הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 26-07-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אתם חווים חוסר שקט ומנסים לברוח מן ההרגשה הזאת על ידי התרוצצות בלתי פוסקת. מחשבות על פרידה אפשרית מעיקות עליכם ועוד יותר מחריפות את המצב. קחו את החיים קצת יותר בקלות ואל תתמקדו בחצי הכוס הריקה. הנטייה להתפלסף שקפצה עליכם, כמו גם להתבונן בדברים לעומק, יכולה לסייע בנקודת זמן זאת. הרקיע מודיע כי אין להתיר לתחושות עמוקות להכניע אתכם או לשלוט בכם.

שור
השבוע מסתיים ואתם צפויים ליום נפלא שמתאים לנסיעות, בילויים, ומפגשים חברתיים. קשר חדש ולא מחייב מתפתח לאיטו. תנו צ'אנס ואל תמהרו לפסול למרות שיש דברים שמפריעים לכם. הקדישו זמן לתחום החברתי ומצד שני, אל תשכחו את עצמכם. אתם זקוקים למרחב נשימה ולמנוחה. אל תסמכו על חברים יותר מאשר סומכים על עצמכם. החלטות חשובות מקבלים לבד. הרקיע מעודד אתכם לנסיעות המדיפות ניחוח של עסקים.

תאומים
סוף שבוע אופטימי. מישהו קרוב שנסע לאחרונה לחו"ל, יוצר קשר. זה מעודד אתכם מאוד. אתם יוצאים לבלות ונתקלים באנשים מדהימים שמציעים לכם לצאת לנסיעה הרפתקנית. היום תבלו זמן איכות עם בן משפחה. תהיינה לכם מספר הזדמנויות לטפח חברים חדשים ולשפר מערכות יחסים קיימות. הרקיע מבשר על אירועים טובים והתרחשויות שמקורם במדינות שמעבר לים.

סרטן
יום מצוין. אתם מרגישים נחישות והחלטיות רבה. זה עוזר לכם לקבל החלטות חשובות. מבחן המציאות מוכיח לכם שאנשים זקוקים ל'ניעור' קל, על מנת להוריד את הקפריזות שיש להם בזמן האחרון. יתכן שתעלה אפשרות של נסיעה הרפתקנית, אבל אף אחד לא מתכוון לזה ברצינות. הרקיע צופה התפכחות מאשליות ויציאה אל דרך חדשה וטובה מן הקודמת. צפויים להתגלגל אירועים שמחזירים לכם את האמון בנפש האנושית. פשוט אנשים טובים באמצע הדרך.

אריה
סוף השבוע עובר עליכם באטרף. האנרגיות הקוסמיות צופנות יום של חיוכים וצחוק. כדאי גם למדוכדכים שביניכם לזרום עם בשורת הכוכבים. יסוד האדמה מזרים אליכם אנרגיות בעלות אופי שאפתני ויוצר עבורכם קשרים עם ילידי המזלות גדי, בתולה ושור. יש מי שמוכן לגשר ביניכם לבין אדם שחתול שחור חצה את דרככם. קבלו את זה כקצה חוט להיחלץ מבלגאן. האסטרולוגיה הקלאסית רואה בכם אנשים הנחפזים להפגין את נדיבותכם כאשר אתם אוהבים מישהו. הפגנתיים ומוודאים היטב שכולם שמו לב לנוכחותכם.

בתולה
יום טוב בו אתם נרגעים אחרי כמה ימים סוערים בהם לא יכולתם להתגבר על רגשות התסכול שחשתם כלפי האנשים הקרובים לכם ביותר. זהו זמן מתאים לשיקום מערכות יחסים. השקיעו כל מאמץ שיידרש כדי לא לגרום לקריסה. אתם עלולים להצטער על כך מאוד. מומלץ להירגע, להודות על מה שיש ולפתוח את הלב. במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית השישי ומושפעים מכוכב מרקורי. השילוב בין השניים מוליד טוהר פנימי, אהבת סדר וארגון.

