הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 19-05-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
הזמנה מפתיעה לבילוי תכניס אתכם למצב של תזזית והתלבטות לא קלה. למרות הפיתוי הטמון בעניין, אתם כלל לא בטוחים שזה מה שאתם רוצים לעשות, לפחות לא עם אותם אנשים המעורבים בעניין. אל תתנו ללחץ קבוצתי להשפיע עליכם. אם לא תלכו על זה בלב שלם, ממילא ההנאה שלכם תיפגם. שיקלו בכובד ראש. לסגולה, למזל ולברכה עלה בגורלכם הפסוק הבא מתוך ספר תהילים- "ממזרח שמש עד מבואו מהולל שם השם". כדאי להגותו שבע פעמים תוך עצימת עיניים. הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 9 שהולך טוב עם בני זוג אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם מסתכם ב – 3 או 6.

שור
יתכן שינוי בתחום בעבודה, אם כי הדבר עלול לדרוש מכם וויתור על משהו קיים בכיוון שלא בהכרח לקחתם בחשבון. שקלו בכובד ראש ובחרו מתוך כלל ההצעות לשינוי, את זאת המתאימה לכם ביותר ולאו דווקא מבחינה כספית. יש לבדוק בקפדנות מי הנפשות הפועלות מאחורי הקלעים. האמת טמונה באירוע שאתם מעדיפים להתעלם ממנו, כדי לחשוף אותה תצטרכו לשחזר את העבר.

תאומים
אתם נמצאים במצב רוח מוזר וקופצני ומרגישים צורך לפצות את עצמכם. כך אתם עלולים לגרום לעצמכם בזבוז כספים לא מבוקר ולשלם מאוחר יותר- מחיר גבוה, תרתי משמע. עוד היום, כדאי לשים קצת כסף בצד, בתוכנית חסכון בבנק או במקום אחר, בו לא תוכלו לגעת אלא במקרה חירום של ממש. משהו שמקורו בחו"ל, עושה את דרכו אליכם – כאשר יגיע, עשו בו שימוש מושכל.

סרטן
זהו יום שאינו מתאים להחלטות גורליות וגם לא לחתימה על הסכמים. למרות שמצבכם הכספי שפיר, אל תצאו לקניות ואל תתחייבו לתשלומים גבוהים, במיוחד בכל מה שקשור לבית. ההתעסקות שלכם בחומריות, בתקופה האחרונה, גורמת לכם לתסכול. השקיעו אנרגיה בכיוונים רוחניים. עוד היום כדאי לברר מסגרת מתאימה ללימודים בתחום. תרבויות זרות ומקומות אקזוטיים, מצליחים להוציא ולהבליט את הטוב שבכם.

אריה
מה שהכי חשוב לכם בימים אלה זה להפעיל את המשמעת העצמית. באמת, לא מתחשק לכם ללכת לעבודה ולמלא את כל המחויבויות שפתאום משעממות אתכם. זה יום כזה וקבלו את המצב כפי שהוא, בלי לעשות מזה יותר מדי דרמה. יש לכם מוסר עבודה ואתם חרוצים מאוד, אז לפעמים אפילו לכם מותר לזייף. הרקיע מבשר על תקופה שופעת מזל והצלחה בהימורים ובקשרים עם מדינות שמעבר לים. כמו כן הוא צופה שמחות אצל הסטודנטים שביניכם.

בתולה
עליכם להשתחרר מהעבר וממטענים שאתם סוחבים אתכם שנים. ויתור אינו הודאה בכישלון ובעצם זה מה שהכי מפחיד אתכם. הגיע הזמן גם להיפרד מחפצים ישנים בבית שגורמים לעומס מיותר. פתחו דף חדש ואפשרו לעצמכם לבטא את היצירתיות הטמונה בכם. במשך התהליך אולי לא תיהנו במיוחד אבל בסופו של דבר המאמץ ישתלם. הרקיע מבשר על תקופה של פעילות וריגושים, אקשן הוא שם המשחק. יש להפסיק את ההתלבטויות ופשוט לצאת אל הדרך.

