הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 01-03-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
האנרגיות המארסיאליות [אנרגיות המגיעות מכוכב מארס] בגזרת מזל טלה, גורמות לתסיסה פנימית ולמעין תזזיות באווירה שמלווה אתכם. חוסר שקט שמלווה אתכם החל משעות הבוקר הופך לקראת הצהריים לדחף בלתי נשלט. יש לכם חשק עז לשבור את המסגרת, להשתחרר ולהיעלם מהמקום בו אתם נמצאים. הפתרון הוא בנסיעות ובטיולים. סוף השבוע כאן ולמרות שקשה לכם לקחת יוזמה, כדאי להרים טלפון ולקבוע תוכנית מוגדרת עם חברים.

שור
תחושת השייכות והקרבה המשפחתית משתפרת ויחד איתה ההרגשה בבית. לא קל לכם לשים את האירועים האחרונים מאחוריכם, אבל אתם מחליטים באופן מודע לפתוח דף חדש וכך אתם נוהגים. כמו תמיד, האופטימיות הטבעית שלכם 'מצילה' אתכם במצבים שאצל אחרים היו מתפתחים להתקף של דכדוך רציני ולכיוונים לא חיוביים כלל. הרקיע רומז על תהילה וכבוד לכם או למישהו מבני המשפחה.

תאומים
יום עמוס ותוסס במיוחד. אתם מתחילים את הסוף שבוע ברגל ימין כאשר כל הדרכים פתוחות לפניכם. האנרגיה שלכם פשוט כובשת לבבות ואתם מצליחים להדביק אחרים בהתלהבות שלכם. אל תחששו מהעובדה שאנשים מסוימים לא ממש מפרגנים לכם. התמקדו באלה שחושבים כמוכם. הרקיע מבשר על מזל והצלחה בתחומים רוחניים. תופעה קוסמית מעניקה מזל מיוחד לכל המתרחש איתכם בתחום שבינו לבינה.

סרטן
אתם נפתחים לכיוונים חדשים ורעיונות מקוריים מציפים אתכם בכמויות. אף פעם לא חשבתם שיש בכם מעיין כזה של יצירתיות. נצלו את המצב לפעולה בכל השטחים ובמיוחד בתחום הזוגי והחברתי. למי שמכיר אתכם כטיפוסים מרובעים למדי- צפויה הפתעה נעימה מאוד. כדאי לנצל את התופעה הקוסמית כדי לסלק מכשולים שמנעו תקשורת זורמת ביניכם ובין אנשים שאתם חפצים בחברתם.

אריה
מתחת ל'פוזה' הקשה שאתם מנסים להפגין כלפי חוץ, יש המון רגשות של חום ואהבה. היום אתם זקוקים מאוד למילה טובה ולליטוף. התחילו בכך שתפגינו גישה חיובית כלפי חוץ – תתפלאו לראות את התגובה. למרות הקשיים והציניות שמלווים אתכם בדרך כלל, מתגברת גם התקווה. אנרגיות בבית השניים עשר [בית החלומות והפחדים] שלכם, עלולות לעורר חרדות שווא בנוגע לרעיונות שאין להם אחיזה במציאות.

בתולה
אתם מצליחים להגשים מהלך שחלמתם עליו במשך שנים. אחרי שהמטרה מושגת מתברר לכם עד כמה כל זה לא היה שווה את המאמץ. אין לכם אפילו את המותרות להתענג יותר מידי על הניצחון. מישהו שבשמו מופיע האות שין מנסה לגרום לכם להיות תלויים בו יותר ויותר ואינו בוחל בשום אמצעי. דווקא בתחום הקריירה צפוי אירוע שיעניק קביעות ויציבות למשרות שנחשבו ארעיות.

מאזניים
הרקיע משגר היום אנרגיה הרמונית אל גזרת מזל מאזניים. מה שברור לכם הוא שכדי להגשים את עצמכם ולהגיע לביטוי אישי, עליכם ללמוד משהו חדש. מרבית שעות היום עוברות עליכם במחשבות בכיוון זה. הגיע הזמן לבדוק באופן מעשי ויסודי מהן האפשרויות, ולא רק לדבר על זה שוב ושוב עם חברים. תחושת העייפות הפנימית תיעלם כלא הייתה. זאת הדרך הנכונה לפעול. מכשולים כספיים? שנו את סדר העדיפויות.

עקרב
נראה לכם שמצאתם את אהבתכם הגדולה אבל לא חסרות בעיות. גלו זהירות וטאקט עד שהעניינים יתבהרו. לפנויים כדאי לרסן את ההתלהבות ולנהוג באיפוק, גם אם נדמה לכם ש"זהו זה". קופידון מהתל בכם ואתם בעצם מאוהבים באהבה יותר מאשר באובייקט. עד שלא תהיו בטוחים שאתם מוכנים להתחייבות של ממש, אל תעשו צעד מחייב. הרקיע קורא לכם להעניק בנדיבות מבלי לצפות לתמורה כלשהי.

קשת
פתאום מתעוררת בכם תחושת משפחתיות עמוקה. היום אתם מסוגלים לעשות טלפון למישהו שלא דיברתם איתו זמן מה ולהצהיר על אהבתכם. בעיה מוזרה עלולה לשבש תוכניות למפגש. למרות שהמצב בבנק סביר, כדאי שתיקחו בחשבון את ההוצאות הבלתי צפויות שמגיעות תמיד בזמן הכי לא מתאים. נסו לרסן את הדחף והימנעו מבזבוזים. הרקיע מבשר על הגנה עליונה המשגיחה על צעדיכם ומסלקת מכשולים מדרככם.

גדי
יום מתוח בו אתם מנסים לחולל שינויים במערכות יחסים קיימות ואם חשבתם שהעניין הזה יעבור מעצמו ובשקט, אתם נוכחים לדעת שזה ממש לא כך. אנשים קרובים אליכם לא רגילים לגילויי האסרטיביות שאתם מפגינים. לא להתייאש. זה ייקח להם זמן אבל בסופו של התהליך, כולם יהיו יותר מאושרים, ההשקעה כדאית. התמידו! הרקיע קורא לכם לכוון את מחשבותיכם אל מדינות שמעבר לים.

דלי
יום רגוע בו יש לכם הזדמנות לתפוס קצת שלווה. בסביבתכם הכל שקט מאוד ואתם נהנים מכל רגע של הפוגה. בגלל שאתם כל כך מותשים, המנוחה הבלתי צפויה היא בהחלט – מתנה. אתם מחפשים פינוקים ותשומת לב אבל נראה שהכתובת הנוכחית מאכזבת. אתם מתלבטים לגבי מישהו שהכרתם לאחרונה. קחו פסק זמן. מי שמגלה עניין אמיתי, יעשה את המאמץ. הרקיע רומז על מהפך מרנין באורחות חייכם.

דגים
כדאי לברר בצורה הכי ישירה בעולם את הבעיה שמציקה לכם לגבי אחד מן הסובבים אתכם. גם אם תקלעו לעימות קצר- לפחות תדעו היכן אתם עומדים. חשוב לתכנן את השיחה בצורה נבונה ולא להשאיר את זה ל'רגע מתאים' שלא מגיע כבר הרבה זמן. אתם מנסים ללכת לקראת בן/ת הזוג אבל עדיין קשה לכם מאוד להקשיב. הרקיע קורא לכם לעסוק בתחומים הקשורים לנפש האדם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button