הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 06-02-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
משהו חדש עולה על הפרק. אתם חשים שהצלחתם ליצור התייחסות אליכם ממישהו שחיכיתם לו. אתם גאים בעצמכם וחשים בעליית מדרגה משמעותית באסרטיביות. הינעו משיחות מאנשים לא מפרגנים. התמקדו בחוויה החדשה, בפרגון ובתמיכה שהינכם מקבלים מחברים קרובים. אתם מתמודדים היטב עם העומס והמטלות. יש להשקיע אנרגיה בתחום שבינו לבינה, ואין לקבל את הדברים כמובנים מאליהם.

שור
אתם מתנתקים מ'שותפות' לא בריאה שכבלה אתכם, לפחות מבחינה רגשית. יש לכם תחושת הקלה כיוון הניתוק נעשה בגלל התרחשויות חיצוניות ולא כתוצאה מיוזמה פרטית שלכם. אין צורך להתאים את עצמכם כול הזמן לרצונות של אחרים. התחשבות אין פירושה התבטלות עצמית. לא חידשנו שום דבר, אבל התזכורת נחוצה לכם. בתקופה זו אתם זוכים בהשראתם של כוחות עליונים ובהדרכתן של ישויות רוחניות.

תאומים
אם תסכול דוחף אתכם לבזבז כספים, נראה כי אתם חייבים לתפוס את עצמכם בידיים. להירגע ומיד. יש לכם חלומות אבל אין זה העיתוי המתאים להגשים את כולם, בוודאי לא בבת אחת. אל תתנו לשום דבר לפגוע במצב הכלכלי שאתם עובדים כל כך קשה לשקמו. תפנית לא צפויה עומדת להתרחש בתחום הרומנטי. זו תקופה המיטיבה עם אלה מכם החיים ופועלים תחת אור הזרקורים. אם תצליחו להתעלם ממה חושבים האחרים, תוכלו להזניק לשמיים את חייכם הרומנטיים.

סרטן
יום מלא שינויים. במקום לקטר, עליכם להגדיר את מה שאתם רוצים בצורה מדויקת, במיוחד בתחום העבודה. האופטימיות שלכם עוזרת לכם להתמודד עם 'הנחתות'. חשוב שתקדישו זמן לבניית מערכת לשיתוף פעולה עם עמיתים בעבודה. אל תנסו לעשות הכול לבד. אף אחד לא ביקש את זה, אז אל תתנדבו. זו תקופה בה היחסים הרומנטיים צפויים לסוב סביב טיולים, בילויים וקשרים ידידותיים ולא מחייבים.

אריה
הרפתקאות ממתינות לכם בתוך גזרת שמיים בעלת אופי קליל, מקסים וידידותי: צפוי יום מרתק. אתם מגלים בעצמכם צדדים שלא הכרתם ומתמודדים עם מטלות 'הרות גורל'. אתם מרשים לעצמכם לעשות דברים שמעולם אפילו לא חשבתם עליהם. לעבודה אין לכם יותר מידי סבלנות ומי שיפריע לכם היום עלול לספוג התפרצות לא נעימה בעליל. אל תחששו מתוצאות מעשיכם.

בתולה
אירוע קוסמי בגזרת מזל בתולה מוליד התמקדות בעניינים שוליים ולעיתים גם בעלי אופי ביקורתי. גם לכם מותר 'להתפנק' ו'להתפרק' לעיתים, אבל קחו בחשבון שהכול היה יכול להיחסך מכם בעצם. בעוד שאתם מהווים בדרך כלל אי של יציבות עבור כולם, קצת קשה לקבל את העובדה שאתם נחלשים. אל תהססו כשסוף-סוף תפגשו אדם שפיו וליבו שווים. הכרות חדשה תסייע לכם להתגבר על ביישנותכם הטבעית, וכך תוכלו להיפתח בפני מישהו שממש-ממש רוצה לעשות לכם טוב.

