הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 26-06-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

החוש האסתטי שלכם מפותח במיוחד וחשוב לכם מאוד איך אתם נראים. זה היה תמיד ובהחלט נחשב לאחת מהתכונות הטובות שלכם. יחד עם זאת, כדאי לכם לזכור איפה עובר הגבול בין אהבת העצמי ובין טיפוח עצמי. נראה שקצת התבלבלתם בקטע הספציפי הזה היום. מומלץ להשקיע משאבים גם בתכנים הפנימיים ובפיתוח האינטלקט.
 בפריסת קלפי טארוט נומרולוגיים שהתקיימה לכבודכם לצורך חיזוי וקבלת מסרים, עלה בגורלכם קלף שמספרו 23: הקלף מעודד אתכם "לשווק" את עצמכם, מבלי להמתין עד שהאחרים ישגיחו בקיומכם.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

אולי דווקא בגלל שיש לכם המון על הראש, פתאום תשומת הלב מוסטת לכיוונים רומנטיים. מחשבות על זוגיות הופכות להיות במקום ראשון על סדר היום. מי שנמצא בתוך קשר עלול למצוא את עצמו עושה חשבון נפש ומגיע למסקנות, לאו דווקא הכי חיוביות שבעולם. מי שמחפש אהבה מוזמן לנסות, במקומות לא שיגרתים ואפילו במקום בו נחלתם אכזבה בעבר.
בפריסת קלפי טארוט נומרולוגיים שהתקיימה לכבודכם לצורך חיזוי וקבלת מסרים, עלה בגורלכם קלף שמספרו 71: הקלף רומז על מצב מרנין ואופטימי, אך מזכיר לכם לקשור היטב את כל הקצוות.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

יום דינאמי. גם בחברתי וגם ביחסים האישיים אתם מאוד נמרצים. משימות שהתחלתם בעבר מגיעות היום לכלל הגשמה וזה יום מוצלח. אתם מפיקים לקחים חשובים מהתרחשויות שקורות סביבכם. שיקול הדעת צלול וחד כמו תער וההחלטות שתגיעו אליהן היום, ישפיעו על עתידכם. גלו ערנות. צפוי מצב אשר לפיו הלב שלכם הולך בכיוון אחד כלשהו, בעוד שההיגיון נוטה לצד הנגדי.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף האנטילופה: המסר הוא – חוש הומור והיכולת לצחוק על אודות עצמכם, עשויים לחלץ אתכם מכל מכשול ופגע. נסו זאת בפעם הבאה שאתם משוחחים עם המושכים בחוטים.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

תחליטו מה הכי חשוב לכם ותתחילו לדבר על זה עם האנשים הקשורים לעניין. אתם 'מחזיקים' יותר מידי בפנים בלי להוציא החוצה וזה בהחלט לא בריא ולא מועיל. יש לכם המון מה ללמוד מחברים ממזל קשת. הסבלנות שלכם פועלת נגדכם כבומרנג. קשה לכם ? ברור, אבל הדימוי העצמי השפוף לא מאפשר לכם לפעול בצורה הגיונית. עשו מאמץ להתגבר.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף הלוטרה: המסר הוא – אתם חייבים לפרגן לעצמכם בילוי פורק כעסים ומשקעים, וזאת גם אם מישהו יטען שאתם נוהגים בקלות דעת ובילדותיות.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

השתתפות בפעילות קבוצתית תורמת הרבה לאגו הפצוע שלכם. אתם מגיעים למסקנות מרחיקות לכת. תחושה של הצלחה מאפשרת לכם להגיע להישגים מרשימים בתחום החברתי. זה הזמן לקחת יוזמה ולארגן אירוע חברתי חוויתי. למרות המאבק הפנימי המתחולל בין הרגש וההיגיון אתם מצליחים להתקדם. במקביל, אתם פוסעים בבטחה אל ראש הסולם הקרייריסטי ועושים זאת עקב בצד אגודל.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של חצוצרה: המסר הוא – אל תצפו ממישהו אחר כי יפרוש שטיח-אדום למענכם. אם אתם לא תערכו לעצמכם מסע יחסי ציבור, איש לא יעשה זאת עבורכם.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

אתם מרגישים אי נוחות מסוימת במערכת היחסים אבל אין סיבה לדאוג. למרות מה שקורה, לא עולה לכם במחשבה לעזוב או לפרק את החבילה. החיפוש אחרי דרכים לתיקון המצב הוא בהחלט חיובי. אתם מוזמנים להשתתף באירוע בעל אופי מוטרף שיעניק לכם חוויה יוצאת דופן. ממש חבל על הזמן. צפוי לכם נחת מצעירים במשפחה, כמו גם מאנשים עימם לא התראיתם זמן רב.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של יען: המסר הוא – נראה כי מישהו בסביבתכם מתעלם מסכנה כלשהי, ומעדיף לטמון את ראשו בחול.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

