הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 01-10-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

כל היום אתם מנסים להיות 'בסדר' כדי לקבל חיזוק ופירגון קטן, אך ללא הצלחה. בסך הכול רציתם ליטוף לנשמה וכמה מילים טובות. זה לא קורה משום שאתם משדרים מסרים כפולים. נסו לברר מה רוצים מכם האחרים במיוחד כאשר מדובר בבני משפחה. היום כדאי שתתרחקו מאנשים תוקפניים ולא מפרגנים. הרקיע רומז על זכייה בלתי צפויה. יפה לכם ככה.בפתיחה לקבלת מסרים מן העתיד שבוצעה עבורכם בשיטה של תקשור רוחני, עלתה בגורלכם צללית של סהרון: המסר הוא – נסיעה חשובה באופק. קיימת אפשרות לשלב בין עסקים לבין תענוגות
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

איזון ורוגע הן מילות המפתח הנחוצות לכם היום. אתם חשים שמישהו מבני הבית מפעיל לחצים וזה גורם לכם לעצבנות. הניסיון לשליטה אבסולוטית ותככים, לא מצליח וגורם לעימותים. למרות שהמצב לא פשוט כדאי לנסות ולנהוג בבגרות כדי להשליט סדר בבלגן. תקשורת בגובה העיניים היא השיטה אשר בה אתם יודעים להשתמש, ולהשיג את התוצאות הרצויות. צפויה לכם הזדמנות מפתיעה בעסקה מפתה.
בפתיחה לקבלת מסרים מן העתיד שבוצעה עבורכם בשיטה של תקשור רוחני, עלתה בגורלכם צללית של שיח: המסר הוא – הזדמנויות חדשות מבשרות על חברים חדשים. מצד שני, אל תזניחו את אלה הוותיקים.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

פשוט יום נהדר. אתם מלאי מרץ ואנרגיה כפי שלא חשתם מזה זמן רב. הביטחון העצמי שלכם בשיאו ואתם מפזרים סביבכם כל כך הרבה קסם אישי עד שאי אפשר לעמוד בפניכם. זה הזמן לבקש העלאה וקידום בעבודה, לשוחח עם בני המשפחה על בעיות שונות ולצאת לבילוי במידה ואתם מחפשים אהבה. יום שכולו טוב. הרקיע רומז על פשרות שאתם מוכנים לבצע, כדי לזכות בעתיד טוב יותר. כמו כן, ייתכן שאתם מקריבים דבר מה למען ילדיכם.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות סמלים מעולם ה'פנג-שואי', עלה בגורלכם המסר הבא – נישואין לשם נישואין הבאים כתוצאה ממוסכמה חברתית ואשר אין בהם תוכן רגשי, נועדו לכישלון.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

אין לכם יותר מידי סבלנות עבור בן משפחה מעצבן שמנסה למשוך את תשומת ליבכם. מצד שני, באופן מפתיע, אתם נכנעים למניפולציות של אדם אחר שמנסה 'להלביש' עליכם סממנים מאורח חייו. הראיה החודרת שלכם אינה עוזרת לכם היום לראות את הדברים בצורה שקופה וברורה. להתייעץ עם חבר/ה קרוב, יכול להקל עליכם מאוד. מצד שני, זכרו כי כשחוטבים עצים, עפים שבבים – אין דרך אחרת להגיע אל הפסגה.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות סמלים מעולם ה'פנג-שואי', עלה בגורלכם המסר הבא – הכרח הוא להנהיג ריסון כאשר הנסיבות דורשות זאת אך אין להופכו למטרה בפני עצמה.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

נצלו את כל אפיקי התקשורת העומדים לרשותכם. אל תחכו למישהו אחר שיעשה זאת עבורכם. יש לכם את הכלים הנחוצים להוציא מהכוח אל הפועל תוכנית מסוימת שעבדתם עליה זמן רב. רצוי להיעזר באדם מנוסה לקידום האינטרסים הכלכליים שלכם. עשו את הטוב ביותר שאתם יכולים ואחר כך המתינו בסבלנות. הניחו את הכבוד לבעל השררה והסתפקו בתשורות המתקבלות ממנו. יש במסר משום הבטחה למענק או מתנה.בשיטת תקשור העושה שימוש בדמיון מודרך, עלה בגורלכם סמל של מדורה: המסר הוא – יש להכניס קצת יותר להט במערכת היחסים שבינו לבינה. אל תניחו לשגרה לשלוט בכם. מים עומדים עלולים להפוך מעופשים. במקביל, זכיתם בקלף שבעה לבבות המתריע מפני מתן אמון מופרז באדם הנוהג לפזר הבטחות שווא ואשליות.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

תחושת חשדנות מעכירה את מצב הרוח. נסו להתגבר על ההרגשה המעיקה על מנת לתת לאירועים להתפתח בקצב טבעי. אף אחד לא חותר תחתיכם ואין לכם מפני מה לחשוש. אתם חשים כך כפי הנראה בגלל זיכרון מהעבר שעלה בדרך אסוציאטיבית. במהלך היום ישתפר מצב הרוח ותגלו שמי שהייתם בטוחים שהוא אויב, הוא בעצם- לטובתכם. הרקיע מבשר על תקופה שופעת מזל והצלחה בהימורים ובקשרים עם מדינות שמעבר לים. כמו כן הוא צופה שמחות אצל הסטודנטים שביניכם.
בשיטת תקשור העושה שימוש בדמיון מודרך, עלה בגורלכם סמל של אבני חן: המסר הוא – זה הזמן לפרגן לעצמכם את אשר מעולם לא פרגנתם. לכו עם עצמכם עד הסוף. במקביל, זכיתם בקלף תשעה מעוינים הקורא לכם לסלק מחייכם גורמים החוצצים ביניכם לבין אהבתכם.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

