הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 19-10-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

עושה רושם כי תחושה של חוסר מימוש בחיים גורמת לכם להתרחקות מסוימת גם מהקרובים לכם ביותר. אתם מרגישים צורך בחופש ובמרחב והמסגרות השונות בחיים חונקות אתכם. ניתן לשפר את המצב גם ללא צעדים דרסטיים. אם תיענו להזמנה מפתיעה שתקבלו, תגלו שהעולם גדול ושהרחבת המעגל החברתי תתרום הרבה להרגשה הפנימית שלכם. הישמרו מפני אדם המפזר הבטחות שווא.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של פטיש וסדן: המסר הוא – מישהו שאתם חוששים ללחוץ עליו, עלול לנצל אתכם. נראה כי הגיע הזמן להשתחרר מעולו.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

נראה כי ההתנהגות שלכם באמת עוברת היום את גבול הטעם הטוב. אין זה הזמן המתאים לראוותנות ופזרנות. הצורך להרשים את כל העולם מיותר, ממש ככה. בעיקר לאור העובדה שטרם יצאתם מהבלגנים הכלכליים שלכם. הפסיקו להתנהג בצורה ילדותית ואימפולסיבית ונסו להירגע. מצבה של מפתכם האסטרולוגית עלול להוביל אל חוסר סבלנות ואפילו כפייתיות כלשהי בהתנהגותכם. ברכו את מזלכם הטוב על שהסובבים אתכם מגלים איפוק.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של מנעול: המסר הוא – אם אתם כותבים את יצירותיכם עבור המגירה, הרי שהגיע הזמן לחשוף אותן לביקורת ולמשוב.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

אווירה רצינית בבית גורמת לכם להתאמץ עוד יותר בכיוון של עשיית כסף. דווקא השקט שלאחר הסערה גורם לכם להרגיש לחוצים. בני הזוג נוקטים באמצעים חריגים כדי לשכנע אתכם בצדקת מעשיהם. אתם חשים ירידה מסוימת באנרגיות. פגישה עם מכר משכבר הימים תגרום לכך שלקראת הערב מצב הרוח הירוד ישתנה לטובה. שימו עין על ילידי מזל דגים.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף יונק הדבש: המסר הוא – גם לכם מותר לפרוק עול ולהרגיש כמו ילדים קטנים. נראה כי רצינות וכובד ראש, לא ממש הועילו להשגת מטרותיכם או שיפרו את איכות חייכם.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

אתם מאוד רגישים לביקורת, במיוחד כאשר היא באה מבני הזוג. היום יתאים לכם בילוי שקט ושיחה מלב אל לב. אם אתם מרגישים צורך לפצות את עצמכם, כדאי שתשאירו את כרטיס האשראי בבית. שמרו על זרימת האנרגיה החיובית. בעבודה צפוי לכם עומס אבל אתם תעברו את הקשיים בהצלחה. צפויות בשורות טובות לאדם שהצלחתו משפיעה גם עליכם.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף העיט: המסר הוא – ידיעות המגיעות ממרחקים, עשויות לבשר על מקור חדש להכנסה כספית.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

יום טוב. אפילו טוב מאוד. זרימה חיובית של אנרגיה מאפשרת לכם לתפוס ולבצע במהירות מטלות שבדרך כלל לוקחות הרבה יותר זמן ומשאבים. כדאי לכם ללמוד מההתנסות הזאת ולקלוט אחת ולתמיד שמתח הוא גורם מפריע שמוריד את רמת התפקוד שלכם. נורא בא לכם היום להתנסות בהרפתקה או בבילוי בלתי שגרתי. זה זמן מתאים להמר באמצעות השקעה כספית פעוטה.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף הצבי: המסר הוא – צפוי לכם קשר קליל ומשעשע, אך אינכם צריכים להסיק מכם כי אינו יכול להפוך למשמעותי ומחייב.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

האמת היא שיכולות להיות לכם לא מעט סיבות לתלונות אבל אתם בוחרים להסתכל על חצי הכוס המלאה וטוב שכך. מצב הרוח הוא טוב ואתם מרגישים שיש לכם על מי לסמוך ושאתם לא לבד במערכה. אתם זקוקים לפסק זמן אבל לוח זמנים עמוס לא מאפשר. התאזרו בסבלנות ואם יש מישהו מהסובבים אתכם שלא נותן כתף, בצעו את המשימות בכוחות עצמכם.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף הברדלס: המסר הוא – זכרו כי אין הברכה שורה אלא בסמוי מן העין. פירוש הדבר הוא כי שמירה על סודיות וחשאיות, תקדם את מטרותיכם.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

