הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 04-06-2020

הורוסקופ יומי מעודכן לכל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

אתם מתחילים את סוף השבוע ברגל ימין. אתם חווים רגשות חיוביים ושמחה. מפגש חברתי גורם לכם נחת רוח. יש לכם תחושה מוצדקת שמעריכים אתכם. חשוב לכם להרגיש מחוזרים. תחזירו את אותו היחס למי שמגיע. הימנעו מהערות שלא במקומן על מנת לא לקלקל את האווירה הנדירה. צפויה לכם פרשיית אהבה יפה וטהורה, כמו גם שותפויות מוצלחות וממוזלות.
בפריסת קלפי טארוט נומרולוגיים שהתקיימה לכבודכם לצורך חיזוי וקבלת מסרים, עלה בגורלכם קלף שמספרו 2: הקלף רומז על פרשיות הסוחפות אתכם הרחק מעקרונותיכם, אך קובע כי דווקא הן עשויות לפתור את מצוקותיכם.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

התדמית שלכם בעיני אחרים, די מעורערת בשלב זה. יתכן שאמרתם יותר מידי דברים שכעת אי אפשר להחזיר בחזרה. לפעמים אתם יוצאים בהצהרות בומבסטיות ואחר כך ממהרים לשנות את עמדתכם. מעייף למדי ולא ממש משכנע כאשר זה קורה מספר רב של פעמים. שמרו על דיסקרטיות. המתינו קצת לפני שאתם מספרים לכל העולם מה מתרחש בחיים הפרטים שלכם.
בפריסת קלפי טארוט נומרולוגיים שהתקיימה לכבודכם לצורך חיזוי וקבלת מסרים, עלה בגורלכם קלף שמספרו 21: הקלף מבשר את חיוכה של אלת המזל ועל כן, זה הזמן לבצע הימור גדול בתחום שבינו לבינה.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

אתם מאוד מתאמצים בעבודה אבל למרות העומס אתם מלאי מרץ ויש לכם יופי של מצב רוח. אתם מגיבים בהתלהבות להצעה לצאת ולבלות. אולי זה בגלל שאתם נראים טוב במיוחד, וחיזורים מהסובבים אתכם מרימים לכם את המורל. הנושא היחיד שעדיין יש לכם תלונות לגביו הוא אדם כפייתי שמשפיע עליכם בצורה שלילית. נו, טוב, זה לא משהו שניתן לפתור כהרף עין.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף יונק הדבש: המסר הוא – גם לכם מותר לפרוק עול ולהרגיש כמו ילדים קטנים. נראה כי רצינות וכובד ראש, לא ממש הועילו להשגת מטרותיכם או שיפרו את איכות חייכם.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

הדמיון שלכם עובד שעות נוספות ואתם מוצפים ברעיונות חדשים. המציאות כרגע אינה קלה לכם במיוחד, אבל בעזרת היצירתיות שלכם תמצאו דרכים להתגבר. תחושת הביטחון העצמי המופרז שהייתה לכם עבר, הביאה עליכם צרות צרורות. עכשיו, כאשר אתם מרגישים שהגעתם למקום רגוע יותר, הגיע הזמן ללמוד ולאזן את הדברים. ערכו רשימה של כל ההישגים שלכם בשנה האחרונה.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף העיט: המסר הוא – ידיעות המגיעות ממרחקים, עשויות לבשר על מקור חדש להכנסה כספית.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

מידת המעורבות של אדם קרוב לכם במצבים חדשים שמתרחשים כעת, תלויה בשיתוף הפעולה שלכם. שמרו לעצמכם את הזכות לפעול בעקבות מידע שיגיע אליכם ממקור לא צפוי. חשוב להקפיד על פתיחות ועל יכולת להכיל גם את מי ששונה מכם במידה רבה. כמובן שאין זה אומר וויתור על הרצונות שלכם ועל זכויות בסיסיות. אדם כפייתי מלחיץ אתכם בדרישותיו. הגיע הזמן להבהיר את עמדתכם בנידון.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של חפרפרת: המסר הוא – לא כולם סביבכם הם מלאכים צחורי כנפיים. אם תחפשו, תמצאו את המניעים האמיתיים להתנהגותם.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

לפעמים נדמה לכם שהכי טוב היה אילו יכולתם לברוח ולהתרחק מכולם. זה אחד מאותם ימים בהם אתם מרגישים שנמאס לכם להוכיח לכל העולם כמה אתם חזקים. קשה לכם לעמוד בפיתוי להישאר בבית ולנוח. מצד שני, אתם מתלבטים אם כדאי לנצל את היום לטיול. אין לכם כל כוונה להזניח את המחויבויות. פשוט, בא לכם לנוח קצת. יש להקשיב לאינטואיציה.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של מנעול: המסר הוא – אם אתם כותבים את יצירותיכם עבור המגירה, הרי שהגיע הזמן לחשוף אותן לביקורת ולמשוב.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

