צרכנות ולייפסטייל

איך מיסטיקנים ומתקשרים יכולים להביא לקוחות לקבלת יעוץ אישי?

כל מיסטיקן /מיסטיקנית, קוראת בקלפים, מתקשרת המעניקה יעוץ רוחני והכוונה על ידי חיזוי העתיד חייבת לעשות מספר פעולות קבועות כדי להביא לקוחות חדשים. אנחנו יודעים שהדבר יכול להיות קשה ומורכב, במיוחד כאשר קיימים כל כך הרבה מיסטיקנים ומיסטיקניות בישראל. אז מה אנחנו יכולים לעשות כדי שיבואו אלינו עוד לקוחות לקבלת יעוץ אישי ולקורסים אותם אנו מעבירים?

נתחיל במספר שאלות שאנחנו בטוחים ששאלתם את עצמיכם:

  • מה אני יכול לעשות כדי להגדיל את מספר הלקוחות שלי?
  • כיצד אני יכול להגיע ליותר מטופלים?
  • איך לשווק את עצמי בלי להיות אגרסיבי מידי?
  • כיצד לקדם את הקליניקה ביעילות?
  • כיצד לגרום למטופלים להתחבר ולרצות לפנות אלי?
  • איך לשווק את עצמי ולהרגיש נוח עם זה – מתוך הגינות, יושר אישי ושמירה על אתיקה מקצועית
  • איך לקוחות מגיעים אלי?
  • כיצד לנצל את הזמן הפנוי שלי לקידום הקליניקה שלי?

קודם כל, אחד הדברים החשובים ביותר הוא לדאוג לקהל לקוחות שיעזור לכם להגדיל את "מעגל הלקוחות" באופן ישיר – מה שאנחנו קוראים "שיווק מפה לאוזן"! אתם יכולים לעשות זאת במגוון כלים כמו הפניית לקוחות פוטנציאליים לאתר האינטרנט שלכם ולהזמין אותם לקבל יעוץ ראשוני ללא עלות – כך לקוחות יפנו אליכם ותוכלו לשכנע אותם להגיע לפגישת יעוץ מלאה!

שלב ראשון: מאוד חשוב ואף הכרחי שיהיה לכם אתר אינטרנט. כולם מחפשים עליכם מידע באינטרנט, לפני שהם יוצרים קשר ראשוני או מגיעים אליכם לפגישה אישית.
אתר האינטרנט שלכם /כל פרסום שלכם באינטרנט חייב להיות מותאם לטלפונים סלולריים – זאת משום שרוב האנשים כיום גולשים באינטרנט באמצעות טלפונים סלולריים ואם אתר האינטרנט שלכם אינו מותאם, לקוחות פשוט לא יפנו אליכם!

כמו כן, חשוב ביותר באתר האינטרנט שלכם יהיה מאובטח פרוטוקול אבטחה שנקרא פרוטוקול HTTPS. אחרת, כל לקוח שינסה להגיע לאתר שלכם מגוגל יקבל הערת אזהרה לא להכנס לאתר שלכם משום שהוא לא מאובטח!

הטיפ האחרון שנוכל להעניק לכם היום הוא שכל פרסום שלכם חייב להיות מופנה לקהל לקוחות שמתעניין בשרותים שאתם מעניקים לדוגמא: לקוחות שקראו מאמר על קלפי טארוט, קריסטלים, אסטרולוגיה וכדומה… אין לכם טעם לפרסם לקהל לקוחות מחפש מתכונים לאפיה ברשת – זה לא קהל היעד שלכם!

ועכשיו… הגענו לרגע המעניין: הטבה מיוחדת ללקוחות פסטיבל התקשור והמיסטיקה להקמת אתר בעלות מוזלת!
אם יש לך כבר אתר, יש באפשרותך ליהנות מהטבה מיוחדת לקידום היעוצים/ קורסים שלך

השאר פרטים לקבלת מידע נוסף

    Back to top button