הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 03-05-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אין זה יום מתאים להחלטות גורליות. העיתוי גם אינו מתאים לחתימה על ניירת הקשורה למוסדות ציבוריים או חוזים. ענייני כספים ידרשו את מלוא תשומת הלב. אתם מרגישים מותשים מרוב מחשבות ומתקשים להתרכז. למרות תחושת הדחיפות, רצוי לדחות פרויקטים חשובים לזמן אחר. צפויות בשורות טובות המגיעות אליכם מעולם התקשורת. הפונים לייעוץ ובכלל זה ייעוץ לענייני זוגיות, ירגישו שהרומנטיקה זורמת כעת טוב יותר מבעבר.

שור
אתם מונעים על ידי דחפים פנימיים להישגים שהם למעלה מהממוצע. לא הולך לכם בקלות אבל מתקבלות מספר פניות מגורמים בעלי פוטנציאל. מה שדרוש לכם זה עיתוי נכון וקצת מזל. בבית האווירה משתפרת. אתם זקוקים לתשומת לב וחיזוקים. אל תתביישו לבקש. פרידה או ניתוק שהתרחשו לאחרונה, יביאו התחדשות כבירה בעקבותיהם. הברכה תשרה על רעיונותיכם היצירתיים, וזאת גם אם נדמה לכם שהם לא ראויים להצגה.

תאומים
ריכוך עמדות מאפיין את היום הזה. סוף השבוע מבשר גישה קלילה ופחות מחייבת. מבחינת אנרגיות ואווירה מתאים לכם לצאת לחופשה בה תהיו משוחררים מהתחייבויות. השתתפות בסדנא בה תקבלו השראה להמשך הדרך, היא רעיון מוצלח במיוחד. סוף סוף יש לכם זמן להתפנות לעניינים שברוח, תשכחו מההיגיון ופשוט תנו לעצמכם ליהנות. חדשות ממרחקים משרתות ומשלימות את הציפיות שלכם.

סרטן
עימות בנושא טעון מגיע לשיא למרות שניסיתם למנוע את ההתרחשות הזאת. מאבק כוחות חריף יגרור איבוד פרופורציות. הצד החיובי היחיד בבלגן שהשתרר הוא שחרור כמויות עצומות של כעסים שהרעילו אתכם מבפנים. השקט שלאחר הסערה יאפשר לכם בדיקה מעמיקה של המניעים הפועלים מתחת לפני השטח. האסטרולוגיה קובעת כי יותר מכל אתם יודעים להעניק חום ואהבה. המזל המשלים אתכם על פני גלגל המזלות הוא גדי, שתכונותיו הן: שאפתנות, מעשיות, הגיון ועוצמה אישית.

אריה
אתם מגלים שאופטימיות עיוורת ואימפולסיביות לא מביאות אתכם לשום מקום רצוי. כדאי לגלות קצת בגרות ולשנות את צורת התגובה האוטומטית שבדרך כלל מביאה אתכם למצבים לא רצויים. אתם מתנהגים בצורה שעלולה לגרום לכם לנזק של ממש. אתם זקוקים למישהו שיזרוק כמה מילים טובות. הקפידו ובחרו באדם המתאים. זה לא הזמן לדברי ביקורת.

בתולה
אתם מרגישים צורך לגוון ולהתרחק מכל דבר שהוא שבלוני ונוטה לאפרוריות. מצב הרוח סוער ואתם עצמכם לא בטוחים מה יכול להרגיע אתכם. נסו לא להיסחף יותר מידי. אל תגזימו בחיפוש אחרי האקשן האולטימטיבי. צאו לבלות בשעות הלילה. יתכן שתעברו תהליך של חיפושים ממקום למקום עד שתמצאו את המסגרת המתאימה לכם באמת. זכרו כי אנשים המתעלמים מן העולם החומרי המקיף אותם, הם צבועים ומתחסדים. אנשים רוחניים משתמשים בחומריות על-מנת להביא מזור וסיוע לנזקקים.

