הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 11-03-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
כושר השיפוט שלכם במיטבו ואתם יכולים לנצל את המומנטום כדי לקבל החלטות. יום טוב לחשבון נפש. אל תתפלשו בזיכרונות ואל תייסרו את עצמכם על מה שהיה או על מה שהייתם צריכים לעשות. זה חסר תועלת לחלוטין. חשוב לבדוק כיצד הניסיון וחוכמת החיים שלכם יכולים לקדם אתכם בעתיד. אם אתם שוקלים הצעה שקיבלתם, בקשו התחייבות ברורה. אל תברכו על המוגמר כל עוד לא נחתם הסכם.

שור
ההיבט המאתגר שנוצר ברקיע חושף סודות מן העבר. הדרך הטובה ביותר לתקשר עם אחרים היא האמת. נדמה לכם שאתם מצליחים, באמצעות מניפולציות, להבהיר את עמדתכם או ללמד אחרים לקח. במקום לפעול בנקמות עדיף לנקוט בדרך של סלחנות וחמלה, מתוך הבנה ואמפטיה לצרכים של אחרים. אם תשנו גישה, בחלקו השני של היום יש סיכוי לשיחת טלפון המבשרת פיוס.

תאומים
מצב הרוח שלכם מרומם. אתם מרגישים שהיכולת שלכם להסתדר עם אנשים מבטיחה הצלחה בתחומי חיים שונים. מערכת יחסים עם בני משפחה תופסת תאוצה לכיוון של רגיעה. ובכל זאת, יש מקומות בהם אתם מראים 'פתיל קצר' מאוד. התגובה שלכם תלויה פעמים רבות בזהותו של הפונה ולא בתוכן המילים. נסו לבדוק למה. הרקיע קובע כי צפויה לכם הצלחה בביצוע משימה בלתי אפשרית …לכאורה.

סרטן
יש לכם יכולת עצומה לתת ולהעניק. אל תפחדו לפתוח את הלב. אדם שאתם אוהבים ומכבדים פותח את הפה ומספר לכם דברים מפתיעים במיוחד. כדאי שתעשו עוד 'עבודה' על הדימוי העצמי שלכם, שעלול להפריע לכם להיות כנים בכל מאת האחוזים. ברגע שתעשו זאת תרגישו הקלה גדולה. הרקיע מבשר טובות לאנשי עולם התקשורת שביניכם, כמו גם צופן רמזים לגבי נסיעה מוצלחת.

אריה
אנשים רואים בכם דמות סמכותית ואתם נחשפים לציפיות שלא תמיד קל לכם לעמוד בהן. למדו להציב גבולות, גם בעבודה וגם בתחום הביתי. אל תיגררו למקומות שלא רציתם להגיע אליהם, בגלל תחושה של חוסר אונים שתוקפת אתכם ברגעים הכי לא צפויים. הרקיע מציע לכם להתבונן בחציה המלא של הכוס ולא בחציה הריק. אווירה מסתורית מרחפת על קשר חדש שנוצר. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, נסו לפזר את ענני הערפל.

בתולה
באופן לא צפוי אתם מרגישים גל של פתיחות כלפי אנשים שקודם לכן לא היה לכם רגע של סבלנות למענם. הבעת רגשות אלה תתרום הרבה לאווירה החברתית המשופרת בסביבתכם. לוח הזמנים שלכם צפוף אבל אם תתמקדו תצליחו לשלב עסקים עם בילויים. אתם בכיוון הנכון. המשיכו! מסר רוחני רומז לכם כי אפילו כשאנשים נעשים רוחניים, הם ממשיכים לחשוב במונחים של בעלות: לרכוש את גן העדן או לרכוש את תענוגות גן העדן.

מאזניים
היום יש לכם בעיות בתקשורת. אתם מתכננים משהו ואיך שהוא המלים הלא נכונות יוצאות לכם מהפה ואתם מוצאים את עצמכם במקומות שלא ברור איך הגעתם אליהם. מצב הרוח לא בשיא. עם כל הרצון הטוב, זה לא היום הכי מוצלח שלכם ועדיף לדחות משימות חשובות למועד מאוחר יותר. אם כך תעשו הרי שאנרגיה קוסמית צופה תקופה מאושרת עם אדם שידעתם עימו עליות ומורדות.

עקרב
כוכב פלוטו מעניק השראה לאמנים שביניכם, אך עלול להוליד אשליות אצל זוגות האוהבים. מאוד חשוב לכם כול מה שנוגע להרמוניה, יופי ושלווה. אתם נוטים להתאכזב כאשר העולם המושלם והפנטסטי שיצרתם לא עומד בקשיי המציאות. אתם חוששים להיפגע או להיקלע לסיטואציות מכאיבות או קשות. גישה זאת יוצרת אשליות וגורמת לכם, לא פעם, להרגיש מרומים עם שברי חלום שהתנפץ. כדאי להתחבר למציאות. עם הזמן תתחשלו.

קשת
הגיע הזמן שתקדישו לעצמכם. אתם מודעים לעובדה שיש אנשים שמפריעים לכם להגשים את עצמכם ולמרות שהדברים מתרחשים ללא כוונות רעות, נראה שאתם מפתחים כמויות גדולות של טינה וכעסים. יש הרבה אנשים שרוצים את חברתכם מציעים הצעות אבל אתם בכלל לא מעוניינים כי הראש שלכם בהחלט במקום אחר. זו תקופה מלחיצה בה אתם זקוקים לאדם בפניו תוכלו לשפוך את הלב. במקביל, אל תחפזו לבחור את המועמד – סננו קצת.

גדי
מישהו שנמצא בחו"ל גורם לכם להתרגזות ולתסכולים. המצב החברתי שלכם במצב דעיכה ונראה שאתם נשאבים מהר מידי לנוחות של ההתבודדות, במקום לשקוד על כינון חיי חברה פעילים. נסו להקדיש לפחות שעה אחת היום לשיחות יזומות עם מכרים וחברות. והעיקר, אל תישארו לבד בשעות הלילה, ואל תשליכו את יהבכם על אדם שמפורסם בחוסר יציבותו. תהיה זו טעות לא ללמוד משהו מלקחי העבר.

דלי
אתם מבלים יום נפלא עם מישהו שחיכיתם לו הרבה זמן. ימים כאלה מוכיחים שאתם צריכים להקשיב יותר לאינטואיציה שלכם. נראה שלקשר הזה יש באמת פוטנציאל. לפני שאתם נסחפים לגמרי לתוך ענן וורוד, אל תשכחו שיש כאן שני אנשים שמעורבים. חכו לראות איך התגובה של הצד השני. הרקיע מציע לכם להתמקד בהישגיכם ולהתעלם מתחומים בהם לא צלחה דרככם.

דגים
זהו יום שגרתי למדי אך האמת ניתנת להיאמר שגם כאשר מציעים לכם לצאת לטייל או לבקר חברים, אתם מוצאים אלף ואחת סיבות לא לעשות זאת. להתפנק בבית, זה באמת כיף מצד אחד, אבל יוצר תחושה של ניוון, מהצד השני. אדם שזה מקרוב הכרתם, יציע תוכנית מרגשת לשעות הערב. לכו על זה. הרקיע המעודד אתכם לבצע פעולות העשויות להרנין את ליבכם, גם אם מישהו בסביבה אינו רווה נחת מהתנהגותכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button