חוסר וודאות מכניס אתכם למצבים של דאגנות יתר. התחושה הפיסית והכללית- לא משהו. אתם מתלבטים זמן רב מידי לגבי מספר נושאים שמעסיקים אתכם. הגיע הזמן להחליט החלטות ולעמוד מאחוריהן. התבוננות מציאותית ומחיקת האשליות והפנטזיות הכרחית להמשך התהליך הרגשי שאתם עוברים. הרקיע מבשר על תקופה בה יש לעצור ולברר פרשיות רומנטיות המרחפות בחלל ללא מטרה מוגדרת. מומלץ לבחון דברים לעומק, גם אם יאשימו אתכם בגישה תכליתית וחסרת ספונטאניות.
בפריסת ניבוי וקבלת מסרים בשיטה המבוססת על 'ספר התמורות' הסיני המכונה אי-צ'ינג, עלה בגורלכם מסר מספר 33: המסר קורא לכם לנטוש את חברתם של אלה אשר חוץ מרכילות אין בראשם דבר, אך ממליץ כי תעשו כן בדרכי שלווה ונועם.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

יש לכם חשק לעשות שינוי רציני כמו לעבור דירה או להחליף מקצוע. לפני שאתם 'משתוללים' באופן אימפולסיבי, כדאי לחשוב עוד פעם נוספת. אתם יכולים לנצל וליישם את הכישורים והכישרונות הרבים בהם ניחנתם למספר רב של תחומים. כרגע אתם עסוקים בשיקום המצב הכלכלי שלא ממש היה בשיאו לאחרונה. מומלץ לשמור על דבקות במטרה והתמדה. יש לפסוע בנתיב הרוחני, גם אם צצים גורמים שאינם שבעי רצון מזה.
בפריסת ניבוי וקבלת מסרים בשיטה המבוססת על 'ספר התמורות' הסיני המכונה אי-צ'ינג, עלה בגורלכם מסר מספר 25: המסר אומר כי זמן רב מדי אתם שבויים בכבלי העבר. הגיעה העת למהלך שאינו מושפע ממסורת שלא אתם יצרתם.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

תופעה קוסמית מעניקה לכם קלילות ושובבות ילדותית ומהנה. יש לכם אפשרות של ממש לעשות משהו שישפר את מעמדכם בעבודה. גישה ישירה ואמיתית פשוט אין לה תחרות. בתחום האישי- יש לכם תחושה שמערכת יחסים טובה הולכת ונהרסת לה בהדרגה ולא עוזר שום דבר. אתם מנסים למנוע חיכוכים וויכוחים אבל זה קורה יותר מידי בזמן האחרון. אולי כדאי לעבור לפסים ידידותיים ולהוריד לחץ, לפחות באופן זמני.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף הינשוף: המסר הוא – אנרגיות טובות במיוחד שמורות עבורכם בשעות החושך והלילה. עולם הנסתר פותח בפניכם את שעריו. השתמשו באינטואיציה שלכם.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

בעבודה אתם נכנסים לקטע של עימות עם מישהו ש – 'מחכה לכם בפינה' מזה זמן רב. אל דאגה. תצאו מחוזקים מכול העניין במידה ותשמרו על איפוק ועקביות. חברים עוזרים לכם להתגבר על פחדים ישנים. אתם מתחילים לקלוט כי אם יש ברצונכם לזכות באהבה, הרי שתצטרכו לבצע פשרה כלשהי. בשעות הערב והלילה תבלו היטב בחיק המשפחה ותגלו יכולת מפתיעה לתמרן ולגשר בין כמה דעות וגישות שונות ומנוגדות לחלוטין.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף התאו: המסר הוא – תפילה ומדיטציה יביאו לכם מזל וברכה. אל תזלזלו בכוחות עליונים הנסתרים מן העין. אין הברכה שורה, אלא בסמוי מן העין.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

לא בא לכם לקחת סיכון או להיכנס להרפתקאות ולכן אתם מתפשרים על מה שיש. כיוון שאתם פועלים מתוך ברירת מחדל, יתכן כי תפתחו רגשות תסכול שיקלקלו לכם את ההנאה. מה שיכול מאוד לעזור זה לקחת את העניינים בידיים. לסרב או להיות בחוויה בתוך הסיטואציה הספציפית שבחרתם. הרקיע צופה מצבים של 'חצוצרת התהילה' וקובע כי זה הזמן הנכון להסתער על פסגת הסולם ההישגי.
בקריאת חיזוי העתיד שבוצעה עבורכם בקלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף ששמו הכוהנת הגדולה: המסר הוא – סודות ותעלומות יביאו לכם הנאה וסיפוק. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות 'גימל'.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

השקט והשלווה שאתם חווים עתה הם בדיוק מה שאתם זקוקים לו בימים אלה. לוח עבודה עמוס ביותר מותיר אתכם מותשים ואת היום הזה אתם מקדישים להתאוששות חיונית. בן הזוג משתף פעולה, כך שמתאפשר לכם לעבור את היום בלי יותר מידי מטלות מעיקות. ביקור של בן משפחה גורם לנחת רוח. הרקיע צופה מצבים של התחלות חדשות בכל תחומי החיים, והוא טוב ונפלא לכל אשר נובע מחיי הרגש.
בקריאת חיזוי העתיד שבוצעה עבורכם בקלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף ששמו הירח: המסר הוא – יש לטפל בחרדות ובסיוטים הקשורים בחיי הנפש. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות 'קוף'.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button