הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 12-02-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
נבחרתם ב'רוב קולות' לנהל פרויקט משפחתי חשוב. אל תתנו לזה לעלות לכם לראש. עדיין עליכם לכבד ולהתחשב באחרים. הביצוע יהיה קשה יותר מהצפוי, אבל אתם תעמדו בו בהצלחה. תפיסת העולם הבשלה שלכם תעזור ובלבד שתורידו ציפיות. תנו מקום לתלונות של אחרים שלא בטוחים שאתם 'הדבר הטוב ביותר שקרה לאנושות'. הרקיע צופה התחדשות כבירה בתחום שהעיק עליכם לאחרונה, אך רומז על הצורך בגישה פתוחה יותר ומתירנית.

שור
יש לכם הספק ראוי לציון מבחינת עבודה וכן בתחום האישי. הצעה לבילוי שמתקבלת מאדם שפגשתם במקרה בנסיבות עסקיות, מצליחה להוציא אתכם משיווי משקל רגשי. לאחר התלבטות ממושכת אתם מחליטים לא להעמיק את הקשר שגם כך הינו בעל יסודות רעועים למדי. מה אומרים הכוכבים: אתם בהחלט צודקים. הרקיע מעודד אתכם "לשווק" את עצמכם, מבלי להמתין עד שהאחרים ישגיחו בקיומכם.

תאומים
יש לכם הזדמנות להשתלב בפרויקט מלהיב ומסעיר שגיליתם את קיומו במקרה. אל תחמיצו צ'אנס חד פעמי ללמוד תחום חדש. למרות שאתם מתרגשים מאוד מכל השינויים שקורים סביבכם, בפנים יש שלווה גדולה. ברור לכם בדיוק מה אתם רוצים. חיפוש אחרי הדרך הקלה והמהירה להשיג את המטרות עלול להתגלות כמלכודת. הרקיע מבשר את חיוכה של אלת המזל ועל כן, זה הזמן לבצע הימור גדול בתחום שבינו לבינה.

סרטן
ההתחשבנויות שלכם גורמות ליצירת אווירה לא סימפטית במפגש משפחתי. יש לכם הזדמנות להתפתח ולפתח את הקשרים החברתיים שלכם עם אחרים, אבל לשם כך נחוץ שינוי. הגישה הבסיסית הראשונית שלכם מבוססת על הרבה חשדנות וביקורתיות וזה מקשה מאוד על תהליכים של התקרבות ואינטימיות של ממש. ההצלחה הגדולה תגיע אליכם הודות לעוצמתכם האישית, כלומר: בזכות ולא בחסד.

אריה
תופעה קוסמית עשויה להעניק חום ואהבה, אך גם לא מעט התרגשות. מצבי רוח משתנים תוקפים אתכם ואתם עסוקים מעל הראש בהדיפת רגשות שליליים שאינם מקלים עליכם את התמודדות היומיומית. אתם עלולים להגיב בתוקפנות לכל מי שפונה אליכם, גם ללא הצדקה. בני המשפחה מתקשים להבין מה עובר עליכם. תחום העבודה דורש השקעה של מאמצים מיוחדים. תנו צ'אנס לאנשים ממזל דגים.

בתולה
כוכב מרקורי השולט בכם משפר את מצבו ברקיע, אך ממשיך להמתין לבואן של אנרגיות ממוזלות המבשרות הצלחה. המצב הכלכלי שלכם עדיין זקוק לשיפור וזה בהחלט משפיע על מצב הרוח. אתם לא ממש פתוחים לעצות משמעותיות שיועציכם מציעים לכם, היו קשובים יותר. זה בהחלט יכול לעזור לכם לצאת מהקושי שמאפיין את התקופה האחרונה. חשוב שתפתחו מחשבה עצמאית ותחליטו מה טוב לכם באמת.

מאזניים
תופעה קוסמית תורמת לכם עולם רגשי חמים ומתוק מהרגיל: צפוי יום טוב. רגשות עמוקים מצפים אתכם אך יש לכם את הכלים להכיל הכל. עליכם להתכונן נפשית ולהכין את עצמכם לשינויים שעומדים בפתח. לא שאתם מרגישים מאוימים כי שינוי גורם לכם להתרגשות ולזרימת אדרנלין מוגברת, אך אמפתיה מצד בן/ת זוג או אדם קרוב אחר, תסייע מאוד ברגעים מרגשים אלה. כישוריכם היצירתיים הם קרקע פורייה להתפתחותה של נפש אמנותית. את מקומכם הטבעי תמצאו בעולם הדמיון וההשראה.

עקרב
תופעה קוסמית מאפשרת לכם לחקור את אשר היה סמוי מעיניכם עד כה. מעורבות רבה יותר במתרחש במשפחה, תאפשר לכם להבין טוב יותר את הטענות המושמעות כלפיכם לאחרונה. עליכם לשמור על דיסקרטיות ולא לנפנף בהצלחות שלכם שנראות צורמות במידה מסוימת על רקע הקשיים שיש לאחרים. הפעילו את החוש הדיפלומטי שלכם ונהגו בטאקט המרבי, גם אם אינכם מורגלים בכך.

קשת
תופעה קוסמית מעניקה לכם אנרגיה פיסית רבה מהרגיל. עניינים הקשורים לנושאים חברתיים יעסיקו אתכם היום. המזל נוטה להאיר לכם פנים ונראה שאין לכם כל סיבה לדאגה. יוזמות והתחלות חדשות צפויות לכם בקרוב. אדם השייך לעבר הרחוק שלכם יוצר קשר ומציע מפגש. אל תהססו- לכו על זה ובגדול. למרות שאין לכם זמן מיותר- אתם צפויים לקבל הפתעה, כך ששווה לכם להתאמץ.

גדי
כוכבכם סטורן מעמת אתכם עם אנרגיה בעלת אופי ביקורתי וכפייתי. אתם עסוקים יותר מידי בביקורת עצמית, מה שמפריע לכם בפעילות החיצונית. נסו לא להתעסק יותר מידי בבעיות של אנשים אחרים. כרגע יש לכם לא מעט עניינים לא פתורים שאתם צריכים להתפנות אליה ולהחליט מה לעשות בנידון. בין היתר, תדרשו לביצועים מהירים יותר בעבודה. אל תכנסו ללחץ אלא דאגו להתארגנות יעילה יותר.

דלי
אתם לחוצים למדי בעבודה והציפיות המידיות שלכם לא מתממשות. מה שהיה מקל עליכם זאת גישה גמישה יותר. אין טעם לטרוח לחפש נקמה. בסופו של דבר, מכיוון בלתי צפוי, תעלנה הזדמנויות להוכיח את עצמכם, ואולי, אפילו, לזכות בקידום, אך זה עוד ייקח קצת זמן. מניפולטיביות אינה מלה גסה, אל תהססו להשתמש בה כדי להביס את מתחריכם. הרקיע יוצר קשר הרמוני עם כוכב אוראנוס השולט בכם.

דגים
קשה לספק את הצרכים שלכם, במיוחד כאשר הם משתנים לעיתים קרובות כול כך. רגע אחד אתם כמהים לקרבה ואינטימיות וברגע השני- מתרחקים. בסך הכול עובר עליכם יום לא שקט. אתם זקוקים להרבה תשומת לב. בקרוב תחושו הקלה במועקה ואיתה ישתפר גם מצב הרוח. אנרגיות רומנטיות מציפות את מסלול חייכם. נראה כי הן מנסות להעניק לכם דבר-מה שאתם זקוקים לו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button