ריפוי בצבעים אורה-סומארפואה משלימה

אורה סומא – שאלות ותשובות

שאלות ותשובות בנושא האורה סומא

שאלה:
האם המוצרים יכולים להזיק ?

תשובה:
כל המוצרים נועדו לעזור. הם בטוחים, ואפשר להשתמש בהם אפילו אצל אנשים עם אלרגיות. הם יכולים להאיץ משבר ריפוי, ואז המטופל אולי לא ירצה להמשיך בטיפול. הסימפטומים נעלמים בתוך מספר ימים. תמציות האם מכילות אלכוהול ועם זאת אנשים המשתקמים מהתמכרות לאלכוהול יכולים להשתמש בהם בבטחה.

שאלה
האם אפשר להשתמש ביותר מדי מוצרים בבת אחת ?

תשובה
מומלץ לא להשתמש ביותר מדי מוצרים בו בזמן. הדבר נכון במיוחד עבור בקבוקי האיזון והקוינטסנס.

שאלה
ואולי מוטב לכן להשתמש בבקבוק האיזון באופן חזותי ?

תשובה
ויקי אמרה שלראות את בקבוקי האיזון משול ללהביט בתמונה של אהובך, אך לשים את השמנים על גופך הוא כמו להחזיק את אהובך בזרועותיך.

שאלה
מה עלי לעשות אם תוכן הבקבוקים נראה מעורפל ?

תשובה
חשוב מאד להבדיל בין ערפול פיזי והפרעה אנרגטית. ברמה הפיזית, הבקבוקים מכילים רק מרכיבים טבעיים, ללא חומרי שימור. אנו משקיעים את כל מאמצינו כדי לשמור על השלמות החזותית של הבקבוקים, אך יצירת משקעים היא דבר טבעי. המלצתנו הטובה ביותר כדי לשמור על השלמות הפיזית של הבקבוקים היא לשמור אותם במקום חמים, זה שומר על צלילות השמן.
בנוגע להפרעות אנרגטיות, ישנן מספר אפשרויות לטיהור הבקבוקים.
א) אפשר לשים אותם במערת קריסטל אמטיסט אחלמה למשך שעתיים, או על לוח אמטיסט אחלמה במשך הלילה.
ב) אפשר לשים אותם במלח ים יבש במשך הלילה, או במי ים. אפשר להשתמש במלח הים היבש מספר פעמים, אך השימוש במים הוא חד-פעמי.
ג) אפשר לטהר את הבקבוקים באמצעות סראפיס ביי: טיפה או שתיים על צמר גפן לבן או על פיסת משי, ולשפשף בהם את צידי הבקבוקים. כל אלה מסלקים מן הבקבוקים ויברציות זרות, ומחזירים אליהם את השלמות האנרגטית האמיתית. הערה: טיפול זה לא יחזיר בהכרח את המראה החיצוני המושלם.

שאלה
האם אני יכול לשתף אנשים אחרים בשימוש בבקבוקים שלי ?

תשובה
התשובה הפשוטה היא לא, לא בבקבוקים האישיים שלך. הדבר נכון במיוחד עבור הבקבוק שאתה משתמש כעת. לבקבוק הזה יהיה קשר אנרגטי איתך דרך הניעור עם ידך השמאלית.
חלק מהבקבוקים נועדו לשימוש על ידי יותר מאדם אחד, למשל בקבוקי ערכת הצ'אקרה, ובקבוקי ההצלה. יש בהם הגנה חזקה יותר השומרת על שלמותם, אפילו אם מספר אנשים משתמשים בהם. מכאן שבקבוק הצלה הנמצא בקופסת העזרה הראשונה המשפחתית לשימוש כל המשפחה לא מהווה בעיה.

שאלה
מדוע אורה סומא מדגישה כל כך את יד שמאל בבחירה, טיפול וניעור של הבקבוקים ?

תשובה
כי יד שמאל קשורה לצד הימין של המוח, האנרגיות הנשיות האינטואיטיביות, לרוב מוסתרות בעולם זה, ויחד עם זאת הם הקשר שלנו עם ההיבט העמוק שלנו. אורה-סומא מחוברת לחלק העמוק הזה.

שאלה
מדוע אתם אומרים כחול מלכותי, ולא כחול כהה ?

תשובה
כי מבחינה טכנית כחול כהה מכיל בתוכו מידה של שחור או צל. כחול מלכותי הוא גוון טהור בנקודת האמצע בין כחול לסגול, ואורה-סומא עובדת עם אור.

שאלה
האם יש באורה-סומא הגדרות לשדות האנרגיה המעודנים ?

תשובה
כן. אורה-סומא עובדת על הגוף הפיזי ועל שלושת גופי האנרגיה הראשונים. שדה האנרגיה של הגוף הפיזי מכונה על ידינו השדה האלקטרו-מגנטי. הפומנדרים עובדים דרך השדה הזה. הוא מקיף את הגוף הפיזי במרחק של 3-5 ס"מ.

הגוף האתרי הוא השדה המעודן הבא, והוא השדה המכיל את המרווח האתרי. הוא מגיע למרחק של 10-15 ס"מ.

השדה האסטרלי הוא הגוף המעודן השלישי, הגוף המכיל את "כנפי המלאכים". הוא מגיע למרחק של 30 ס"מ מן הגוף ההילה האמיתית היא חותם האנרגיה המקיף את התא הראשון. ההילה האמיתית היא זו שמובילה מחיים לחיים והיא בעלת צורה וגודל של אגוז.

כוכב הנפש נמצא מעל לראש ונושא את תכנית האב, את המשימה שלנו ואת מטרתנו בחיים האלה. כוכב ההתגלמות שוכן בתוך ההילה האמיתית והתא הראשון. הוא מתחזק כשהמידע הנכלל בכוכב הנפש מובא אל הצד הפיזי. כוכב הארץ נמצא מתחת לרגלינו וקשור ליחס הקארמי שלנו עם האדמה.

ליצירת קשר ופרטים מלאים על שולמית רונן

Back to top button