מאזניים
אל תצפו לאטרף מסוף השבוע הזה. אלה יומיים רגועים אותם אתם מנצלים להתרווח באווירה אינטימית עם בן/ת הזוג או בחיק המשפחה. יוזמה לחופשה לא שגרתית – מבורכת. שימו את הדגש על הכרת תודה על כל מה שיש לכם. נסו להתעלם מהמגרעות ומהחוסר. השפע מגיע אליכם. תנו לו להיכנס לתוך החיים. הרקיע צופה לכם מזל גדול וכביר שאין לו כל קשר לתכנון כלשהו. דעו כי ה – 6, 15 וה- 24 בחודש הם ימים מוצלחים עבור ילידי מזל מאזניים וכך גם מספרי בתים, דירות, מכוניות וכיוצא בזה. מבחינה נומרולוגית זה הזמן למיזמים יצירתיים ולעיסוקים במחול, תנועה ודוגמנות.

עקרב
היחסים בין כוכב פלוטו השולט בכם לבין כוכב סטורן, עלולים להתיש ולגזול אנרגיות. ירידה אנרגטית גורמת לכם לאכזב מישהו קרוב אליכם. אתם בקושי עומדים במשימות ובהתחייבות שלקחתם על עצמכם ומן הסתם אין לכם מספיק כוחות למלא בקשות של אנשים אחרים. למרות שלא קל לכם הגיע הזמן להתאפס. במקום להתפלסף ולמרוח את הזמן- התחילו לגלות חריצות והתמדה יותר מאשר בעבר. אל תניחו לגחמה רגעית לקלקל לכם את אשר הושג בעמל רב. כדאי שתמנו בלב עד עשר עוד לפני שאתם פועלים.

קשת
מאז ומתמיד יש לכם שנאה למסגרות אבל הפעם זה כבר עובר כל גבול. מישהו מנסה לכופף אתכם לכיוון הרצוי לו ואתם נעמדים על הרגליים האחוריות בתוקפנות של ממש. כדאי לעשות ניסיון להגיע להבנה, אבל אם תיווכחו לדעת שהעניין לא עובד, פשוט וותרו. אם אין ברירה-תלמדו ללכת בין הטיפות. האסטרולוגיה הקלאסית רואה בכם אנשים שניחנו במזל רב המחלץ אתכם מכל צרה, רודפי צדק ומגוננים על החלשים והמקופחים. מוכנים לקחת צ'אנס בתחומים שאחרים פוחדים לגשת אליהם.

גדי
מצב הרוח שלכם לא בשיאו. אתם מדוכדכים מכיוון שנדמה לכם שאתם ורק אתם סוחבים בעול. אין לכם כמעט זמן לנשום ומרבית הזמן אתם מקדישים למילוי משימות משעממות למדי. לא רק זה אלא שיש מי שמעיר לכם ומציין כי אתם מתנהגים בצורה מוזר היום. אז אם ממילא כולם לא מרוצים, בלית ברירה, אולי כדאי להוריד פרופיל ולמצוא מקום בו תוכלו להתרגע לכמה שעות.

דלי
מצבו של הירח בבית החמישי שבמפת הלידה שלכם, עלול לעורר בכם רגשי אשמה שהגיע הזמן להיפטר מהם. עליכם להתמקד בחיי החברה ובעניינים הקשורים ליחסים שבינו לבינה. בבית כרגע העניינים יגעים ואתם טוחנים מים. אז עדיף לשים את מרב האנרגיה במקום בו יש לכם סיפוקים ופידבקים מאנשים שמעריכים אתכם. למרות שאתם בטוחים בצדקתכם, כדאי לכם לנסות להיות קצת יותר סלחנים כלפי אחרים.

דגים
ההיבט בין כוכב יופיטר לבין כוכב נפטון שליטכם, עלול להוליד בכם מעין תחושה של החמצה. אתם חווים קשיים אך מצליחים להתמודד. מפגש עם מישהו מהעבר הרחוק פותח פתח לעבודה חדשה בעלת יתרונות כספיים. אדם אשר בשמו מופיעה האות מ' מנסה לבסס איתכם קשר חברי ואילו אתם לא ממש משתפים בפעולה. הרצון שלכם הוא בעצם בכיוון רומנטי ומה שקורה בשטח רק מתסכל אתכם. במידה ואתם בטוחים שאין לכם עניין בקשר זה כפי שהוא- הגידו זאת ואל תמשכו זמן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button