הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 12-07-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
יום מלהיב. אתם מצליחים להקסים מספר לא מבוטל של אנשים שמוכנים, כך נראה ללכת אחריכם באש ובמים. תנו לחוש המנהיגות שלכם להתבלט ונצלו את המצב לטובתכם. למה לא? אתם לא דורכים על גוויות ולא פוגעים באף אחד אלא רק נותנים לעצמכם צ'אנס להראות את היתרון בשטח. על כך מגיע לכם פרס, ללא ספק. הרקיע מבשר על אהבות מהסוג השונה, המקורי, המהמם, המדהים והמאוד לא שגרתי.

שור
אתם מתוכננים לצאת לנסיעה ארוכה אולם נראה שעיכובים שונים יעצרו אתכם ברגע האחרון. אין מנוס מלהגיע למסקנה שפעילות שאינה דחופה או חיונית, מוטב לדחות למועד מאוחר יותר. אווירה נעימה בתחום הזוגי תהווה מקור לעידוד. אתם מצליחים לשפר את המורל ואפילו לצאת לבלות בשעות הלילה. הרקיע צופה הצלחות בתחומים המבוססים על היגיון ולא על אינטואיציה.

תאומים
קשרים חדשים עולים על סדר היום. נצלו מצבים לטובתכם האישית כדי לקבל החלטות. הרקיע מבשר על ידיעה מרנינה שתושמע באוזניכם ממש בקרוב. כדאי לכם לגלות נחרצות החל מן הרגע בו קיבלתם החלטה מכרעת, בעיקר אם דיווחתם עליה לסובבים אתכם. יש מי שרוצה לתמרן אתכם לעמדת מגננה. ככל שהוא מצליח לעורר בכם רגשי אשמה כך נדמה לו כי הוא יוצא נשכר.

סרטן
הירח שליטכם נלחץ בין כוכב נפטון המייצג את עולם הרגש, לבין כוכב יופיטר המייצג הרפתקאות. אתם מתכננים שינויים בבית ונראה שאף אחד ושום דבר לא יכולים לעצור אתכם. אולי רק גורם חיצוני (חשבון הבנק) יכול להוות גורם ממתן במידה מסוימת. היה טוב יותר אילו הפעלתם שיקול דעת והגיון כדי לבחור את העיתוי המתאים באמת. אולי הרעיון הזה בא כדי לפצות את עצמכם על מחסור בתחום הרגש? שווה להשקיע מחשבה.

אריה
כושר ההישרדות שלכם מרשים ביותר ואתם מצליחים להתגבר על תחושת כישלון וחוסר הפרגון שלקיתם בהם לאחרונה. מצב הרוח שלכם מעולה וחבל לבזבז אנרגיות כאלה על ישיבה בבית. צאו לבלות באיזה פאב ותגלו שיש חיים אחרי. גם הרומנטיקה נמצאת על סף שינוי לטובה וכל מה שצריך זה עוד טיפ טיפה יוזמה. צפוי לכם דיבור עם אדם שמכיר אתכם לפני ולפנים. מכיוון שהוא מודע לחולשותיכם כדאי שתנהגו עימו בהפוך על הפוך.

בתולה
לא כולם עומדים בציפיות הגבוהות שלכם. חשוב להתאפק לפעמים ולא לפרוץ החוצה בשצף קצף כמו רוח סערה. להתבטא בבהירות ולהגדיר את מה שאתם רוצים- זה כורח המציאות. לעיתים קרובות קשה להבין מה אתם מבקשים. אתם מצליחים לבלבל אפילו את הקרובים לכם ביותר. מצד אחד- יש לכם המון נתינה ואתם מלאי אהבה. מצד שני- תובענות בלי גבול. תלמדו לאזן וכן, גם לוותר. הרקיע צופה התחדשות בתחום הרומנטי, כמו גם על הצורך להשתחרר מזיכרונות העבר.