מאזניים
כוכב וונוס שליט המזל שלכם, סופג היום אנרגיות נפלאות המגיעות אליו מן הרקיע. חשוב שתעבדו קצת יותר על התדמית החיצונית שלכם ותנסו להקנות לעצמכם מראה מקצועי יותר. עליכם להיזהר מהרפתקנים שעלולים לסבך אתכם בהרפתקאות כספיות מסוכנות. אל תסמכו על מילות חנופה וחיזורים. לפני שאתם מתחייבים בתחום כלכלי או רגשי בדקו את כול הפרטים הרלוונטיים. הזדמנויות ממוזלות מחכות לכם בתערוכות, ירידים ובזארים. שימו עין על אנשים שמספר המזל שלהם הוא 3.

עקרב
כוכב פלוטו השולט במזל שלכם, נבלם מעט בשל אנרגיות מעכבות המגיעות אליו מן הרקיע. קשר רומנטי שמתחיל בקצב איטי, נתקע משום מה. אתם מחכים שהצד השני יגלה יותר יוזמה אך לא קורה שום דבר. אל תעשו סצנות קנאה ואל תנסו לחנך או להטיף מוסר. יתכן כי אין זה הזמן המתאים. נסו לשמור על איזון. אל תוותרו על פעילויות שגרתיות שבהן אתם משתתפים במהלך השבוע. מה שיהיה יהיה. בינתיים אתם ממשיכים כרגיל.

קשת
כוכב יופיטר השולט בכם, מקיים היום יחסים עם גרמי רקיע האחראים על התקשורת: צפוי יום נהדר. אתם מקבלים תגובות אוהדות מאנשים בעלי השפעה ומקצוענים, וכמובן שזה גורם לכם לעליה מוראלית כפי שלא הרגשתם מזה זמן רב. כול מה שעליכם לעשות זה להמשיך בכיוון הנכון ולהתמקד. השילוב הלא קונבנציונאלי של חשיבה מקורית והעזה יביא אתכם בסופו של דבר לקו הסיום. פגישה שתליתם בה תקוות עלולה להתברר כבזבוז של זמן. נראה כי הצד השני לא ממש סגור על עצמו.

גדי
יום נחמד ומרגש. אתם נראים טוב ומרגישים מצוין. בתחום הרומנטי צפויה התפתחות חיובית. שיחת טלפון שכבר לא חשבתם שתגיע- תפתיע. יציאה לבילוי קצר תתארך ובמהלכה תקבלו מידע חשוב מהאנשים שיהיו במקום. מפגש עם מישהו שנוסע לחו"ל יניב פירות. צפויה לכם מחמאה הנובעת מנקיפות מצפון שאדם מסוים חש כלפיכם. שימו לב שהוא מתווכח איתכם, לא כדי להוכיח שהוא צודק, אלא סתם לשם הנאת הוויכוח.

דלי
היום יתפתח בצורה חיובית. הבוקר יהיה שקט אבל לקראת הצהריים יהיה מי שיציע לכם הצעה עסקית מעניינת. העניין בהחלט שווה בדיקה. אם תגלו מעט יוזמה, בשעות הערב, צפויה לכם פגישה בעלת פוטנציאל רומנטי. בתחום החברתי תמצאו את עצמכם מנסים לגלות האם למישהו מהחברים שלכם יש מניעים נסתרים. אתם מגלים לארג'יות רבה בכל מה שנוגע לכסף, שממילא נחשב בעיניכם רק אמצעי להגשמת חלומותיכם. זו גם הסיבה שבגללה אתם כועסים על אדם קמצן.

דגים
שמרו על יחסים תקינים עם חברים. המתח שאתם צוברים כאשר מתעוררים ויכוחים ועימותים, אינו שווה. הפעילו את כישורי התקשורת שלכם וגייסו את מרב הסבלנות והסובלנות שברשותכם. נצלו מידע שזורם אליכם והסיקו מסקנות, במיוחד לגבי אנשים שכבר אינם תורמים לכם דבר. משהו הקשור בילדים עומד להסב לכם הנאה רבה: במקביל, תיתכן פגישה עם אדם אשר לא התראתם עימו מזה זמן רב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button