הרקיע הפרוש מעליכם מסתחרר עתה מן האנרגיה המופלאה המורעפת עליו מגרמי השמיים. קשיים לא מעטים עדיין עומדים לפניכם אולם אתם מצליחים להיחלץ מתוך עמדת החולשה ולגרוף את כל העומד בדרככם. החוכמה והאינטלקט שלכם מאפשרים התקדמות. נסו לשמור מרחק מבעיות של אחרים ומהסתבכויות מיותרות שרק מעכבות אתכם. צפוי שינוי שבעקבותיו יחול שיפור במצב הכלכלי.
בפריסת ניבוי וקבלת מסרים בשיטה המבוססת על "ספר התמורות" הסיני, עלה בגורלכם מסר מספר 5: המסר מתריע מפני מצב אשר על-פיו אתם נצמדים למטרה אחת כלשהי, ושוכחים מכל היתר. בעצם, הוא רומז על מגוון עצום של הזדמנויות שאתם עלולים להחמיץ.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

אתם מוגדרים כטיפוסים רוחניים ומיסטיים ואכן זה חלק מהקסם האישי שלכם. יחד עם זה, אי אפשר לחיות לנצח בעולם הדמיון וה-'סמוך'. מומלץ לעשות את כול מה שביכולתכם על מנת להבטיח את העתיד, כדי לא למצוא את עצמכם עומדים בפני 'שוקת שבורה'. זה לא אומר שאתם צריכים להתיישב ולהתחיל לדאוג. להיפך! התכנון המוקדם ימנע מכם סערות נפש מיותרות.
בפריסת ניבוי וקבלת מסרים בשיטה המבוססת על "ספר התמורות" הסיני, עלה בגורלכם מסר מספר 34: המסר אומר כי גם בשעה שאתם מתכתשים עם יריביכם, אל לכם לאבד ערכים של מוסר ומצפון.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

אתם עומדים להיות מופתעים. ביקור בו תגררו לשיחת נפש יביא לשיתוף פעולה עם אדם שאתם פשוט מעריצים. חשוב שתראו התלהבות גם אם אינכם בטוחים לגמרי שתלכו עם זה עד הסוף. בשלב ההתחלתי דרושה בדיקה וזה צריך להיות מובן לכול הצדדים, לכן וודאו כי הצד השני מרגיש בדיוק אותו הדבר. מה שתבקשו- זה מה שתקבלו. נסו לתקשר בצורה הכי ברורה שרק אפשר מבחינתכם.
בקריאת העתיד שבוצעה למענכם בעזרת משקע של עלי תה, עלתה בגורלכם צללית המזכירה בצורתה דמות של דרקון האש: המסר הוא – מזל וברכה מצפים לכם בחברת אנשים אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם, מסתכמים במספר 6 [יש לצרף זו לזו את הספרות, גם אלו של התוצאה, עד שמתקבל מספר חד-ספרתי].
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

יש קשר מובהק בין מה שעובר עליכם היום ובין מה שקורה בעבודה. ככל שהמתח עולה, אתם פחות תקשורתיים. כדי לשבור את מעגל הקסמים, צריך לעשות פסק זמן. חופשה היא המלצה חמה! תבררו לעומק עם עצמכם מה הכי מפריע לכם ואז תטפלו בעניין זה. ראשון -ראשון ואחרון- אחרון. אל תתעסקו ביותר מנושא אחד בו זמנית. קודם כל יש להציב גבולות ורק אז להתפשר.
בקריאת העתיד שבוצעה למענכם בעזרת משקע של עלי תה, עלתה בגורלכם צללית המזכירה בצורתה דמות של ציפור דואה: המסר הוא – ככל שתרחיבו את פעילותכם בעולם הרוחני, כך גם ילכו ויתפחו האוצרות השמורים עבורכם בעולם הגשמי.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

מילת המפתח ליום זה היא טאקט. אתם מעירים כלאחר יד הערה שגורמת להתלקחות קונפליקט לא צפוי. עליכם להקפיד לחשוב קצת יותר לפני שאתם פותחים את הפה. אל תצפו מאחרים להקשיב לכם ולעשות כרצונכם לאחר שאתם בעצם יורדים עליהם. מישהו מבני הבית זקוק לתמיכה ותשומת לב. אל תתלוננו על מצב של התנגדות, אלא הסתייעו בו על מנת לחזק את עצמאותכם.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות סמלים מעולם ה"פנג-שואי", עלה בגורלכם המסר הבא – הנווד אינו מתעכב במקום כלשהו לאחר שמיצה בו את אפשרויותיו. יש זמנים בהם צריך לקום וללכת.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

יש מצב שהיום תהיו מעורבים בוויכוח על ענייני כספים. התסכול הוא הדדי וחבל לקלקל את תחושת ה-'ביחד' בגלל קשיים ארעיים. הרעיון הכללי הוא לשתף. זאת כל החוכמה של להיות במערכת יחסים ובכלל. נסו להשביח את האווירה. בערב תהיה לכם הזדמנות ליזום פיוס. אל תפספסו אותה. לפנויים, אין זה יום מתאים ליציאה, במיוחד אם יש לכם קשיים כלכליים כרגע. ידיד זקוק לעזרתכם.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות סמלים מעולם ה"פנג-שואי", עלה בגורלכם המסר הבא – אנשים בעלי אופי עדין, נוטים לפקפוקים ולמבוכה פנימית. טוב יהיה אם יסגלו לעצמם את תקיפותו והחלטיותו של לוחם.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button