אתם מתחילים ליהנות מההשקעה שלכם בזוגיות. יש ניצנים של התפייסות. תפסיקו להיות בחרדה לגבי העתיד. פשוט נסו לזרום בשיא הטבעיות עם מה שקורה. נסו גם לראות את התמונה הכוללת ולא את החלקים הנפרדים המהווים את פסיפס החיים שלכם. אל תושפעו ממה שאנשים סביבכם אומרים. צפויה לכם מניפולציה פיננסית אשר מעורבים בה כספים שהגיעו אליכם במפתיע.
בפריסת חיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם בשיטת הפנג שוואי והאי-צ'ינג, האי-צ'ינג, התקבל עבורכם המסר הבא: הקשיבו להצעותיהם של הסרים למרותכם וגלו נכונות לסייע בקידומם, הצלחתם היא הצלחתכם.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

מצב מעניין מתפתח בבית. אווירה חיובית תאפשר קבלת החלטה משותפת. תוזמנו לאירוע של ציבור אנשים בעלי עניין משותף. מידע שתחשפו לו, יגרום לכם לשנות את דעתכם בעניין חשוב. התוצאה תהיה ויכוח לוהט שיסתיים בצורה הומוריסטית ומפתיעה. הכי חשוב- לשמור על איזון. אם אתם מתאהבים באדם מדהים, אל תחפשו אצלו מרגוע או יציבות. כזה הוא טבעו, להדהים ולהמם.
בפריסת חיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם בשיטת הפנג-שוואי והאי-צ'ינג, התקבל עבורכם המסר הבא: כאשר תגיעו אל פסגת ההר שאתם מטפסים עליו, אל תשקיעו אנרגיה בהרהורים על אודות המאמץ שהשקעתם – לכו אל האופק הבא.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

עליכם להיות יותר ממוקדים וקשובים לבני הזוג. עימות עשוי להתפתח על רקע של אירוע ישן. הנטייה שלכם לסודיות ולהסתגרות מרחיקה מכם גם את מי שיש לו סבלנות ברזל. שיפור התקשורת יעזור מן הסתם במידה ותתמידו ביחס מפנק ואוהד. הדבר הטוב ביותר שיתפתח בסוף השבוע הזה, הוא זמן איכות עם בני משפחה צעירים.
בקריאת העתיד המתבססת על אבוקה של פירמידה משולשת [שיטה העושה שימוש בלהבות אש של נרות דולקים] עלה בגורלכם מסר האומר: כשחוטבים עצים, עפים שבבים – אין דרך אחרת להגיע אל הפסגה.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

מפגש ידידותי מצליח מאוד אך דווקא בגלל שאתם נהנים כל כך כלפי חוץ, גובר התסכול הפנימי. הצד השני לא מייחס משמעות לאיכות הקשר ולא מראה כל סימנים לכיוון רומנטי או אינטימי. כדי להגיע להצלחה של ממש בכיוון זה תצטרכו לשלוף את ה-'כלים הכבדים'. אל תהססו להביע את הרצונות והציפיות שלכם. צפויה התפייסות עם אדם שאתם וגם הוא, כבר שכחתם על אודות מה ניטש וויכוח ביניכם. בקיצור, לשכוח ולסלוח.
בקריאת העתיד המתבססת על אבוקה של פירמידה משולשת [שיטה העושה שימוש בלהבות אש של נרות דולקים] עלה בגורלכם מסר האומר: כשם שקל לשבור גפרור בודד, אך קשה לשבור אגודה של גפרורים – כך גם אתם זקוקים לשותפים.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

אתם נכנסים אל עננה קוסמית המכילה אנרגיות מהסוג העוקצני והביקורתי. מובילה אתכם היום התנהגות כוחנית שאינה אופיינית לכם בדרך כלל. נמאס לכם להיות 'ילדים טובים' ועכשיו מתפרץ הקיטור. אתם מרגישים צורך למרוד. יש מישהו שצריך לקבל מכם 'הרצאה' בדבר ציפיות מוגזמות. ההתנגשות היא כמעט בלתי נמנעת אולם זאת הדרך היחידה להתמודד עם המצב הלא יציב.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במצע של גרגרי אורז, עלתה בגורלכם צורה של גמל פוסע במדבר: המסר הוא – הצלחתכם בוא תבוא אך תצטרכו להצטייד בסבלנות: הדברים ה-ממש טובים, באים לאיטם.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

צפויות אנרגיות של אהבה ליום שכולו טוב. מצב רוח רומנטי מביא אתכם למחוזות חדשים שלא הכרתם. יש לכם סבלנות למפגשים עם אנשים חדשים. עשו שימוש נכון ומושכל בנכונות שלכם לעזור לאחרים, אך לא להגזים ולא לאבד גבולות, במיוחד כאשר אתם מתלהבים. אתם נוטים להפריז בנתינה וגם באופטימיות שלכם שעוברת במהירות מן המצוי אל הרצוי וגם להיפך.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במצע של גרגרי אורז, עלתה בגורלכם צורה של חץ נורה מקשת: המסר הוא – המזל הטוב ייפול עליכם הרבה יותר מהר מכפי שאתם משערים, רק תנו מעט אמון.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button