הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 23-09-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
יש לכם הזדמנות להגיע לרמה של אינטימיות ביחסים הזוגיים בין אם מדובר בשיחה פתוחה במיוחד עם בן/ת הזוג או בילוי משותף. במידה ואינכם נמצאים בקשר, אתם עשויים להיות מופתעים לטובה. אפשרות להגשים פנטזיות ומאווים שרציתם להתנסות בהם כבר מזמן, אבל לא היה לכם עם מי. הרקיע מבשר על תקופה נפלאה להסרת מכשולים שהכבידו בתחום הביתי והמשפחתי. כמו כן הוא נושא בשורה טובה ליצירתיים ולאמנים שביניכם.

שור
פשוט יום נהדר. אתם מלאי מרץ ואנרגיה כפי שלא חשתם מזה זמן רב. הביטחון העצמי שלכם בשיאו ואתם מפזרים סביבכם כל כך הרבה קסם אישי שאי אפשר לעמוד בפניכם. זה הזמן לבקש העלאה וקידום בעבודה, לשוחח עם בני המשפחה על בעיות שונות ולצאת לבילוי במידה ואתם מחפשים אהבה. יום שכולו טוב. הרקיע מצביע על פשרות שאתם מוכנים לבצע כדי לזכות בעתיד טוב יותר. ייתכן שאתם מקריבים דבר מה למען ילדיכם.

תאומים
מישהו שיש לו קשרים ענפים בחו"ל, סוף סוף מושך בחוטים ומפעיל את השפעתו. נרקמת עסקה בעל פוטנציאל חיובי בממדים גדולים יותר ממה שחשבתם. נצלו את ההזדמנות לפני שתיעלם. יש להקפיד בכל מה שקשור לענייני ניירת וחוזים משפטיים וכדאי מאד להיוועץ באיש מקצועי שידריך אתכם במלאו הזהירות הנדרשת. כל האפשרויות פתוחות בפניכם, בין אם מדובר בהתלבטות רומנטית – ובין אם בהתלבטות מתחום הקריירה.

סרטן
יום פרגמאטי מאוד בו אתם עסוקים בעשייה וקוטפים פירות. זה יום ממוזל וכדאי לכם לנצל את ההזדמנות לעשות דברים שבאופן רגיל הייתם נמנעים מהם. הפתעה לבן/ת הזוג תתקבל בשמחה. כל רעיון חדש שיגיע היום, הוא בבחינת המלצה חמה לביצוע. מילת המפתח ליום זה: אומץ. העיתוי מתאים. קדימה! הרקיע מצביע על דמויות אמיצות וסמכותיות המשפיעות לטובה על חייכם. הוא מעודד אתכם לפעול בנחישות כלפי מתחרים ויריבים.

אריה
תופעה קוסמית מובילה אל יום עצבני. ככה סתם, בלי סיבה מוגדרת, אתם מתעוררים אל יום מעיק. טוב שאתם חייבים ללכת לעבודה, אחרת, חשבון הנפש והמחשבות החטטניות בנבכי הנשמה היו יכולים לגזול את מרבית הזמן הפנוי שלכם. אולי פשוט אתם מרגישים מותשים וזקוקים להפסקה? כדאי שתיקחו יום חופשי ותבלו אותו בקריאת ספר טוב. צפויות בשורות טובות מבני משפחה אהובים. ברגעים שכאלה יש לברך מבלי להשמיע דברי ביקורת.

בתולה
קשה לכם לשבת במקום אחד ואתם מסתובבים כל היום. טוב שאתם משופעים בחברים שמוכנים לארח אתכם בכיף, כך שכתובות לא ממש חסר לכם. בני הזוג מרגישים קצת מוזנחים וחשוב שתתנו את דעתכם על כך. מצד שני, לא כדאי לוותר על הצרכים האישיים שלכם. כדאי למצוא פשרה מתקבלת על הדעת של שני הצדדים. הרקיע צופה מצבים אשר לפיהם אתם מעניקים ייעוץ נבון לאחרים, אך אתם עצמכם פונים עורף לעצותיכם שלכם.