מאזניים
אתם קצת כעוסים ורגוזים ומתקשים לוותר על חלומות. המציאות מעייפת ואתם חשים קצת ירודים. שיחה לא מתוכננת תגרום למורל לעלות ותאיר לכם אופציות חדשות. תרגישו פופולאריים ובעמדת כוח, מה שיאפשר להרגשה הפנימית להשתנות. מישהו שבשמו מופיעה האות עין יזמין אתכם לבילוי חברתי. אל תסרבו. הרקיע צופה מצב מוגן
ויציב, אך גם כזה אשר יש בו פגם כלשהו שעליכם לתקנו.

עקרב
הבנה והכרה בצרכים וברגשות של אחרים הינה תנאי הכרחי להצלחת סוף השבוע הזה ובמיוחד היום הזה. עלולים להיגרם שיבושים ובלבול הנובעים מחוסר הקשבה למה שנאמר. מצב הרוח שלכם שפוף במקצת ואתם זקוקים לפינוק ותשומת לב. בילוי ערב שקט בבית – הכי מתאים. שלל צבעים בלבושכם עשוי להזניק למרומים את מצב הרוח שלכם. אל תכבלו את עצמכם לצווי האופנה.

קשת
בתחום החברתי צפויה בעיה מסוימת הקשורה למישהו שאתם מחבבים. העניין מטריד אתכם כבר זמן מה, אולם- אל תדאגו יותר מידי. הכל ייפתר בצורה קלה ומשביעת רצון, יותר ממה שיכולתם לקוות בחלומות הוורודים ביותר שלכם. אתם משקיעים את מרבית האנרגיה והזמן הפנוי בקשר הזוגי וזוכים לפידבקים נהדרים. המשיכו כך! המזל הקוטבי המשלים אתכם בתכונותיו הוא תאומים, הנחשב למזל קליל ומקסים.

גדי
הרצון לשלוט בנסיבות והתחשבנויות עם הסביבה, גורמים לכם לדכדוך. טוב שאתם במודעות ו'תופסים' את עצמכם מהר מאוד. נסו לא להיגרר בצורה אוטומטית למקומות לא נעימים. עדיף לעשות מאמץ ולראות את 'חצי הכוס המלאה'. צפוי לכם יום אינטנסיבי ומלא פעילות חברתית. נסו ליהנות. יש ממה! אם אתם רוצים לחזק את גופו ורוחו של אדם היקר לליבכם, העניקו לו אבן מזל מסוג רוז-קוורץ.

דלי
עליכם ללמוד (בצורה קצת פחות מלודרמטית) איך להתפרק מהעצבנות שאופפת אתכם. זה פשוט יעשה לכם את החיים הרבה יותר קלים. נכון שקשה לעיתים לעשות את זה לבד, אבל אתם מספיק חזקים לנסות. מישהו קרוב מאכזב אתכם בצורת התנהגותו, במיוחד לאור העובדה שאתם מגלים אינטרסים נסתרים מתחת לפני השטח והדברים הנאמרים בקול רם. כדי להצליח בראיון העבודה הבא שלכם, או כדי לזכות במעריצים בתחום הרומנטי – לבשו בגדים המדגישים גוונים של תכלת.

דגים
ביקור קצר אצל חברים מותיר אתכם מותשים בגלל מפגש לא מתוכנן עם אדם מהעבר הרחוק שלכם. יתכן שתצטרכו לשנות קצת את לוח הזמנים הצפוף המצפה לכם במהלך היום. אתם מנסים להיות פתוחים ולנצל כול רגע בחיים, מגמה חיובית לכול הדעות, אך לא בכול מחיר. אם אתם מרגישים שהעמסתם על עצמכם יותר מדי- הורידו את הטורים. על מנת לזכות בהצלחות בתחומים אמנותיים, או במישורים בהם אתם מגשימים חלומות – שאו בכיסכם אבן מזל מסוג טורקיז.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button