הציפיות שלכם לא ריאליסטיות וזה מתכון בדוק לאכזבות. נסו למתן. אין גבול לחלומות שלכם והעיקר כידוע הוא הביצוע. אל תסתבכו עם אנשים שנראים כאילו הם עושים לכם טובות. במישור האישי- יופי של יום. רומנטיקה מתאפשרת הודות לגילויי חיבה שאתם מפגינים ומקבלים בחזרה מלוא חופניים. אתם ניצבים בפתחה של התחלה חדשה ומשמעותית, ככל הנראה מדובר בהתחדשות במישור הרומנטי.
בפריסת חיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם בשיטת הפנג שוואי והאי-צ'ינג, התקבל עבורכם המסר הבא: אם אתם מוצאים את עצמכם בחברת אנשים שאינכם נותנים בהם אמון, מהרו להתנתק מהם.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

הלהיטות שלכם להגשים כל משימה וכל שאיפה ב-'כאן ועכשיו' גורמת לכם ליפול במלכודת שאתם טומנים לעצמכם. עליכם לבחור את העיתוי המתאים וכן להקשיב לאווירה בשטח. הדיאלוג הרומנטי המתקיים ביניכם ובין בת/ן הזוג מלווה בחוסר תקשורת. יש לקחת אחריות ולא להיות פסיביים. אל תחששו להפעיל מרפקים בדרך אל הפסגה. השתדלו לזכור כי גם הסובבים אתכם אינם מלאכים צחורי כנפיים.
בפריסת חיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם בשיטת הפנג שוואי והאי-צ'ינג, התקבל עבורכם המסר הבא: יש לדכא את הדחף להתרברב, גם התלהבות יתר עלולה ליצור רושם של יוהרה.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

רצוי לוודא היטב שהמסר שאתם רוצים להעביר מובן וברור לזולת. בעיקרון, אתם די מערפלים את הכוונות שלכם וקשה לנחש מה אתם חושבים באמת. חלקו את תחושת האופטימיות עם אדם קרוב שמגלה אכפתיות. חוסר התלהבות לגבי יציאה מתוכננת עלול להתפרש כדחייה אישית. לא כל קשר רומנטי חייב להסתיים על מדרגות הרבנות. תנו צ'אנס גם ליחסים שנועדו לבילוי ולהנאה.
התכוונות פנימית: בקריאת העתיד המתבססת על אבוקה של פירמידה משולשת [שיטה העושה שימוש בלהבות אש של נרות דולקים] עלה בגורלכם מסר האומר: בתוך הגוונים כולם, מסתתר הצבע הלבן: כך גם אתם נדרשים להפריד בין טפל לעיקר.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

יתכנו מאבקי כוח בין הסובבים אתכם. נסו לא להעצים את הקונפליקט על ידי נקיטת עמדות קיצוניות. אדם ממזל דגים מושך אתכם לכיוון רעיוני חדש ומאתגר. יום טוב בכל מה שנוגע לפעילות ספורטיבית. נצלו את המומנטום כדי לקחת פסק זמן מהאווירה הדביקה, קיים יתרון לבילויים בחיק הטבע במקומות בהם ניתנת לכם אפשרות להתבודד לפחות במידה מסוימת.
בקריאת העתיד המתבססת על אבוקה של פירמידה משולשת [שיטה העושה שימוש בלהבות אש של נרות דולקים] עלה בגורלכם מסר האומר: הניחו את הכבוד לבעל השררה, והסתפקו בתשורות המתקבלות ממנו: יש במסר משום הבטחה למענק או מתנה.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

יתכן ותיתקלו ביחס מתעלם ומלגלג מצד אנשים שאתם מחשיבים אותם כחברים טובים. למרות שאתם יודעים לעשות הצגה של אדישים, למען האמת, העניין מאוד מפריע לכם. למרות העלבון ו-'חוסר הצדק', ההתייחסות שלכם צריכה להיות בפרופורציה. זה לא קשור אליכם. תזכירו לעצמכם שהמציאות כבר טפחה לא פעם על פניכם. פחות ציפיות- פחות אכזבות.
התכוונות פנימית: בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במצע של גרגרי אורז, עלתה בגורלכם צורה של קרפדה יושבת על עלה לוטוס: המסר הוא – אתם עלולים ליטול אחריות על שגיאות של אחרים: אל תעשו כן ואל תתמלאו ברגשי אשמה.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

האנרגיות המוטרפות שבמפת הלידה שלכם, מנחילות לכם יום מוזר. אתם לא מרוכזים ומאבדים במידה מסוימת את הפרופורציות הנכונות. ויכוח שמתפתח עם אדם איתו יש לכם מערכת יחסים מוזרה, יוצא מכלל פרופורציה ומוציא אתכם משיווי משקל. אתם מצליחים לשקם את ההרגשה הפנימית שלכם בעקבות מנוחה ומדיטציה. הצעה מפתה עשויה להגיע מכיוון לא צפוי.
התכוונות פנימית: בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במצע של גרגרי אורז, עלתה בגורלכם צורה של פרח מפזר זרעים: המסר הוא – אתם מפיצים סביבכם את הטוב והטהור, גם הגמול שלכם לא יאחר לבוא.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button