מאזניים
הקשר האינטימי נמצא בשיא אבל אתם מתקשים לראות זאת. כמה שאתם מקבלים, נראה לכם לא ממש מספיק. המעשים והפעולות של בן/ת הזוג, גם אם כלל אינם קשורים בכם, מעוררים תרעומת. חבל שאתם לא לומדים להתפשר יותר. איכות החיים שלכם הייתה עולה עשרת מונים. הרקיע צופה מצבים אשר לפיהם כדאי לכם לנקוט גישה עקיפה, דיפלומטית ומתוחכמת, ולהימנע מללכת במסלולים צפויים מראש.

עקרב
אתם עומדים לבצע רכישה למרות שאתם לא במצב כלכלי מתאים. חשבו פעמיים לפני שאתם חותמים. מישהו מלחיץ אתכם לכיוון שלא חשבתם עליו. חשוב שתבהירו את עמדתכם. היום כדאי שתפעילו שיקול דעת ואסרטיביות. יש הבדל ברור בין להיות תוקפניים או לדרוש את המגיע לכם. צפויה לכם נסיעה קצרה אך מענגת. אדם שרוצה בטובתכם עלול להעיק עליכם בעצותיו. נראה כי הוא יודע משהו שאינכם מודעים לו.

קשת
נצלו את כל אפיקי התקשורת העומדים לרשותכם. אל תחכו שמישהו אחר יעשה זאת עבורכם. יש לכם את הכלים הנחוצים להוציא, מהכוח אל הפועל, תוכנית מסוימת שעבדתם עליה זמן רב. רצוי להיעזר באדם בן מזל דגים לקידום האינטרסים הכלכליים שלכם. עשו את הטוב ביותר שאתם יכולים ואחר כך המתינו בסבלנות. הניחו את הכבוד לבעל השררה, והסתפקו בתשורות המתקבלות ממנו. יש במסר משום הבטחה למענק או מתנה.

גדי
הפתיחות והרצון שלכם ללימודים הולכים וגומרים. עכשיו, העיתוי מתאים במיוחד ואתם יכולים בהחלט למצוא את הזמן הדרוש כדי ללמוד תחום חדש ולפתח בו מיומנות. יום בו תתמודדו עם החלטות. דמיון ותעוזה יכולים לסייע בפתרון הנושאים העומדים על הפרק. יום דרמטי אך מעניין במיוחד. הרקיע רומז כי החוויה הרוחנית היא נחלת מעטים, אך לא תוכלו להחמיצה אם תבצעו כראוי את ההתבוננות הפנימית.

דלי
ציות לנורמות ומוסכמות זה לא בדיוק ה-"כוס תה שלכם". חוסר היכולת להיות קונפורמיסטיים גורם לכם לנקוט בצעדים שנראים לאחרים כחסרי אחריות. חוסר היציבות נובע מכמה רעיונות במקביל שמתרוצצים לכם בראש. כדי להתאפס, עליכם להחליט מה הכיוון הרצוי לכם ולא לטפל ביותר מתחום אחד בו זמנית. יום לא קל אך מעניין. הפנימו את האמרה 'בצאתכם לצוד את העכביש, עשו זאת בשעה שהוא צד את הנמלה'. זכרו מסר זה בשעה שאתם יוצאים לפעול נגד מתחריכם.

דגים
איפוק רגשי שאתם מגלים היום, תורם לתדמית הרצינית שאתם מנסים לשדר. כושר הארגון שלכם, גם הוא מרשים במיוחד. אתם מפגינים בגרות ועצמאות ומתקדמים בנחישות לעבר המטרות שהצבתם לעצמכם. העבודה הקשה מעולם לא הרתיעה אתכם, כל עוד אתם רואים בצורה ברורה את המטרה באופק. המשיכו כך! בהצלחה. הרקיע רומז כי ידיד אמת לעולם לא יכעס כאשר תצעקו עליו, על כן שימרו את חיוכיכם ליריביכם דווקא.

Back to top button