הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 04-08-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
רומנטיקה היא בראש הרשימה. הלב יודע מה הוא רוצה אבל לא בטוח שתקבלו, כבר היום, בדיוק את מה שבא לכם. הרגישות הגבוהה והרצון לאהוב ולהיות נאהבים, הם צד חיובי באישיות שלכם שבא לידי ביטוי דרסטי היום. המציאות לא תואמת את הקצב הפנימי. יחד עם זאת, נסו להתבונן בסביבה הקרובה והיו ערים לגילויי חיבה וחיזור. הרקיע קובע כי צריך לראות את הדברים גם מנקודת המבט של הצד השני.

שור
נראה כי אתם מוצאים את עצמכם במצב רוח רגשני למדי. כל דבר שקורה היום מעורר בכם סערה פנימית, על סף דמעות. צפויה נסיעה ליעד מעניין במיוחד, בו תגלו מידע חדש שתתקשו להתמודד איתו. אתם זקוקים לחמימות, הבנה ותמיכה. נסו למצוא כתובת הולמת. אל תפחדו להפגין התנהגות זוהרת, נוצצת ואפילו טיפונת שחצנית. אל תרחיקו לכת בחפשכם פתרונות עבור אדם קרוב. הגאולה מונחת כאן, ממש מתחת לאפכם.

תאומים
הדבר החשוב ביותר עבורכם ביום הזה הוא לתרגל התמקדות בהווה. 'כאן ועכשיו' היא חוויה מעצימה הדרושה לכם ושאתם יכולים לחוות. אל תרשו לעצמכם לשקוע בהרהורים נוגים לגבי מה שקרה בעבר. תעזבו בצד את ייסורי המצפון ורגשי האשמה ופשוט תזרמו עם מה שקורה. סך הכול -יום טוב. זכרו כי אלוהים נמצא בפרטים הקטנים. אל תשכחו זאת בשעה שאתם באים להוציא אל הפועל את מיזמיכם הגדולים.

סרטן
אתם מתעוררים עם אנרגיות נהדרות. נסו לשמר את מצב הרוח לאורך כל היום. חשוב להיות ידידותיים. אדם מרתק ינסה ליצור אתכם קשר. שימו לב למה שקורה מסביב ונסו לגלות את הצדדים החדשים והיותר אטרקטיביים שלכם. אל תושפעו מאנשים שמנסים, משום מה, בשם "ההיגיון" להוריד לכם את הביטחון. ומה בנוגע לנופש בקיץ הזה? מקומות שיעשו לכם טוב צריכים להיות, איך לומר, ככה לא יותר מדי רחוקים מן הבית, מתובלים באיזה סיפור אהבה לאור הירח, עם תפאורה הולמת, אפשר באווירה כפרית, מתנות עשויות לתרום והעיקר- שפע של חום ואהבה. אז מה עוד צריך?

אריה
תחושת שינוי שוטפת אתכם. אתם צריכים להיות רגועים ולקבל בשלווה את מה שקורה, כיוון שממילא אין לעצור את מה שקורה וגם אין סיבה לעשות זאת. אל תלחמו בבן/ת הזוג גם אם הקצב שלהם שונה משלכם. גם אם אתם חשים אי נוחות, אל תעשו שום דבר. תנו לימים הקרובים לעבור. צפוי לכם קשר קליל ומשעשע, אך אינכם צריכים להסיק מכם כי הוא אינו יכול להפוך למשמעותי ומחייב.

בתולה
תחושה של ריחוק נוצרת במערכת היחסים. זאת לא הפעם הראשונה שזה קורה לכם ואין מה לקחת ללב. גם אין מה למהר ולקבל החלטות חפוזות. השיקולים המנחים אתכם במקום העבודה עלולים להיות לא נקיים לחלוטין ממניעים נסתרים. רגשות של חוסר כבוד כלפי חברים לצוות מעכירים את האווירה. אין די בתפניות קטנות שאתם מבצעים בחייכם. אם רצונכם בשינוי מהותי, תצטרכו להמר על התחדשות טוטאלית.

