הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 27-03-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אתם עסוקים במחשבות בנושאים של קשר בכלל וזוגיות בפרט. נסו למצוא איזון בין הצרכים האישיים שלכם ובין הבטחות קודמות. פינוקים ותשומת לב הם מצרך מבוקש לקראת סוף השבוע הזה. רומנטיקה לא נוצרת מעצמה. תצטרכו להתאמץ כדי ליצור הזדמנות אמיתית. אל תחששו להתחרות על ליבו של האדם שכבש את מחשבותיכם, הצעד הראשון בכיוון הנכון הוא טיפוח דימוי עצמי חיובי.

שור
אולי דווקא בגלל שיש לכם המון על הראש, פתאום תשומת הלב מוסטת לכיוונים רומנטיים. מחשבות על זוגיות הופכות להיות במקום ראשון על סדר היום. מי שנמצא בתוך קשר עלול למצוא את עצמו עושה חשבון נפש ומגיע למסקנות, לאו דווקא הכי חיוביות שבעולם. מי שמחפש אהבה מוזמן לנסות, במקומות לא שיגרתים ואפילו במקום העבודה. הרקיע מיטיב עם אלה מכם העוסקים בהוראה או ברפואה חלופית.

תאומים
יום דינאמי. גם בעבודה וגם ביחסים האישיים אתם מאוד נמרצים. משימות שהתחלתם בעבר מגיעות היום לכלל הגשמה ויום מוצלח. אתם מפיקים לקחים חשובים מהתרחשויות שקורות סביבכם. שיקול הדעת צלול וחד כמו תער וההחלטות שתגיעו אליהן היום, ישפיעו על עתידכם. גלו ערנות. הרקיע מכריז על מצב אשר לפיו הלב שלכם הולך בכיוון אחד כלשהו, בעוד ההיגיון נוטה לצד הנגדי.

סרטן
התעקשות בתחום הרומנטיקה גורמת לכם לרדוף אחרי דמות שמשחקת אותה כמסתורית וקשה להשגה. נראה שבמקרה זה אתם צריכים לנקוט בטקטיקה שונה מהרגיל כדי להשיג את מטרתכם. כדאי לקחת בחשבון שאולי מושא ההערצה שלכם כלל לא מתאים. אל תרוצו יותר מידי. אתם עלולים להישאר עם הלשון בחוץ. אתם זקוקים ליועץ סתרים אשר יעזור לכם להתפכח ובכלל, לא יזיק לכם להקשיב לאנשים בעלי ניסיון.

אריה
הציפיות שלכם לא ריאליסטיות וזה מתכון בדוק לאכזבות. נסו למתן. אין גבול לחלומות שלכם והעיקר, כידוע, הוא הביצוע. אל תסתבכו עם אנשים שנראים כאילו הם עושים לכם טובות. במישור האישי- יופי של יום. רומנטיקה מתאפשרת הודות לגילויי חיבה שאתם מפגינים ומקבלים בחזרה מלוא חופניים. אתם ניצבים בפתחה של התחלה חדשה ומשמעותית, ככל הנראה מדובר בהתחדשות במישור הרומנטי.

בתולה
שתפו אחרים בניסיון שלכם לפתח את הביטחון והמודעות. הצורך שלכם להבין את המשמעות והחשיבות של אירועים חסרי פשר, לכאורה, שמתרחשים סביב, יביא אתכם בסופו של דבר, למקום הרבה יותר טוב בו תוכלו להבין את עצמכם ולמצות את הכישורים שלכם. רצון עז, נחישות והתמדה הן 'מילות הקסם' שצריכות להדריך אתכם לכול אורך המסע הפנימי.

מאזניים
כדברי הפתגם הידוע: המהירות-מהשטן. היו שקולים יותר היום ואל תתלהבו יותר מידי מכל מי שאומר לכם מילה טובה. למרות הרצון האמיתי והכמיהה שלכם למצוא את הנפש התאומה, העיתוי לא הכי מתאים. למי שרוצה לשקם ולבנות קשר איכותי-יש צורך לתת מתוך מקום פנימי נדיב ולא בכדי לקבל מידי משהו בתמורה. אנרגיה קוסמית קובעת כי יש ליטול פסק זמן להתבודדות ולמחשבה על אודות נושא שאתם מתלבטים בו.

עקרב
אל תמהרו לשכוח את מי שעומד ועדיין נמצא לצידכם בזמנים קשים. למרות חוסר הסובלנות שלכם, תהיו מודעים ותעריכו את הבסיס הקיים של נאמנות משפחתית שעומד לזכותכם. קבלו את האירועים ברוח טובה. התחברו לרגש החמלה. נסו להעיר את הרגשות הכבויים בעזרת רעיונות יצירתיים לבילוי משותף. אנרגיה קוסמית קובעת כי צפויה הצלחה חומרית הודות לרצונו הטוב של גורם מבחוץ. בתקופה זו- מצבכם מוגן ויציב, אל פחד.

קשת
אתם מתפתים לרכישה חשובה אך לא דחופה. ענייני כספים וניירת מטרידים אתכם מאוד אך אתם פועלים מתוך התרסה כלפי כל העולם. כדאי לבדוק את המידע שצברתם בתקופה האחרונה ולפעול משיקולי כדאיות ולא מתוך אימפולסים רגשיים. תסכולים לא מפרקים על ידי מסע קניות ספונטאני. אנרגיה קוסמית קובעת כי צפויה עצה חכמה מאדם נשוא פנים. הקשיבו לאלה אשר יש להם ניסיון חיים עשיר.

גדי
אין טעם לבכות על חלב שנשפך. אתם מוצאים את עצמכם נזכרים באירועי עבר ומתמרמרים על כך שהמזל לא עמד לצידכם לאחרונה. האמת – אתם מתמודדים יפה עם קשיים שוטפים שמתעוררים, כמו אצל כל אחד אחר. אין סיבות אובייקטיביות להצטער על מהלך העניינים. יש מקום לשיפור, זה נכון תמיד. תמשיכו לעבוד קשה ובקרוב תוכלו לקצור את הפירות. אנשים שאתם מכירים יתקוטטו ביניהם, ועליכם יוטל לגשר ולפשר ביניהם.

דלי
אתם יכולים להעסיק את עצמכם במשך שעות ולא להשתעמם. הנטייה הזאת אומנם מבורכת בפני עצמה אולם גורמת לכם לעיתים קרובות מידי להסתגר. היום כדאי לכם מאוד לחרוג ממנהגכם ולצאת לבילוי פרוע בשעות הערב. צפויות תוצאות חיוביות במפגש מעניין שיתקיים לא רחוק ממקום מגוריכם. אתם מפיצים סביבכם את הטוב והטהור, גם הגמול שלכם לא יאחר לבוא. אנרגיה קוסמית מייצגת סולחה והתפייסות עם אדם שאתם וגם הוא, כבר שכחתם על אודות מה ניטש וויכוח ביניכם. בקיצור, לשכוח ולסלוח.

דגים
הביישנות הבלתי מוסברת שלכם מפתיעה אנשים סביבכם ובמיוחד את הקרובים לכם. מצד אחד אתם מפגינים חוסר עכבות מוחלט ומצד שני-מבוכה. זה בהחלט מבלבל ויוצר קשיים. אל תתנו לעצמכם להיסחף ולפעול ברמה לא מודעת. לא שאתם חייבים להיות מושלמים, אבל לנסות להגיע ל'שלם' אפשר. לא? אתם עלולים ליטול אחריות על שגיאות של אחרים. אל תעשו כן ואל תתמלאו ברגשי אשמה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button