לוח ארועי גופ-נפש-רוח

קורס נומרולוגיה קרמתית – גילה בויום

מיקום: ז'בוטינסקי 97 ב' רמת גן

בתאריך: בהקדם

גילה בויום – קורס נומרולוגיה קרמתית.
לפרטים מלאים על הקורס חייגו אליי: 050-5625759  

קסם המספרים ומנגינת החיים- קורס נומרולוגיה קרמתית- קורס בן 20 מפגשים- "היהלום שבכתר" של גילה בויום, שפיתחה מודל חדשני ומפתיע, של קשר בין אותיות השם ותאריך הלידה, לתקופות חיים גורליות ועתידיות.

מודל גאוני שנוסה כבר משך 20 שנים על אלפי מפות. כולל בצורה מאוד מוצלחת. השיטה מסכמת את כל עקרונות הנומרולוגיה הרגילה כמו מהות המספרים, מספר גורל, מספר שם מלא, ריבועי פיתגורס וכו'. אחר כך עוברים לתורת האותיות, עם המשמעות של כל אות ואות בשם, ואז לומדים לחשב כיצד כל אות פועלת בתאריך הלידה, וזה יוצא מדהים!
קורס מאוד מושקע!

מיוחד- מפת השיאים והאתגרים ומספרי התקופה בגישה חדשנית ומיוחדת למציאת הגל העולה ויורד בחיים.. התאמה זוגית. מה כל אחד תורם לשני במערכת זוגית, ומתי זה מתנגש. המפה המשולבת של מערכת היחסים ביניהם ומה זה נותן. תרגול מפה על מתנדב זר מהתחלה עד הסוף.

מותנה בהרשמה מראש של 6 איש לפחות.

בסוף הקורס תינתן תעודה מטעם המנחה.

המנחה:
 גילה בויום, ממקימי המיסטיקה בארץ ובעלת ותק של 20 שנה.
נותנת יעוץ אישי ועומדת בראש בית ספר למיסטיקה לאומנויות החיזוי, עפ"י אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, תקשור, מטוטלת, קריסטלים ועוד.
גילה עומדת בראש האגודה לפיתוח המודעות, המקיימת קורסים, הרצאות, ערבי תקשור מאוד ייחודיים בחיפה ובתל-אביב עם גילה ואחרים.
גילה בויום – המרכז לפיתוח המודעות
טלפון נייד- 050-5625759
קישור לפרטים נוספים על גילה בויום:
http://index.alternativli.co.il/7.html

נשמח לראותכם!

* הקורסים והסדנאות באחריות המטפל / מנחה הסדנא / מכללה. הסדנאות בלוח ארועי גוף – נפש – רוח בישראל מתעדכנות באופן שוטף. נשמח אם תעשו לייק לעמוד, כך תוכלו להשאר מעודכנים בכל האירועים הקרובים. תשתפו עם החברים שלכם כדי שגם הם יוכלו ליהנות מהעצמה אישית ויעשירו את חייהם באנרגיות טובות ובכלים שימושיים.

Back to top button