הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 24-09-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
התחלה של מערכת יחסים שמעניינת אתכם, מתרחשת בעצלתיים וזה לא בדיוק משמח אתכם. שלחו רמז עבה לצד השני שאינכם מתכוונים לחכות לנצח. הרקיע מבשר על תקופה המאופיינת ביציבות, קביעות, מסירות ונאמנות. הוא מיטיב עם זוגיות ממוסדת, אך מתרה ומזהיר את ההרפתקנים שבחבורה. מישהו לוקח ללב את המילים שאתם מטיחים בו. קחו בחשבון כי הדינאמיקה הזו עלולה לפעול כבומרנג.

שור
יום לחוץ בעיקר בעבודה. התנהגות שבאה מהלב ולא מה-'ראש' תעזור לכם להתמודד. "עניינים שבלב" נמצאים משום מה בשלב של עיכובים. הדברים לא זורמים ואתם מרגישים חנוקים. גלו התחשבות ואמפטיה למה שהצד השני מרגיש. במקרה הזה, ספונטאניות והפעלת הצד הרך שלכם- תעזורנה לשיפור ההרגשה ההדדית. הרקיע מבשר על תקופה שופעת הרמוניה ואיזון. השאלות שהתלבטתם בהן יצטיירו לכם עתה בפרספקטיבה הרבה יותר מציאותית מבעבר.

תאומים
צפוי יום תובעני במיוחד בתחום הקריירה. אתם עושים מאמצים גדולים לעמוד בכול ההתחייבויות שלכם ומצליחים בכלל לא רע. צפו היום לשינוי בתחום כספים וכלכלה. התפתחות אצל מישהו שנמצא בחו"ל עשויה ליצור אווירה מתאימה לחידוש עסקה רדומה. יש לכם צורך בגיוון ואקשן. למרות העומס, אל תוותרו על בילוי מתוכנן בשעות הערב. התחום שבינו לבינה צופן מסתורין וחידות. יום נפלא להרפתקנים אך עיתוי בעייתי לדורשי יציבות.

סרטן
למרות שיש לכם משימות שהבטחתם לעצמכם להשלים במהלך השבוע, אתם מתפתים לצאת לבלות בחיק הטבע. החריגה הקטנה הזאת אומנם מעוררת אצלכם רגשי אשמה בגלל סדר היום הקפדני שאתם רגילים בו, אולם ממלאת אתכם באנרגיות חיוביות. להיות בטבע זה אחד הדברים הכי טובים שאתם יכולים לעשות למען עצמכם. הרקיע צופה מצבים אשר לפיהם כדאי לכם לוותר על הצעה פיננסית שאינה מתגמלת אתכם כראוי, ולהמתין לזו המכירה בכישוריכם המקצועיים.

אריה
אתם מצליחים סוף סוף לאסוף את עצמכם ולהתארגן לפעילות ביתית חשובה שמחכה לכם כבר זמן רב. סידור שולחן העבודה היא משימה ראשונה במעלה. אתם עסוקים בחיפוש ניירת חשובה. במחצית השנייה של היום- יוזמה שאתם נוקטים מעלה אפשרות חדשה בתחום החברתי. הרקיע צופה מצבים של שותפויות מכל מין וסוג, והוא נפלא בעיקר עבור אהבה טהורה שאין עימה תנאים והתניות.

בתולה
השקט והשלווה שאתם חווים הם בדיוק מה שאתם זקוקים לו בימים אלה. לוח עבודה עמוס ביותר מותיר אתכם מותשים ואת היום הזה אתם מקדישים להתאוששות חיונית. בן הזוג משתף פעולה, כך שמתאפשר לכם לעבור את היום בלי יותר מידי מטלות מעיקות. ביקור של בן משפחה גורם לנחת רוח. הרקיע צופה מצבים של התחלות חדשות בכל תחומי החיים, והוא טוב ונפלא לכל אשר נובע מחיי הרגש.

מאזניים
קשיי תקשורת גורמים לכל לתהות עד כמה תוכלו למתוח את הסבלנות שלהם. אנשים מסוג מסוים גורמים לכם למבוכה ואתם צריכים להתאמץ מאוד לצאת מהעניין בשלום. חשוב מאוד שתשמרו על איפוק ותנסו להישאר רגועים. אין טעם לקלקל את כל היום בגלל אי הבנות, כעסים ולחצים. הרקיע מעודד מצבים של אקשן, ועל כן הוא רומז על הצורך לצקת קצת יותר ספונטאניות אל מסלול חייכם.

עקרב
החלטתם להקדיש זמן לסידורים בתחום הביתי אבל זה לא עובר עליכם בקלות. הניירת והחישובים האין סופיים רק גורמים לכם לסחרחורת. המצב הכלכלי מטריד אבל אם רק תפסיקו לפקפק בעצמכם- תצליחו להתיישר ולהצליח להגיע למטרות שהצבתם. ממילא, אין טעם לחשוש ולדאוג, זה רק חוסם את המזל. צפוי לכם אות הרומז על אדם אוהב אך הפכפך.

קשת
יום ממש מתאים לאהבה. השתמשו בכושר הדיבור והיצירתיות שלכם. הכוח והעוצמה הפנימית שלכם באה לידי ביטוי במלואה. משוב חיובי מתקבל מהסביבה. בתחום האישי וגם בתחום הקריירה צפויים שינויים חיוביים. נסו להיות קשובים יותר לבני המשפחה. מישהו שממש מחבב אתכם, יפתיע אתכם עם מתנה שערכה הרגשי גבוה. צפוי לכם אות הרומז על קבלת עצה נבונה מאדם חכם.

גדי
אתם מתרוצצים יותר מידי אבל לא במקומות הנכונים. נסו להתכוונן ואז צפו לשינוי חיובי בכיוון הרומנטי. התסכולים והמכשולים מהווים הזדמנות להתפתחות אישית. בדקו אפשרויות שונות מהמקובל לפעולה במקום להרגיש קורבן לנסיבות. קחו יוזמה. צפוי לכם ערב מהנה במיוחד. אתם רוכשים את אמונו של אדם שמפורסם בחשדנותו. נראה כי הצלחתם לפרוט על המיתר הנכון. צפוי לכם אות המייצג את הפסוק "מעז ייצא מתוק".

דלי
מזמן לא היה לכם יום כל כך מוצלח. אתם מרגישים נפלא ומסתובבים החל משעות הבוקר עם חיוך מאוזן לאוזן והעולם – מחייך בחזרה. המזל מאיר לכם פנים. צפויה יציאה לבילוי משפחתי. התחום החברתי משתפר הודות לאנרגיה החיובית והכריזמה שאתם מרעיפים החוצה. צפויה לכם פגישה שבעקבותיה תצטרכו לבצע שינוי בתוכניות. אדם שרוצה בטובתכם מעניק לכם את מה שמכונה 'חיבוק – דוב'. יש לו כוונות טובות, אתם יודעים.

דגים
משהו מתרחש אצל בן/ת הזוג. אתם מרגישים בחוסר השקט ובתסיסה התת קרקעית מתחת לפני השטח. אל תעשו שום דבר שעלול לסכן את הקשר הקיים. חכו בסבלנות לשעת כושר ובינתיים נצלו את הזמן לצבור מידע ולבדוק מה קורה. רוצים לפוצץ? זה כבר נתון לשיקולכם. אבל, קחו בחשבון את המחיר. האימפולסיביות הבלתי צפויה עלולה להביא אתכם למצבים לא רצויים. חכו עוד קצת. אל תהססו לשלוף ציפורניים מול אנשים המבקשים לגזול את השייך לכם.

Back to top button