הוא – נדיבות-לב היא תכונה נעלה, אך הקלפים מציעים לכם לפנות אל תוכנית כלשהי לחיסכון. שימו משהו בצד, אתם יודעים, ליום המחר.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

יום בסימן של נוסטלגיה. אתם נזכרים באירועים ובאנשים מעברכם ומוצפים בזיכרונות. המשקעים מכאיבים ויוצרים תחושה של מלנכוליות. גם החמצות שנבעו מצעדים לא נכונים מעכירות את מצב הרוח. בשעות הצהריים תהיה לכם הזדמנות לפרוק את התחושות ולהירגע. רק אחרי שתתרוקנו תוכלו להמשיך את היום ביתר קלות. אתם עוברים תהליך של שינוי מן החומר אל הרוח.
בתקשור רוחני לצורך קבלת מסרים, חיזוי וייעוץ, עלתה בגורלכם צורה של חתול-בר: המסר הוא – הגיע הזמן שתסלחו לעצמכם. נראה כי הרהורי חרטה רק מעכירים את איכות חייכם. לא אתם בראתם את העולם, ועל-כן לא אתם צריכים לדאוג לו.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

תחום הקריירה מתחזק. אתם זוכים למחמאות ולהצעות. אדם בעל ניסיון משתדל להדריך אתכם, אל תחששו לאמץ לעצמכם את שיטותיו. אל תתחייבו לשום דבר לפני שתבדקו לעומק מה באמת מצפים מכם. התבטאות לא מחושבת עלולה לגרום לנזקים. אז חישבו פעמיים לפני כל מילה. בערב, תרשו לעצמכם להתפנק במסגרת חברתית. אתם זקוקים לחום ותשומת לב, ללא תנאים מוקדמים.
בתקשור רוחני לצורך קבלת מסרים, חיזוי וייעוץ, עלתה בגורלכם צורה של דולפין: המסר הוא – מומלצת לכם פעילות חברתית, קהילתית ואפילו פוליטית. המזל הטוב יגיע כתוצאה משיתוף פעולה ביניכם לבין הסובבים אתכם.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button