טיפולים ברפואה משלימהרפואה משלימה

ריפוי בצלילים שבטיים ומדיטציית טראנס

שיטה עתיקת יומין זו משתמשת בויברציות ורטט הצלילים המיוחדים של כלי הנגינה הייחודי להם הדיג'רידו.

שליח השמיים,
חוג סביב חלומותיי ולמד אותי
את המסר בעודנו עפים…

מי הם האבוריג'ינים?

בתרבות השבטית ארוכת השנים של ילידי אוסטרליה המכונים אבוריג'ינים חבויים סודות מיסטיים רבים אודות העולם הפנימי והחיצוני שבו מתנהלים חיינו.
לפני יותר מ 40,000 שנים פיתחו ילידי אוסטרליה אלו, שיטת ריפוי נפלאה ועוצמתית. שיטה עתיקת יומין זו משתמשת בויברציות ורטט הצלילים המיוחדים של כלי הנגינה הייחודי להם הדיג'רידו.
דרך רטט הצלילים שמפיק הדיג'רידו ניתן להיכנס למצב מדיטטיבי עמוק ביותר ולחוות מראות, צלילים ותחושות שאין אנו יכולים לחוות במצב ערנות רגיל.

האבוריג'ינים האמינו שכל דבר ביקום רוטט ותמיד מצוי בתנועה, אנרגיה אינסופית זורמת וחולפת דרך גופים חיים, צומחים ודוממים, אם נפתח את מרכזי האנרגיה שלנו (הצ'קרות) תוכל זרימת אנרגיה זו לחלוף דרך הגופים העדינים (הילות האנרגיה שסובבת אותנו) ולהגיע אל תוך גופינו הפיזי.

מעברים אלו של אנרגיה יגרמו לנו לתפקד טוב יותר ברמה הפיזית, הנפשית, המנטלית והרוחנית.
עובדות אלו מתיישבות עם התיאוריות המדעיות העוסקות בנפלאות מכניקת הקוונטים המגדירה ומנסחת את עקרונות הרטט ובונה את המודלים לחישוב עוצמתו וייחודו.

ריפוי בצלילים

סוד ריפוי הצלילים עבר מדור לדור, מאב לבנו, על מנת לשמר ולשתף את שאר בני השבט בטכניקת ריפוי סודית וייחודית זו, כך שהדורות הבאים יוכלו להשתמש בסוד הריפוי העתיק ולהיכנס למצב מדיטטיבי עמוק בו יזרימו את אנרגיית החיים בגופם , יעצימו את כוחם ויתפקדו ברוגע ושלווה מודעת, כך יוכלו לתקשר עם ה"לא מודע" שלהם ולקבל מסרים ותובנות מ"האחדות האלוהית".
שיטה זו של מדיטציית טרנס עמוקה למעשה פותחת את שבעת מרכזי האנרגיה בגופינו (הצ'קרות) ומאפשרת זרימת אנרגיה חופשית שגורמת לנו להיות בריאים יותר, חזקים יותר, יצירתיים יותר, בעלי מחשבה זריזה וחדה, בעלי זיכרון טוב ואינטואיציה מפותחת.

בנוסף שיטה עתיקת יומין זו יעילה בהורדת המתח שאופייני לתושבי העולם המערבי.
המדיטציה עוזרת לנו להתבונן על חיינו מנקודת מבט אחרת, להבין את חוקי הטבע, את מקומנו בעולם, ייעודינו והגשמתנו ולחיות את חיינו מתוך בחירה, אחריות ושמחה.

זמן החלום והשחרור הסופי

האבוריג'ינים האמינו כי קיים מימד נוסף ביקום מלבד מימד המציאות הפיזית הגשמית שאנו חווים בחושינו, למימד זה קראו זמן החלום.
זמן החלום מציין מימד רוחני של מציאות מקבילה שניתן לעבור אליו באמצעות שינוי תודעתי או בזמן שאנו חולמים. צליליו ותדריו של הדיג'רידו מעוררים את זמן החלום. בטקסים היו מנגנים ורוקדים לצליליו של
הדיג'רידו לצרכי ריפוי אישיים וריפויה של "אימא אדמה", להבאת הגשם בשנות בצורת ולשמחה ואחדות השבט.

הריפוי באמצעות צלילים אלו הוא כה עוצמתי שאין אנו יכולים לתפוש את גודל הסוד הנחשף.
מדיטציית טרנס עמוקה זו מביאה אותנו לשלווה ורוגע עילאיים, ריכוז, מיקוד ומיצוי עצמי.
השחרור הסופי מגיע כאשר אנו נתונים עמוק בתוך המדיטציה במצב של רפיון ורוגע, פתוחים לקבלת רטט האנרגיה שמפיקים צלילי הדיג'רידו העולים וחולפים דרך מרכזי האנרגיה שלנו.
רטט זה של צלילים יוצר תנועה, גופינו יוצר בעצמו תנועות, עד שהמדיטציה הופכת להיות ריקוד הרמוני של צלילים רוטטים בגופינו.
השחרור הסופי הוא כאשר אנו לא הרוקדים אלא הפכנו להיות הריקוד עצמו. זו הכניסה אל תוך זמן החלום…

Back to top button