מאזניים
אתם מקבלים תמיכה לא צפויה מיריב או מתחרה. מנגד, אתם עלולים למצוא את עצמכם בויכוח עמוק מול מישהו מהמשפחה הקרובה. האמת היא שדי נמאס לכם להרגיש פגועים ו'אשמים' בכל מה שלא עולה יפה. תוכלו להשתחרר במידה ניכרת ממצבים שכאלה אם תעבירו סמכויות ואחריות לאנשים אחרים. קחו בחשבון שהמחיר יהיה חוסר ידע ושליטה. הרקיע מבשר על תקופה בה יש לעצור ולברר פרשיות רומנטיות המרחפות בחלל ללא מטרה מוגדרת. מומלץ לבחון דברים לעומק, גם אם יאשימו אתכם בגישה תכליתית וחסרת ספונטאניות.

עקרב
כוכב פלוטו השולט בכם מקיים קשרים מרתקים עם גרמי רקיע ייחודיים. מפגש עם בני מזל דגים יביא הזדמנות של ממש לחיבור ברמה רגשית ונפשית עמוקה. אגב, זה לא חייב להיות משהו רומנטי אלא קטע של חברות בלב ובנפש שיתרום לכם הרבה. במקביל יכול להתפתח סיפור אהבה עם מישהו שאתם מכירים, אולם קודם לכן לא הבחנתם בפוטנציאל הטמון.

קשת
היום אתם מגלים יכולת הבלגה גבוהה. יום טוב בו אתם מגלים יכולות חדשות וגמישות רבה. מצב הרוח שקט ורגוע, מה שמאפשר להגיב בצורה שונה מהרגיל כלפי הסביבה. תחושת הביטחון בעתיד הנראה לעין מתבססת על מספר רב של נתונים חדשים שמגיעים אליכם. המצב אומנם לא פשוט, אבל בדרך זאת צפויה לכם הצלחה משמעותית. הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 3 שהולך טוב עם בני זוג אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם מסתכם ב – 6 או 9.

גדי
כוכב סטורן השולט בכם, מקיים עתה מערכת יחסים מורכבת עם גרמי שמיים בעלי אנרגיות מבזיקות ומחשמלות. אתם מתגעגעים למישהו שיצא בפתאומיות מהחיים שלכם וזה גורם לכם להרגיש חלשים. יש גם תחושת מועקה אבל צפויה התחזקות בימים הקרובים. במקביל, חשוב להפנים כי דברים שנראו לכם קודם לכן כבלתי ניתנים לשינוי, נראים היום כארעיים ביותר. עובדה זאת מביאה עמה הרגשה של הקלה.

דלי
אנרגיה סוערת במקצת וגועשת זורמת אליכם מכוכב אוראנוס השולט בכם. המצב גורם לתחושת תסכול שמקוממת אתכם כי בתוך תוככם אתם מרגישים שמגיע לכם יותר. נצלו את הזמן הפנוי כדי לעשות חשבון נפש. בכל מקרה בו תאלצו להתלבט בין המסגרת בה אתם מתפקדים, לבין הצעה מושכת המגיעה מכיוון לא צפוי – מומלץ לכם לשוחח על כך בגלוי ולא לשמור דברים בבטן.

דגים
אנרגיות חלומיות זורמות אליכם ונראה כי נפטון כוכבכם 'חש בטוב', אך מעדיף לרסן קמעה את הרפתקנותכם. יש לכם צורך ביותר זמן עם עצמכם ובמעט יותר פרטיות מכפי שאתם רגילים. מחשבות עמוקות מעסיקות אתכם, ובנימה פילוסופית אתם זקוקים לאוזן קשבת ממישהו שיש לו סבלנות רבה. למרות ההזמנות הרבות שמגיעות אליכם מכיוון חברים, אל תתפתו. קחו לכם את הזמן לחוות את השקט שלו אתם זקוקים כול כך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button