מאזניים
אל תתעסקו בחשבונות קטנוניים. שמרו על סודיות, במיוחד בכל מה שנוגע לאספקטים האינטימיים בחיים שלכם וגם של אנשים אחרים. יש לכם הרגשה שאתם עושים טוב אבל בעצם אתם גורמים לנזק לכל מי שמעורב. טיפ: שמרו על מוצא פיכם! אף אחד לא ביקש מכם לשמש בתור "דוור". אל תבטחו בגורו הקורא לכם ללכת אחריו בעיניים עצומות: שימו את ביטחונכם במדריך הפוסע אחריכם ותומך בכם רק כאשר אתם מועדים.

עקרב
צו השעה הוא לגלות פשרנות וזרימה. לחצים חברתיים דורשים מכם להתעלות על עצמכם ולוותר. המצב אינו נוח לכם במיוחד אך מהווה הזדמנות של ממש ללמוד "שיעור" בסבלנות ועמידה בתסכולים. זה הזמן להיפרד מהרגלים ישנים ומגונים כמו עקשנות יתר והרצון לפקח על כול דבר לפרטי פרטים. כדאי להרפות ולהירגע. זכרו כי השוטה אינו זה אשר עושה טעות כלשהי, אלא זה אשר חוזר עליה פעם נוספת מבלי שלמד משהו מלקחי העבר.

קשת
תופעה קוסמית עלולה להכניס אתכם ללחץ ונראה שאתם משתמשים בכול מיני טכניקות מתוחכמות ותירוצים שאף אחד לא קונה. לא פלא שהתוצאות אינן משביעות רצון. אתם גם עסוקים מידי ב"להיות כמה שיותר בסדר". לא מפתיע שאין לכם זמן לדברים החשובים. אנשים קרובים שבאמת איכפת להם מכם ותמיד נמצאים שם בשבילכם, מסתובבים עצבניים ומתוסכלים ובצדק.

גדי
מצבו של הרקיע מזמין עימות מילולי עם אדם קרוב, בגלל אי הבנות. הציפיות הגבוהות שאתם מפתחים גורמות לאנשים קרובים להילחץ. בדרך כלל, אולטימאטום לא פועל טוב על אנשים וחבל שאתם מכניסים את עצמכם לפינה שלא תדעו, אחר כך, איך לצאת ממנה. מדובר בעניין לא פשוט וחבל שאתם לחוצים כל כך. אם תתמקדו בלהרגיע את עצמכם- צפויה הצלחה.

דלי
יש לכם בדיוק את מה שדרוש לכם באמת. היום המודעות הזאת הינה בעלת השפעה מרגיעה עליכם. אתם מתמלאים באנרגיות חדשות, אל תקשיבו לאנשים שמנסים לגרום לכם להרגיש רגשי אשמה, ואל תיכנעו לפיתויים לקיצורי דרך, במיוחד אלה הכרוכים בהשקעה כספית. מישהו ינסה לצנן את התלהבותכם ממחזר חדש. לאחר שיסיים את רכילויותיו, כדאי שתבררו את ההיסטוריה שהייתה לו עם האיש הזה או עם אנשים הקשורים בו.

דגים
כוכב מרקורי מעודד אתכם להעביר את המסרים שלכם לאחרים, אבל כוכב סטורן קובע כי יהיה לזה מחיר כלשהו. אתם צריכים להיות עצמכם כדי להשיג מטרות ראויות. הגיע הזמן להצהיר הצהרות ולומר דברים ברורים. התנאי היחיד שבעצם מהווה הגבלה, הוא לשמור על יושר פנימי ועל יכולות לעמוד מאחורי ההבטחות שאתם מפזרים. שימו לב לאנשים ממזלות המים: דגים (כמוכם), עקרב וסרטן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button