מאזניים
אתם נתקפים פרץ של נחישות ורכושנות, מה שעלול בהחלט לגרום לעימות. יש מי שטוען כי הגישה שלכם כלפי אדם קרוב, היא של התנשאות וצדקנות ולכן, לא פלא שהמילים שלכם פוגעות ומעליבות. נסו לנהוג באיפוק ולרסן את התגובות שלכם. היום יותר מתמיד חשוב למצוא דרכים חילופיות לפרק את רגשות התסכול. מישהו רומז כי אתם קשים מדי איתו. הסבירו לו כי דרישותיכם ממנו הן כאין וכאפס לעומת דרישותיכם מעצמכם.

עקרב
צפויה ירידה במצב הרוח. אחרי כמה ימים טובים במיוחד, יש לכם צניחה משמעותית בהתלהבות. אל תתייחסו לזה בצורה קשה כל כך. מותר שיהיו גם ימים כאלה. התמקדו בעבודה. שיחת טלפון שתגיע במפתיע, תגרום לכם לנחת רוח. חבר/ה שבא לבקר, מספר לכם מידע שחשוב לכם לדעת. צפויה התפייסות עם אדם שאינכם מחבבים. אז נכון שזה לא הולך להיות גן של שושנים, אבל גם זה משהו.

קשת
הרקיע משגר אליכם אנרגיה הזויה במקצת. אתם מתמסרים ומקדישים זמן לחוויות רוחניות ומיסטיות, יתר על המידה. למרות שהעניין החדש שאתם מגלים בתחום מרתק זה, מלהיב אתכם, הרי שעליכם לזכור למלא קודם כל את החובות היומיומיות. אם לא תעשו זאת, אל תתפלאו שהמתח ביניכם ובין קולגות לעבודה-יעלה. אתם משועשעים מהתנהגותו המוזרה של אדם חביב. מה שעלול לעצבן אחרים, מעלה חיוך על פניכם.

גדי
יחסים נפלאים נרקמים בין הרקיע וביניכם. היום תחוו שביעות רצון מהישגים בתחום הקריירה. כשאתם עסוקים באתגרים חדשים ואוספים את כל המידע הרלוונטי, אתם מרגישים טוב מתמיד. זה לא קל, אבל כשאתם מתרכזים, המשימות הגדולות ביותר הופכות להיות אפשריות. יחד עם זאת-אל תזניחו את התחום החברתי. קשר עתיק עומד לחדש את עלומיו. אם תטעמו ממנו במנות קטנות, הוא עשוי לפצות אתכם על תסכוליי העבר.

דלי
הרקיע מרעיף עליכם אנרגיות לוהטות. צפויה אווירה סוערת. אחרי ש'התעוררתם', אתם מנסים להתפנות לחפש את הדרך שלכם ולמלא את הצרכים האישיים שלכם. כמובן שמתעוררת מהומה שלמה, כי אנשים רגילים שאתם עומדים לרשותם, רוב הזמן. הגיע הזמן לעמוד על שלכם ולא לוותר, גם במחיר עימות. אתם זוכים בחיזוריו של אדם שסירב לכם בעבר. ייתכן כי מדובר בקטע עסקי, לאו דווקא רומנטי.

דגים
תופעה קוסמית מבשרת על ביקורתיות יתר שאתם מסגלים לעצמכם: קניות הכרחיות עלולות להכביד על התקציב שלכם. עם זאת, כיוון שבכללי המצב ישתפר מאוד, אתם יכולים להירגע. אתם צריכים להפנים כי תכנון מראש ימנע מצבי לחץ. נושא שהזנחתם זקוק לבדיקה מחודשת. אתם מרגישים הרבה יותר טוב, צאו לבלות והתייחסו ביתר סבלנות לבני המין השני.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button